Elämän henkisen tyhjyyden täyttäminen lapsella ja materiaalilla

Selitys löytynyt

Siinäpä syy holtittomaan lapsenhankintaan ja pikavippeihin.

32

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Lainaan yhden toisen sanat tähän, kuinka oikeassa hän on!

      Kerropa, MISTÄ sitä hyväksyntää saa tekemällä lapsia? Miten sitä hyväksyntää saa lapsilla koska eihän ketään toisten lapset kiinnosta. Teitkö sinä siis lapsia saadaksesi hyväksyntää kavereilta, koska muita syitä mielestäsi ei ole?

      Minä muutan heti sinne missä sitä hyväksyntää saa, jos kerrot paikan!

      Kun ei tule muuta viestiä, kuin että olen patalaiska, läski, rahanahne huoraämmä, jolla on ***** "kranaatin räjäyttämä" ja jonka kakara käyttäytyy huonosti ja seisoo ostoskärryissä.

      Niin, että osoitapa minulle, MISSÄ se hyväksyntä luuraa?

    • läläläläläälääläälää

      Ahaa, kiitos! Mahtavaa, nyt olen valaistunut ja pelastunut, kun kerroit tämän suuren ja upean asian.

      T. Kolmen äiti ja neljäs suunnitteilla, sun kiusaksesi tehdään vielä viides ja kuudeskin ;)

      • Vihaan sinua ja pent

        Kiusaksi asti tuossa on jo nyt. Kiusaksi itselle ja muille.


      • Eskapismitön

        Ikävää kun olette uskonnon uhreja ja saastutette maailmaa vailla moraalia.


      • lälälälälälälälääääl
        Eskapismitön kirjoitti:

        Ikävää kun olette uskonnon uhreja ja saastutette maailmaa vailla moraalia.

        Höpö löpö, mitään uskonnon uhreja. Ateisteja ollaan :D Tiedätkö edes mitä se tarkoittaa? :D Katso Wikipediasta.

        Mene sinä lestapakkomielteinen ukko nukkumaan tai runkkaamaan :D


    • sääli

      Olen surullinen ap:n lasten puolesta.

      • Eskapismitön

        Minä en ole..


      • ...
        Eskapismitön kirjoitti:

        Minä en ole..

        Minä ainakin olen surullinen ap, kun hänen elämä on niin paska, että tänne pitää tulla pahaa oloaan purkamaan. Toivottavasti hänen asiat järjestyy psykologilla.


      • Ap on reilu
        ... kirjoitti:

        Minä ainakin olen surullinen ap, kun hänen elämä on niin paska, että tänne pitää tulla pahaa oloaan purkamaan. Toivottavasti hänen asiat järjestyy psykologilla.

        Minusta ap on henkilö, joka on onnistunut ja haluaa muillekkin onnea. Siksi hän ohjeistaa.


      • Tälläästä...
        Ap on reilu kirjoitti:

        Minusta ap on henkilö, joka on onnistunut ja haluaa muillekkin onnea. Siksi hän ohjeistaa.

        Mitä reilua siinä on tulla tänne haukkumaan ihmisiä tuleviksi yksinhuoltajiksi tai joksikin muuksi, kun ei heitä tunne! Kysyn vaan, mutta jos ei elämässä muuta ole, niin on päässä pahasti jotain vialla!


      • ......
        Eskapismitön kirjoitti:

        Minä en ole..

        Kyllä se surulliseksi vetää, jos ap kokee hankkineensa lapset vain tyhjyyttään täyttämään. Sitten haukkuu heitä vatipäiksi, kusipäiksi, mulkunkuuliksi yms.


      • Pitäkää housut jalas
        Tälläästä... kirjoitti:

        Mitä reilua siinä on tulla tänne haukkumaan ihmisiä tuleviksi yksinhuoltajiksi tai joksikin muuksi, kun ei heitä tunne! Kysyn vaan, mutta jos ei elämässä muuta ole, niin on päässä pahasti jotain vialla!

        Onhan se nyt reilua varoittaa ja ravistella, kun idiootit ei muuten tajua.


      • Älä vänkyröi
        ...... kirjoitti:

        Kyllä se surulliseksi vetää, jos ap kokee hankkineensa lapset vain tyhjyyttään täyttämään. Sitten haukkuu heitä vatipäiksi, kusipäiksi, mulkunkuuliksi yms.

        Onko ap niin sanonut?


      • Tälläästä...
        Pitäkää housut jalas kirjoitti:

        Onhan se nyt reilua varoittaa ja ravistella, kun idiootit ei muuten tajua.

        Eiköhän kuule ihmiset sen itse tiedä, miten he parisuhteensa hoitavat. Te ette tiedä, vaikka he olisivat yhdessä loppuelämänsä. Te olette tyhmiä kun luulette kaikkien parisuhteiden olevan tuhoontuomittuja kun itse olette oman parisuhteenne pahasti mokannut!! Eli kannattaa vain pitää se teidän iso turpa kiinni, kun teitä ei kukaan kuuntele.


      • Tälläästä...
        Älä vänkyröi kirjoitti:

        Onko ap niin sanonut?

        Kyllä hän haukkuu ihmisiä vatipäiksi,kusipäiksi ja mulkunkuuliksi vai etkö ole jo huomannut! Onhan se totta, että ap elämässä on jotain todella pahasti vialla kun tänne pitää tulla valittamaan sitä, kun itse on hankkinut lapset vahingossa omaa tyhjyyttään täyttämään.. Olen pahoillani kun olet itse oman elämäsi pilannut.


      • Erot on muotia
        Tälläästä... kirjoitti:

        Eiköhän kuule ihmiset sen itse tiedä, miten he parisuhteensa hoitavat. Te ette tiedä, vaikka he olisivat yhdessä loppuelämänsä. Te olette tyhmiä kun luulette kaikkien parisuhteiden olevan tuhoontuomittuja kun itse olette oman parisuhteenne pahasti mokannut!! Eli kannattaa vain pitää se teidän iso turpa kiinni, kun teitä ei kukaan kuuntele.

        "Tietäminen" ja "luulla tietävänsä" on syytä erottaa!


      • Tälläästä...
        Erot on muotia kirjoitti:

        "Tietäminen" ja "luulla tietävänsä" on syytä erottaa!

        Niinkö! Mä ainakin tiedän, että useimmat parisuhteet kestää kun niihin panostaa! Olen monta sellaista nähnyt eli ei kannata yleistää, jos sinun parisuhteesi on mennyt ihan vituiksi lapsien saamisen jälkeen.


      • ......
        Älä vänkyröi kirjoitti:

        Onko ap niin sanonut?

        Kyllä, hyvin monessa ketjussa ap on haukkunut vauvoja mulkunkuuliksi, vatipäiksi, kusipäiksi, idiooteiksi, läskiperseiksi ja niin edespäin.

        Ap on tosiaankin vänkyrä.


      • Sinä olet nolla
        Tälläästä... kirjoitti:

        Niinkö! Mä ainakin tiedän, että useimmat parisuhteet kestää kun niihin panostaa! Olen monta sellaista nähnyt eli ei kannata yleistää, jos sinun parisuhteesi on mennyt ihan vituiksi lapsien saamisen jälkeen.

        Sinä et tiedä mistään mitään, vaan toivot ja luulet tietäväsi. Luulethan itsekin olevasi ihminen, vaikka olet apina enemmänkin. Ja jos haluat kestävän parisuhteen ja se panostamalla onnistuu, niin lapset on parempi jättää hankkimatta. Lasten jälkeen parisuhde on hopeasijalla, niin se vain menee, kun aika ei kenelläkään riitä, jos on hyvä vanhempi. Parisuhteen siis on syytä olla kunnossa ennen lapsia ja siksi 12/32 on parempi painaa paksuun kalloon!


      • Hahha hehheee
        ...... kirjoitti:

        Kyllä, hyvin monessa ketjussa ap on haukkunut vauvoja mulkunkuuliksi, vatipäiksi, kusipäiksi, idiooteiksi, läskiperseiksi ja niin edespäin.

        Ap on tosiaankin vänkyrä.

        Ei kai se vauvoja ole kutsunut kuin mulkunkuuliksi, mutta niitä lapsia elämäänsä uhranneita ja rumasta perrrrseestään lapsia tuktevia hampaattomia mursuja hän on kutsunut voimakkaammilla ilmaisuilla.


      • Tälläästä...
        Hahha hehheee kirjoitti:

        Ei kai se vauvoja ole kutsunut kuin mulkunkuuliksi, mutta niitä lapsia elämäänsä uhranneita ja rumasta perrrrseestään lapsia tuktevia hampaattomia mursuja hän on kutsunut voimakkaammilla ilmaisuilla.

        Pistäköhän perseestä sä olet tänne maailmaan syntynyt? Äitis taisi olla melkoinen horo ja nussia joka vastaantulleen ihmisen kanssa. Nyt olet katkera, kun jouduit huoran lapseksi.


      • .......
        Hahha hehheee kirjoitti:

        Ei kai se vauvoja ole kutsunut kuin mulkunkuuliksi, mutta niitä lapsia elämäänsä uhranneita ja rumasta perrrrseestään lapsia tuktevia hampaattomia mursuja hän on kutsunut voimakkaammilla ilmaisuilla.

        On kutsunut. Äläpä yritä puolustella ap:ä tai siis itseäsi. Varsin rumilla nimillä olet haukkunut lapsia.


      • sinä olet nolla
        Sinä olet nolla kirjoitti:

        Sinä et tiedä mistään mitään, vaan toivot ja luulet tietäväsi. Luulethan itsekin olevasi ihminen, vaikka olet apina enemmänkin. Ja jos haluat kestävän parisuhteen ja se panostamalla onnistuu, niin lapset on parempi jättää hankkimatta. Lasten jälkeen parisuhde on hopeasijalla, niin se vain menee, kun aika ei kenelläkään riitä, jos on hyvä vanhempi. Parisuhteen siis on syytä olla kunnossa ennen lapsia ja siksi 12/32 on parempi painaa paksuun kalloon!

        Minun oma akka ei ole antanut vuosikausiin, joten täytän tyhjyyttä elämässäni haukkumalla muita ihmisiä. Muistutan muita tästä 12/32 säännöstä, koska ajatus siitä, että joku saisi seksiä ja olisi tyytyväinen on minulle täysin sietämätön. Akkani on lihonut muodottomaksi siiderivalaaksi, vaikka yritämme karpata minkä kerkeämme. Ei se laihdu, vaikka syötän rasvaisia pihvejä sille koko ajan. Ennen kävin vieraissa, mutta se piti lopettaa, koska akka olisi ottanut avioeron ja olisin jäänyt asunnottomaksi.

        Ei kuulu mulle milloin niitä kakruja teette, vaikka mulla tuleekin paha mieli, kun te ootte onnellisia parisuhteessa, ja minä en ole koskaan ollut.

        Oikeasti minä (12/32) olen se nolla.


      • Tälläästä...
        Sinä olet nolla kirjoitti:

        Sinä et tiedä mistään mitään, vaan toivot ja luulet tietäväsi. Luulethan itsekin olevasi ihminen, vaikka olet apina enemmänkin. Ja jos haluat kestävän parisuhteen ja se panostamalla onnistuu, niin lapset on parempi jättää hankkimatta. Lasten jälkeen parisuhde on hopeasijalla, niin se vain menee, kun aika ei kenelläkään riitä, jos on hyvä vanhempi. Parisuhteen siis on syytä olla kunnossa ennen lapsia ja siksi 12/32 on parempi painaa paksuun kalloon!

        Ihan kun en olisi tuota itse tiennyt, että parisuhde jää yleensä hopeasijalle kun lapsia saadaan... Jos elämässä ei ole aikaa enää parisuhteelle lapsien saadettua, niin on kyllä siinä suhteessa joku pahasti vialla. Kahdenkeskisen ajan hankkiminen on vain järjestely kysymys. Siihen pitää panostaa, kun sitä joskus saa aikaa myös toisilleen. En ole kallooni painamassa mitään 12/32 sääntöä, koska minulla on omat säännöt päässäni miten elän.


    • Dissidentti

      Niitähän te olettekin. Mikä siinä on ettei voi vain hyväksyä sitä tosiasiaa ja muuttaa omahyväistä käytöstä? Maailma on täynnä!
      Ja iät ja ajat on toisinajattelijat koitettu leimata oman mielihalun vastaisista mielipiteistä.

      • Tälläästä...

        Miksi minun pitää muuttaa käytöstäni, jos kerta haluan lapsia kihlattuni kanssa. Lapset eivät sentään koskaan tule olemaan vahinkolapsia, kun lasta ollaan toivottu pitemmän aikaa...

        Sinä ilmeisesti olet vahinko, kun tänne olet edes syntynyt.


      • Tiedän kaltaisesi mu
        Tälläästä... kirjoitti:

        Miksi minun pitää muuttaa käytöstäni, jos kerta haluan lapsia kihlattuni kanssa. Lapset eivät sentään koskaan tule olemaan vahinkolapsia, kun lasta ollaan toivottu pitemmän aikaa...

        Sinä ilmeisesti olet vahinko, kun tänne olet edes syntynyt.

        Sinä ja sinun kaltaisesi luuseri "kihlattusi" olette yhtä vitun pohjasakkaa ja ne teidän Kinder-munasta saadut sormukset voitte työntää perseeseenne, kun suhteenne ei kestä vuotta pidempään.


      • TODELLAKIN !!!
        Tiedän kaltaisesi mu kirjoitti:

        Sinä ja sinun kaltaisesi luuseri "kihlattusi" olette yhtä vitun pohjasakkaa ja ne teidän Kinder-munasta saadut sormukset voitte työntää perseeseenne, kun suhteenne ei kestä vuotta pidempään.

        Nimimerkin "Tälläästä..." kaltaiset siideripissikset ovat tyypillisesti 130 kg pössytteleviä/pollea hihaan vetäviä luusereita, joiden todellakin pitäisi sisäistää 12/32... "Kihlattu" on viikonloppuna pokattu pe*se-Arska, jonka elämänsisältö on löytää seuraava höynäytettävä...


      • Tälläästä...
        TODELLAKIN !!! kirjoitti:

        Nimimerkin "Tälläästä..." kaltaiset siideripissikset ovat tyypillisesti 130 kg pössytteleviä/pollea hihaan vetäviä luusereita, joiden todellakin pitäisi sisäistää 12/32... "Kihlattu" on viikonloppuna pokattu pe*se-Arska, jonka elämänsisältö on löytää seuraava höynäytettävä...

        Mitäs minä voin, että täälä on katkeria ihmisiä koko keskustelu täynnä. Sormukset eivät ole kinder-munasta vaan ihan ihan kultasepän liikkeestä. Meidän parisuhde on kestänyt 5v, että näköjään se on kestänyt enemmän kun vuoden vai osaatko laskea?

        Minulla ja kihlatulla kun on ihan eri päätökset kuin teidän 12/32 säännöt, jotka ollaan tehty jo seurustelun alussa ja niistä ollaan pidetty kiinni. Mikä meitä estää, kun ollaan valmiita perustamaan perhe ja kuuntelemaan itkua ja kestämään vaipanvaihtoa ja kaikkea muita asioita mitä lapseen liittyy. En ole siideripissis, kun en juo ja pissis en ole. En paina 130kg vaan 45kg ja pituutta 155cm. Mitäs muuta haluat tietää? No tuo meidän parisuhteen kesto löytyykin jo tuosta ylempää, ettei ole mikään yhden viikonlopun hoito. Sellaisia kun ei koskaan muutenkaan ole ollut.


      • Seitsemän vuotta
        Tälläästä... kirjoitti:

        Mitäs minä voin, että täälä on katkeria ihmisiä koko keskustelu täynnä. Sormukset eivät ole kinder-munasta vaan ihan ihan kultasepän liikkeestä. Meidän parisuhde on kestänyt 5v, että näköjään se on kestänyt enemmän kun vuoden vai osaatko laskea?

        Minulla ja kihlatulla kun on ihan eri päätökset kuin teidän 12/32 säännöt, jotka ollaan tehty jo seurustelun alussa ja niistä ollaan pidetty kiinni. Mikä meitä estää, kun ollaan valmiita perustamaan perhe ja kuuntelemaan itkua ja kestämään vaipanvaihtoa ja kaikkea muita asioita mitä lapseen liittyy. En ole siideripissis, kun en juo ja pissis en ole. En paina 130kg vaan 45kg ja pituutta 155cm. Mitäs muuta haluat tietää? No tuo meidän parisuhteen kesto löytyykin jo tuosta ylempää, ettei ole mikään yhden viikonlopun hoito. Sellaisia kun ei koskaan muutenkaan ole ollut.

        kuitenkin puuttuu 12/32-säännöstä ja mahtaako ikääkään olla tarpeeksi ???


      • Tälläästä...
        Seitsemän vuotta kirjoitti:

        kuitenkin puuttuu 12/32-säännöstä ja mahtaako ikääkään olla tarpeeksi ???

        Ihanko totta? Ikää on ihan tarpeeksi ja meillä on omat säännöt, joista pidetään kiinni.


      • ei ole ei
        Seitsemän vuotta kirjoitti:

        kuitenkin puuttuu 12/32-säännöstä ja mahtaako ikääkään olla tarpeeksi ???

        Tuollaista sääntöä ei ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe