Miten siis tehdä pelivideoita?
Vastaukset 5
- Gaming Jeppe
Tai siis miten voi tehdä pelivideoita?
- viiruskoneessani
Siinä ei ollukkaan kaijuttimet, vaan paskaa paketissa!
- Conquer_the_king
Sinnikkäästi yrittämällä. Itse olen tehnyt jo vuoden (tilaajia noin reilut 1500.) Tarvittet vaan kuvausohjelman, hinnat vaihtelee kympistä viiteenkymppiin.
En suosittele minecraftia ja codia kuvaamaan. Youtube on niitä niin täynnä ja muutenkin täynnä jonneja...
Jos olet alle 10, älä edes harkitse videoita, muussa tapauksessa tsemppiä.- Gaming Jeppe
Kyllä niitä ilmasiakin löytyy mutta ne ei toimi kunnolla tai mää en ossaa käyttää niitä...
Playclaw, cource filmmaker, ja jottaim muita... pittää varmaa ostaa steamista se ohjelma... kuka ees jaksaa pelata ja kuvata minecraftia? - Gaming Jeppe
Mitenkäs se toimii Se oben broadcaster software?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66823
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21736Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57551