Hellurei. Eli oon 16v. homopoju täältä Itä-Suomen perukoilta ja haluisin kuulla porukan kokemuksia ja mielipiteitä siitä , että voiko netistä löytää "sitä oikeaa"? Mä oon Qruiserissa ja parasti vilkassu Koodi.nettiä , mutta tuntuu vaan , että kaikki oikiasti hakee seksiä. Tyyliin Qruiseris tyyppi kysyy , että mitäs sulle ja seuraava kysymys onki että minkä mittanen sulla on ja haluistko kunnon panon perseeseen.
Ei siinä mitään , toki sitä seksiäkin saa harrastaa mutta itelle tommoset kysymykset ei ehkä tulis heti ekana mieleen :D Ja homman kruunaa se , että kysyjänä on Jorma 52v joka vaimoltaan salassa haluisi vähä nuorta poikaa. Eli kysymys tiivistettynä , onko kukaan ehtimässä ns. true lovea , vai kaikki sen perseen ja kyrvän takia? :D Ainaki miulle on tullu tämmönen fiilis.
Huoh.
8
465
Vastaukset
- poju95
Moi, mäkii oon käyny joskus noilla deittisivuilla mut se loppu heti siihe ku siel tulee pelkästää noita viiskymppisiä jormia vastaa...
Oon itekki homo ja itä-suomesta 95 syntyny. Oisitko halunnu jutella jostai... ois kiva saaha homokavereita :D- Anonyymi
Olen Kuopiosta
- peepingtommi1
Kyllä se aikanaan vastaan tulee ihan samalla tavalla kuin muillakin. Ensinnäkin olet todella nuori vielä ja aikaa on edessä, joten asiaa minusta on turha murehtia sen enempää. Kyllä, monet palstat ovat pelkästään seksinhakemiseen ja uskallan väittää baareissa olevan pitkälti sama meininki. Hakeudu samanhenkisten ihmisten porukkaan, esim harrastusten kautta. Sieltä voit sangen hyvin löytää oman kullan ja helpommin, koska teillä tällöin on jo yhteistä pohjaa.
- 98-poju
Mä oon 15v homopoju kans itä-Suomesta. Oon itekki miettiny tota samaa, mut nykyää ei vaa arvosteta sitä oikeeta läheisyyttä ja siks sääälinkin niitä jotka ei siihen kykene:( oon kans qruiseris ja etin täältäki välillä seuraa:) laita mulle vaikka qruiseris viestii nii voin antaa siel vaikka kikin jos kiinnostaa:D nimi on siellä bnk15
- 20vvuosimalli93
"Se oikea" ei ole vastaan tullut mutta pari hyvää ystävää, joiden kanssa silloin tällöin jotai käyty puuhastelemassa, olen qruiserista löytänyt :)
peepingtommi1 minusta sano aika hyvin. Meininki noilla palstoilla on aikalailla sama ku baarissa.- 20vvuosimalli93
Niin ja "Puuhastelu" on siis muutaki ku seksi. Elokuvissa, uimassa & yleistä oleskelua.
- Anonyymi
20vvuosimalli93 kirjoitti:
Niin ja "Puuhastelu" on siis muutaki ku seksi. Elokuvissa, uimassa & yleistä oleskelua.
Ei ole
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768