ei sietänyt simputusta.
Hän teki niin, että nosti rinnuksista Alikessun seinälle.
Ihan oikein teki.
Hyvä Jari!!!
Armeija on poloisille, jotka ei uskalla sanoa ei, vaan suostuvat kaikkeen skeidaan, ja systeemi jossa he on alamaisia ja orjia, ja joiden ihmisarvo on NOLLAluokkaa.
Se on Armeijaa.
Eräs mun kyläläinen ei käyny Armeijaa, koska
4
214
Vastaukset
- ALIUPSEERI
Jos alikessu työnsi etusormen MrJuhan perseeseen, niin kummalla teidän mielestä on sormi perseessä...? Alikessut on päälliköitä...
- sori vaan
alikessut on isompien poikien juoksupoikia, ei yhtään mitään muuta. tarpeeksi hönöjä että vielä itse luulevat itsestään jotain.
- MrJuha82vaansir
JOku ongelma on ku ollaa pakottamassa jo pakkotöihin.
Arvot ei oo kohdallaan.
Sit syrjitään vähemmistöjä, kehareita jne.
Jossain mättää Suomessa.
Armeija on suorastaan sukree systeemi.
Kohta ne varmaan leikkaa jo meijät kahtia ettemme pääse töihin tai emme vie liikaa rahaa valtiolta, ku meitä tuetaan LOLZ.
Mustaa huumoria loppuun.
Isäni harrasti mustaa huumoria sanoen;
heitetään pommi armeija-alueille, tuhotaan armeijat. - 1242f
Maanpuolustukselliset arvot ovat kohdallaan. Laiskat ja saamattomat sekä pelkurit ajattelevat armeijan vastenmielisenä. Itse kävin sen, olen alikersantti ja ylpeä siitä.
Teidänlaisenne kun olisivatkin olleet talvi ja jatkosodassa olisi suomi huomattavasti erillainen.
https://www.youtube.com/watch?v=WjhU3qyuU0c
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen533296Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään692990Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,682674Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621348Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3041278Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?141180Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1051051- 411026
- 411010
- 80991