Onko auliksesta kuulunut mitään uutta
aulis käkelä
7
811
Vastaukset
- j6j4y5r
Ulkomailla kuulemma. Elää makeaa elämää.
- 123654
olikos tämä, se juttu, kun löytyi autoineen merestä?
- kadoneet
Ei aulis käkelä katosi kotoaan käyrämö järvenranalta vuonna 2006
- hjl1
Kaveri joka Värkkäsi mustilaisten kanssa.
- 4+16
Tämä tapaus oli aika pelottava juttu.
jos Sarpion tapaus omituinen ja Räisäsen ja muiden nuorten naisten katoamis tapaukset koskettavia,niin tässä oli reaalielämän kauhua..- entä jos
Eikös siinä kadoneet sarjassa auliksen sisko sanonut että aulis pelkäsi jotain.niin olisiko mahdolista että aulis olisi paenut ulkomaille
- Kuinkahan pitkälle
entä jos kirjoitti:
Eikös siinä kadoneet sarjassa auliksen sisko sanonut että aulis pelkäsi jotain.niin olisiko mahdolista että aulis olisi paenut ulkomaille
Laiskat mustalaiset viitsii raahata ruumista,ennenku se alkaa käymään työnteosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915248
- 534086
- 252209
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271997Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991