Oletteko opiskelleet espanjaa jossain päin Argentiinaa? Millaisia koulut ja opetus ovat olleet hintatasoltaan ja laadultaan?
Vastaukset 3
- Gringo
Hae netistä jotain "spanish in argentina" tai sinnepäin.. löytyy varmasti, koska on hyvä business. Nuo Buenos Airesin dollarihintaiset ovat mielestäni rahanhankintalaitoksia enemmän kuin opiskelupaikkoja.. kun tietää miten ne pelaa sitten niillä dollareillaan. Oppiihan niissäkin kyllä.
Parempi olisi löytää rehellinen yksityinen opettaja, eli joku, joka laskuttaa paikallisessa rahassa. ...hinta kyllä saattaa muuuttua kesken opiskelun, koska inflaation on niin iso
Molemmista kokemusta. Minulla yksityinen oli parempi, osasi asiansa.
Milloin olet menossa? - baires
Olin koulussa nimeltä Ailola Buenos Aires. Olin ihan tyytyväinen opetukseen sekä muuhun tarjontaan. Koulun kautta voi saada myös erilaista majoitusta, mutta en sitä tarvinnut. En tiedä eri koulujen eroista, mutta omalta kohdaltani valintani oli onnistunut. http://www.ailolabuenosaires.com
- Gringo
Niin tuo paikka jossa opiskelin jonkun aikaa oli Elebaires keskustassa:
Avenida de Mayo 1370
1085 Buenos Aires, Capital Federal
011 4383-7706
elebaires.com
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568