Miksi spermassani ei näy sittiöitä? Tarkoittaako se, että en voi saada lapsia ikinä?
Spermassa ei näy siittiöitä
16
487
Vastaukset
- Ihkykjgikh
Ole vaikka viikko runkkaamatta niin eiköhän ala näkymään ;D
- Ikävä kyllä
Sitä se tarkoittaa.
- gg3378
Ei niitä ilman mikroskooppia näe
- huhhuuukkii
V***n idiootti, siittiö on kehon pienin solu, mietitään hetki mahtaako se näkyä paljaalla silmällä...
- Guinea
Ei varmaa vittu oo pienin
- jepjep3
Guinea kirjoitti:
Ei varmaa vittu oo pienin
Siittiö on kehon pienen solu, munasolu taas isoin. Hereillä terveystiedon tunneilla- jos teillä niitä vielä ikänne puolesta on...
- Guinea
jepjep3 kirjoitti:
Siittiö on kehon pienen solu, munasolu taas isoin. Hereillä terveystiedon tunneilla- jos teillä niitä vielä ikänne puolesta on...
Ei kouluun voi todellakaan luottaa. Siel valehdellaan kokoajan.
- Turpa umpee
Guinea kirjoitti:
Ei kouluun voi todellakaan luottaa. Siel valehdellaan kokoajan.
Homo sää oot
- Sitäpä juuri
Voi harmi, sitä se todellakin taitaa tarkoittaa :(
- zzzzzzzz
Onko Sinun spermasi sitten tutkittu, koska tiedät ettei sulla ole siinä siittiöitä. Joku sikotauti joka on iskenyt myös kiveksiin voisi viedä ne kaikki. Normaalisti niitä sentään syntyy jokunen määrä, mutta pienen määrän vuoksi lapsen siittäminen on epävarmaa. Sitten vain otatte parisuhteeseen ottolapsen tai käytätte vieraan (tuntemattoman) spermalla keinohedelmöinin.
- munasolu
Kun olen siis poika, niin onko mulla munasolu, kun mul on munatkin?
- sexed
On. Tytön sperma menee seksissä kyrpäsi sisään ja hedelmöittää sen.
- XDD
sexed kirjoitti:
On. Tytön sperma menee seksissä kyrpäsi sisään ja hedelmöittää sen.
håt
- Eemeli
Vaikka siittiöitä ei paljaalla silmällä nää niin kyllä sulla muutama miljoona niitä siinä mällissä on.
- Tyttö 14v
Katoppa mikroskoopilla ni eiköhä ala näkyä :D
- V E L A
Mä taas en edes halua lapsia ikinä. Toivottavasti se ei ole este myöskään tytöille. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 425702
- 445223
- 483668
- 133623
- 313096
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise883053- 512793
- 562673
- 502306
- 381794