jotenkas,mitäs sanotte kohtalosta,johdatuksesta,sattumuksista...esim. jos ajattelet jotain henkilöä ja yhtäkkiä tapaat hänet tai vähänajan pästä.jonkin sattuman takia tapahtuu liuta muita asioita joita ei ois välttämättä tapahtunu sen ekan sattuman ansioista.. selitin hieman ontuvasti mutta toivottavasti edes joku tajusi..
mitäpä ootte mieltä??
3
659
Vastaukset
- jepjep
Ajattelet jotain ihmistä, näet hänet muutaman minuutin päästä tai hän soittaa. ( tapahtuu todella harvoin kerran vuodessa, joskus enemmän , joskus jopa peräkkäisinä päivinä! )
Ajattelet jotain ihmistä, et näe häntä muutaman minuutin päästä eikä hän edes soita.
( tapahtuu joka päivä monta kertaa )
Ymmärrätkö?- -sex-
olen nainen,siis en ymmärrä! ;) hih, ei vais leikkiähän minä.. mut silti en ymmärrtänt..
- joku vaan
-sex- kirjoitti:
olen nainen,siis en ymmärrä! ;) hih, ei vais leikkiähän minä.. mut silti en ymmärrtänt..
Laita ylös esim. vuoden ajan joka kerta kun ajattelet jotakuta ihmistä. Katso, näetkö hänet tai soittaako hän vähän päästä. Kirjaa tulos.
Ei varmaan kovin kummallista, jos huomaat vuoden päästä että tuloksettomia ajatuskertoja on moninkertaisesti enemmän kuin noita yhteensattumia, kun joku "jota olet ajatellut" soittaa tai näet hänet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1997024- 1592076
- 1131708
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551268Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢551150Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001084Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71026Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan256981- 41959