Mikä kääpiökoira rotu mulle?

Haukkulis

Eli mä oon isäni kanssa miettinyt jos hankiitais mulle koira kun oon 14-15 vuotta. Oon nyt 13 vuotias tyttö. Mulla on 7 vuotias pikkusisko joka on 8-9 vuotta kun koira hankittais. Me asutaan kerrostalossa missä lähistölla ranta, koirapuisto, metsää ja koirakavereita. Oon koko ikäni halunu koiran ja oon vieny koiria ulos noin 1-2vuotta mutta oon ollut koirien kanssa ollut tekemisissä koko elämäni. Haluisin koiran jolle riittäis vähän päälle tunnin lenkkejä, välillä juoksulenkkejä ja leikkimistä ja aivojumppa päivittäin. Turkkikin sais olla melko lyhyt ja helppohoitoinen. Sais olla melko pieni jotta sen voisi otta syliin esim bussissa jne. Mutta keskikokoiset/palveluskoiran kokoiset koiratkin ovat yhtä ok. :-)

6

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilovebostons

Bostoninterrieri:
      -ei hauku(enemmänkin ääntelee)
      -paino 7-12kg välillä
      -helppohoitoinen turkki
      -energinen hassuttelija
      -pieni koira, ison koiran olemuksella
      -ei pelkää mtn
      -helppo opettaa koska haluaa miellyttää, mutta luonnettakin löytyy.
      -rakastaa olla kaikessa mukana
      -rakastaa syliä ja hellimistä
      - sosiaalinen, tulee kaikkien ihmisten ja eläinten kanssa toimeen.
      -ällistyttävä kyky sopeutua uusiin ja erikoisiinkin tilanteisiin

Ainut huono puoli mitä keksin:talvella vaatii pukemisen

• bossupossu

Etipä kuitenkin tietoa lyttynaamaisuuden terveyshaitoista ennen kuin alat bostonia hankkimaan, ellei sitten tarkoitus ole sairasta koiraa ostaa.

• minävaan

No, minä tunnen muutaman bostoninterrierin, eikä niitä vaikuta lyttynokkaisuus häiritä, eivät krohise niinkuin mopsit tai englanninbulldogit.
        Usein käyvät juoksemassa, ja hyvin näyttää hengitys piisaavan.
        On paljon terveempi rotu kuin moni muu joilla on nivelvaivoja, epilepsiaa yms...

• Haukkulis

Kiitos!

• apinapinseri

mulla on nyt apinapinseri joka on nyt lähes 4 kuinen,hyvin oppivainen ja leikkisä

• 875q6488q476tqnv

griffonit, 3erinäköistä versiota

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      45
      13955
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      154
      5491
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      200
      5089
    4. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      86
      4288
    5. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      9
      3680
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      87
      3571
    7. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      109
      3068
    8. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      15
      2965
    9. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      12
      2931
    10. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      50
      2550
    Aihe