Eli mä oon isäni kanssa miettinyt jos hankiitais mulle koira kun oon 14-15 vuotta. Oon nyt 13 vuotias tyttö. Mulla on 7 vuotias pikkusisko joka on 8-9 vuotta kun koira hankittais. Me asutaan kerrostalossa missä lähistölla ranta, koirapuisto, metsää ja koirakavereita. Oon koko ikäni halunu koiran ja oon vieny koiria ulos noin 1-2vuotta mutta oon ollut koirien kanssa ollut tekemisissä koko elämäni. Haluisin koiran jolle riittäis vähän päälle tunnin lenkkejä, välillä juoksulenkkejä ja leikkimistä ja aivojumppa päivittäin. Turkkikin sais olla melko lyhyt ja helppohoitoinen. Sais olla melko pieni jotta sen voisi otta syliin esim bussissa jne. Mutta keskikokoiset/palveluskoiran kokoiset koiratkin ovat yhtä ok. :-)
Mikä kääpiökoira rotu mulle?
6
116
Vastaukset
- ilovebostons
Bostoninterrieri:
-ei hauku(enemmänkin ääntelee)
-paino 7-12kg välillä
-helppohoitoinen turkki
-energinen hassuttelija
-pieni koira, ison koiran olemuksella
-ei pelkää mtn
-helppo opettaa koska haluaa miellyttää, mutta luonnettakin löytyy.
-rakastaa olla kaikessa mukana
-rakastaa syliä ja hellimistä
- sosiaalinen, tulee kaikkien ihmisten ja eläinten kanssa toimeen.
-ällistyttävä kyky sopeutua uusiin ja erikoisiinkin tilanteisiin
Ainut huono puoli mitä keksin:talvella vaatii pukemisen - bossupossu
Etipä kuitenkin tietoa lyttynaamaisuuden terveyshaitoista ennen kuin alat bostonia hankkimaan, ellei sitten tarkoitus ole sairasta koiraa ostaa.
- minävaan
No, minä tunnen muutaman bostoninterrierin, eikä niitä vaikuta lyttynokkaisuus häiritä, eivät krohise niinkuin mopsit tai englanninbulldogit.
Usein käyvät juoksemassa, ja hyvin näyttää hengitys piisaavan.
On paljon terveempi rotu kuin moni muu joilla on nivelvaivoja, epilepsiaa yms...
- Haukkulis
Kiitos!
- apinapinseri
mulla on nyt apinapinseri joka on nyt lähes 4 kuinen,hyvin oppivainen ja leikkisä
- 875q6488q476tqnv
griffonit, 3erinäköistä versiota
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075658Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453723Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4552601Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2641641- 871376
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito141322Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321313- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511206