näppiset hiiret ralliratit kuulokkeet ja mikit joustic mulla on on nyt logitech g19 näppäimistö ja hiiri on logitech mx518 ja xtactic kuulokke.
vasta ostin g19 näppäimistö ennen sitä oli g15
logitech mx18 hiiri on ollut pitkään monta kertaa lattialle pudoillut mutta on kestänyt
hyvin paras peli hiiri mun mielestä.
nykyaikaisiin pelikuulokkeihin en oo yhtään tyytyväinen on ollut monta kuuloketta kaikkissa vikana äänen laatu erittätäin huonot bassot ja volume joistakin malleissa johto on riesana pyörittää solmuun koko aja
paras kuuloke on xtactic kelpaa musan kuuntelussa hienot basso pitkä johto
varakuulokkeenna on gamecom vanha malli
mitä kuulokkeita mulla on olllut esim microsoft turtle beach gamecom
ja muita
kertokaa omat peli laitteen parhaat ja huonot
näppiset hiiret ralliratit kuulokkeet ja mikit joustic
4
108
Vastaukset
- Täsä mun
Pleikkari kolomone ja Turtle Beach PX5
joo mulla mulla ei kestänyt kauan se turtle beach kuukauden panta hajosi ääni oli vähän liian huono mulla siinä turtle beach
huvitta homma panta ei kestänyt laitta korville- Pilkkuliisa
Mikä on Turtle beach kuukausen panta?
Äänikö hajosi myös? Pilkkuliisa kirjoitti:
Mikä on Turtle beach kuukausen panta?
Äänikö hajosi myös?ei ääni hajonut vain siinä oli liian laimee ääni ei bassoa yhtään. panta hajosi kun niissä
ei ole kummoinen panta muovia mutta äänen laatu oli huono.
xtactic kuulokkeissa eritäin hyvä ääni 5.1 järjestelmä kelpaa jopa musiikin kuunteluun
ja viellä plussaa on se jos joku haluaa pelata pimeässä niin xtactic kuulokkeissa on
valo näkee mihin tuli laittettua kuulokkeet.
hauskaa pelata jotain indie game pimeässä
pahoittele huono kirjoitusta on vähän tottunut viellä siihen edelliseen näppikseen lol
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082