3DS aluelukitus

Pölkkypää

Ostin mun siskolle lahjaks Nintendo 3DS:n ja tilasin sen USA:sta. En ollu kuullu noista aluelukituksista, jotenka ongelmana on nyt ettei sillä pysty pelata täältä ostettuja pelejä... Onko mitenkään mahdollista saada se toimimaan Euroopasta ostetuilla peleillä?

2

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • retroilija vain

Noh, itelläni ei koskaan tullut sama ongelma vastaan 3ds:n kanssa joten en suorasanaisesti osaa auttaa... En tiedä miten nykyajan konsoleissa toimii kun en ole perehtynyt, mutta vanhemman nintendon konsolin kanssa ongelmaan auttoi jonkinmallisen adapterin hommaaminen :D taitaa olla noiden käyttö jo jäänyt nykyajasta.
      Mutta mutta.. jos parannuskeinoa ei löydy niin voihan ne pelit tilata sieltä jenkeistäkin joko tavallisista nettikaupoista tai amazonista / ebaysta. Tota en kuitenkaan suunnittele monimutkaisten maahantuontisäädösten takia, ainakaan ekana vaihtoehtona. Ite ainakin olen löytänyt ihan britti-amazonista jenkkien maakoodeissa olevia pelejä, joita jotkut ihme ihmiset myyvät jostain syystä briteissä (siis ongelmanahan jenkeistä tilaamisessa on mahdolliset tullimaksut, joten jos tähän päädyt, suosittelen ekana kattomaan brittiläiset / muut euromaiden kaupat läpi). EU:n maissa ei täydy lisämaksuja pelätä :)
      Ja sitten 3ds:n kauttahan pääsee sinne nintendon online-kauppaan, josta pitäisi pystyä ostamaan pelien demoja kuin ihan kokonaisia pelejä. Tiedä sitten onko noissa koneeseen ladattavissa peleissä maakoodit voimassa... Kannattaa katella sieltä :D Paremmin en osaa auttaa, toivottavasti tästä räpellyksestä oli jotain apua!

• Pölkkypää

Kiitti paljon avusta! Oli joo apua, sillä ite en tiiä oikee miten noi maakoodit sun mut menee, koska ei oo ollu ikinä mitää ongelmia, vaikka pelaanki paljon eri konsoleilla. (Eiks tossa Wii:ssäki oo noi aluelukitukset, tai niin ainaki nyt luin ku yritin tutkii tätä enemmä) Oon hankkinu kaikki konsolit Suomesta ja pelit myös, jotenka... :D
        Vois kattoo tota adapteria, mut jos ei auta niin pakko varmaa tilata. Hyvä jos UK:sta löytyy noita, koska niinku sanoit, sit ei ois noita tulliogelmia. Juu vinkkaan sit sille sitte tosta onlinekaupasta! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      25
      2513
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      91
      1004
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      871
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      855
    5. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      827
    6. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      807
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      790
    8. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      63
      762
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      694
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      135
      688
    Aihe