Eli meillä on 6kk tollerin pentu. Olen huomannut että hänen toinen korvansa on toisessa asennossa kuin toinen. Mitenköhän korvan asennon saisi muutettua?
Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Tolleri asiaa!
4
194
Vastaukset
- Yksi ja ainoa
Mielipiteeni on, että anna ihanan trollerisi korvan olla, miten Luoja on sen siihen asettanut. -Ihaile ja arvosta koirasi yksilöllisyyttä!
- Tolleri-fani
Meillä oli kaksi vuotta sitte tolleri uros jolla oli toinen korva toisellatavalla. Mietimme mitä tehdä,mutta jonkin ajan päästä annoimme korvan olla. Eikä se meitä haitannu ollenkaan. Mielipiteeni on että annat korvan olla. Ja anna sen olla oma persoonansa(;
- jiiau123
Meillä on tolleri, jonka molemmat korvat ovat vähän "sallittua" pystymmässä!
Ei haittaa elämää, eikä menoa!
Korvan teippaukseen löytyy ohjeita netistä, mutta on koiralle ikävää. Anna korvan olla. :) - tolleripolleri
Tuskin on muuta merkitystä sillä, kuin että näyttelyssä jos koiraa käyttää niin saattaa tulla korvasta pientä noottia. Toki sitä kokonaisuutta näyttelyissä tuomarit katsovat eikä siinä välttämättä yksittäinen ulkonäkövirhe vaikuta mitään. Että jos se ei omistajan silmää suuremmin häiritse niin antaisin korvan vain olla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236850Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284328- 343176
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1793047- 101998
- 821754
- 1501634
- 1471632
- 121568
- 221510