Tietääkö kukaan kun Aurinkomatkojen luottokortti viime kesänä lopetettiin ja sen tilalle tuli joku SVEA osamaksu, niin jos tilaa netistä matkaa ja valitsee sen SVEA luoton niin tietääkö heti silloin, että sen saa luotolle vai pitääkö odotella päiviä?
Sitä vaan et muuten voi edullinen matka mennä sivu suun jos pitää odotella. Aurinkomatkojen luottokortti oli OK siitä tiesi heti. Minulla ei ole maksuhäiriöitä.
Niin, joku tietysti ajattelee että miksi luotolla? Mutta kun kaikilla ei ole muuta mahdollisuutta ja sillä sipuli! Kiitos jos joku tietäisi tästä asiasta.
SVEA maksu
Ata3
1
438
Vastaukset
- Gotit?
Kyllä sen näkee heti jos onnistuu. Saat kuittina matkalipun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as443028Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232894- 462747
- 562598
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582498Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052