Muurari. Miten niin? Lehdessä luki, että Hector on tehnyt yhteensä 300 piisiä.
MIKÄ ON HECTORIN AMMATTI?
8
251
Vastaukset
- JJ.
Tuohan on kuin Antti Hyryn Uunista suoraan... Leivinuuni ja murkassa piisi.
Oikeasti Hector on muusikko. Ai mikäkö on muusikko? Sellainen, joka tekee työkseen perunamuusia.
- nollatyyppi
On niin surkee.
Aloitti David Bowien matkinnalla, lauloi Amsterdamin satamasta toisten sanoilla jne. Nolla tyyppi!!!!!!!!!!!!- Anonyymi
Juuri noin, ei Hectoria a.k.a Heikki Harmaa voi omaperäiseksi väittää, väänteli vain hittibiiseistä covereita. Tuosta ammatista - onkohan sellaista ammattia kuin HURAHTAJA... Ensin se hurahti folkkiin, sitten David Bowieen hiustyyliä myöten, hurahtipa myös hihhuliksi (muistaakseni esitteli uskoon hurahtamistaan APU -lehden jutussa). Hectorilla on yksi mainittava biisi, jonka hän on aivan itse tehnyt ja tiettävästi omakohtaisesta lapsuudenkokemuksestaan: "Kuka Teki Hectorin Eteiseen?"
Herra Harma on tunnetusti aina ollut vihervassari, siitä syystä hän pääsi aikoinaan Yleisradio nimiseen suojatyöpaikkaankin levynkääntäjäksi, ohjelma lopetettiin vasta muutama vuosi sitten. Hän ei vahingossakaan soittanut tiettyjen suomalaisten bändien biisejä, vaikka ne olisivat olleet huippusuosittuja. Sleepparit muun muassa tekivät pilailuversion, jolla Harma Hurahtaja oli osallistunut Syksyn Sävel kilpailuun; "junat vaihtoi asemalla salaa raiteitaan huu huu huu! jne." Sanat olivat itsensä maestron, mutta Sleepy Sleepersin TV versio oli liikaa Herra Hurahtajalle. Mato tai Sakke naureskeli kerran jossain ohjelmassa, että "Harma kulkee Yleisradion käytävillä maihari yllään ja höpöttää, että Vietnamissa on sota, Vietnamissa on... eikä perkele soita meidän levyjä!" Ei soittanut Hurriganesiakaan, mutta soitti taistolaiskommarien kantaa ottavia taidepläjäyksiä, kotimaisista artisteista/bändeistä puheen ollen.
ps. kuinkahan monta jäähyväiskiertuetta se on jo ehtinyt tehdä..
- TalikkoOnFolk
Hectorihan oli myös lannanluoja, aloitti folk laululla "Tääl istun mä tunkiolla ja synkkänä katselen, seas roskien kaiken loan ja lasipullojen..."
- aionkin
Aion.
- rocksrolls
Folkpop.
- Anonyymi
Kukaan ei tiedä, mutta heitorin sivu toimi oli höpö-tinttinä esiintyminen höpöille
terv. alkuperäinen höpö-tintti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892