Miten saan perustamani SKYPE-tilin liitettyä iPadiin, jossa on jo yhden perheen jäsenen SKYPE-tili?
Skype-tilin(uuden/toisen) liittäminen iPadin (Skypeen)
3
143
Vastaukset
- SKYPETTÄJÄ-Liisi
Tarkoitan siis,että iPadin näytöllä on jo yksi SKYPE-kuvake, jossa on toinen SKYPE-til, ja näkyvissä henkilöt joiden kanssa keskustellaan videopuheluita.
Pitääkö minun tehdä oma kuvake, vai voinko liittää tilini samaan SKYPE-kuvakkeeseen. Henkilöt joiden kanssa videopuheluita keskustelen ovat samat kuin edellisessä.- tuplamakiaa
Kirjaudu siihen SKYPEn kuvakkeeseen toisella käyttäjällä sisään ( siis omalla ) toimii hyvin.
eli käyttäjä 1 on joku toinen ja käyttäjä 2 olet sinä, jne... - tuplamakiaa
Täydennän vielä.
Ei tarvitse tehdä omaa kuvaketta.
Voit liittää.
Ne henkilöt, joiden kanssa keskustelet skypessä ovat siinä sinun omassa
skype tilissä, mikäli olet ne sinne lisännyt. Osaathan lisätä kontakteja skype
tiliisi?
Kannattaa etsiä esim: työväen opistoista tai kirjatoista kursseja tietokoneen tai
muiden vastaavien laitteiden käytön opastukseen, jos niiden käyttö tuntuu hankalalta eikä oikein tunnu sujuvan tai sormi menee suuhun enemmän kuin 2
kertaa päivässä, tietokonetta tai muuta vastaavaa käytettäessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623