Tälläinen ihminen etsii kämppistä & uutta kaveria muuttoon Espanjaan :
Olen 33 v. sinkkunainen ( ei lapsia) olen todella sydämellinen ja auttavainen - ja harvemmin olen sitä saanut takaisin. Niinpä olen siivonnut kaveripiiriä. Äidinkieleni ei ole suomi ja toivonkin löytäväni ulkomaalaistaustaisia ystäviä varsinkin niistä jotka on kokeneet syrjintää suomessa tai omassa kotimaassaan. Olen muukalainen Suomessa kuten kotimaassanikin. Sitä ei suomalaiset ystäväni ole ymmärtäneet. Olen läpikäynyt helvetin silti en ole niin negatiivinen kun voisi luulla - kaipaan vaan kerrankin ihmisiä jotka oikeasti tietää miltä minusta tuntuu - ja samalla tiedän miltä heistä tuntuu. Ystäviä jotka auttaa tapetoimaan pyytämättä kun olin heillä kesällä aitaa maalaamassa jne. Mahdollisesti matkoille mukaan tai vaikka Espanjaan asumaan joksikin aikaa merenrannalle :) . Tykkään suhteellisen erilaisesta musasta Vivaldista...Frank Sinartaan...Ooperaan... Korniin ...Disturbediin...Fred Asteriin ja Alphavilleen.... George Micheliin ...Stingiin jne :) ja tietty Trance tilanteen mukaan... Rakastan kokkaamista - siihenkin ois kiva olla kavereita kenen kanssa järkätä illalliskutsuja :) ja mielellään sinnkunaisista ja miehistä ( mies - voisit mielellään olla homo ) en etsi suhdetta vaan sydänystäviä :) . Sinulla pitäisi olla todella hyvä itsetunto ja kestät vahvoja mielipiteitä - sillä tapanani ei ole kaunistella asioita jos kysyt suoraa mielipidettä - saat sellaisen. Koska selän takana p. puhuminen ja mielistely ei ole minua. Olen ihka oikea Oinas. Tovon löytäväni sinut/ teidät näin - kun en ole sosiaalisuuden perikuva :D ---- HUOM---- ALUE JOLLE MUUTTAISIN EI OLE SUOMALAISTEN ASUTTAMA -HALUAN OPPIA KIELEN JOTEN FUENGIROLA EI TULE KYSEESEEN. VAÍN ETELÄ ESPANJA. EKA REISSU 1 KK. KULUT 50/50
Espanjaan kämppistä & kaveria
anskubanskus80
0
319
Luetuimmat keskustelut
- 51853
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63633- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27426- 33415
- 66409
- 32405