Minulla on jo skype tietokoneella ja skype-tili. En halua perustaa turhaan mitään huuhaa-google tiliä ja synkronoida sinne mitään turhaa. skype ei enää olekaan kai "ilmaisohjelma" vai voisiko sellaisen versiin jostain ladata?
miten asennan skypen androidiin ilman google-tiliä
2
138
Vastaukset
- polttimo
Sama ongelma: osaako joku kertoa mistä voin asentaa sen skypen Samsung Galaxyyn ilman että pitää kirjautua mihinkään googleen tai muualle?
- tuplamakiaa
Katso nyt ensin laitevalmistajan omilta nettisivuilta.
Valitettavasti nuo nykyaikaiset puhelimet ovat sellaisia, että sinne saa melkein
pelkästään ladattua ja asennettua ohjelmia ainoastaan rekisteröitymällä esim;
google anroidmarketiin. Paras konsti on rekisteröityä ihan uudella keksityllä
ja lyhennetyllä sähköpostitillä esim: [email protected]
tai joku,[email protected] jne..
Kun on luonut uuden sähköpostitilin salasanoineen, niin käyttää sitä sitten
ainoastaan ohjelmien lataamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623