Onko kukaan muu varannut nazarin matkoja espanjaan? Näkyy olevan tämän vuoden uutuus kohde. Turkissa ollaan käyty nazarin matkoilla ja pidetty kovasti, hyvä lastenkerho ja oppaatkin tavattavissa hotelleilla ettei tarvitse soittaa puhelimella jos asiaa on tullut.
Mukavalta näytti tuo holiday village hotelli. Mitä nettiä lueskeli niin paljon tuntuisi olevan tekemistä ha nähtävää myös lapsiperheille tuolla alueella.
Nazarin matkat espanjaan
4
521
Vastaukset
- taxitaxi
Vaikuttaisi olevan TUI konsernia.
Ilmeisesti tämän takia Finnmatkat ei tee ensi kesäkaudella matkoja Costa del Solille.
Toiminevat sitten eri tyylillä, sillä perinteiset isot matkatoimistot ovat vähentäneet mm. opaspalvelut minimiin. Nyt toisella nimellä ja toisella konseptilla.- pedro4
Finnmatkathan ei ole toiminut Costa del Solilla enää vuoden 2008 jälkeen. Ainoa TUI-konsernin matkanjärjestäjä, joka Suomesta sen jälkeen tänne on tullut, on Tema-matkat Andalusian kiertomatkan järjestäjänä.
- lomakuumetta
Hei, olemme perheemme kanssa tehneet usemman matkan Nazarilla Turkkiin. Olen käynyt Costa Del Solin alueella ja nyt tekisi mieli matkustaa Nazarin kautta Holiday Villageen.. Te jotka olette kyseisessä hotellissa käyneet, kuulisin mielelläni kommentteja matkasta... Olen itse matkannut manner Espanjaan aina elo-syyskuun vaihteessa ja ajankohta tulisi olemaan nytkin sama... Kiitos!" :)
- Anonyymi
upiteerataan ihan hyvin vuoksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446