ving.se

grandiin

Hei
Olisiko kenelläkään kokemuksia ruotsin tai viron kautta Hurghadaan matkustamisesta?

9

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 28x...

      Voihan video! Hurghadaan nyt pääsette vaikka Kanadasta, Ausseista tai Filippiineiltä. Turkkilaiset islamistilentoyhtiöt kai nyt kuitenkin ovat ainoita jotka saavat mokomaan mestaan yleensä laskeutumisluvan.
      Tietysti Kairosta voitte jatkaa matkaa aivan niin pitkälle kuin pippuri kasvaa jollei tule Intian valtameri eteen.
      Menkää nyt aivan minne hyvänsä ja mitä kautta tahansa, mä en jaksa.

    • merhaba1

      Suomesta jos matkustat niin www.supersaver.fi ja sieltä kohteeksi Hurghada.

      Nopein ja helpoin reitti kulkee Hesa- Istanbul (koneen vaihto) - Hurghada.

      Hyvät koneet esim. Turkis Airline

      Helmikuun alussa matkustan ja edestakainen hinta n. 2 kk sitten ostettuna oli 476€
      Vaihtoaikaa Istabulissa n. 1,5 tuntia-

      • 28x...

        Uskon myös että länsimaiset lentoyhtiöt eivät turvallisuussyistä Hurghadaan lennä. Ainoa tapa todellakin sinne lentämällä mennä ovat turkkilaiset islamistikoneet.


      • isä35
        28x... kirjoitti:

        Uskon myös että länsimaiset lentoyhtiöt eivät turvallisuussyistä Hurghadaan lennä. Ainoa tapa todellakin sinne lentämällä mennä ovat turkkilaiset islamistikoneet.

        Otappa selvää-

        meidän porukka lentää kuukauden kuluttua Saksan Tegelin kautta AirBerlin koneella ihan perille saakka.

        Tiedoksesi 28X:lle ja kun olemme lukeneet viestejäsi, niin mikähän viha sinulla on ko. maata kohtaan.
        Joku kirjoitti, että itse jokainen päättää minne matkustaa ja ihan omilla rahoillaan.
        Se on se suomalaisten vapaus ja itsenäisyys.

        Mukavia matkoja jos ehdit kirjoituksiltasi matkustaa -


    • maalaisluuskat

      Saako Hurghadan kentällä heti ihanaa meisseliä?

      • Lomalle

        Sekö Sinua kiinnostaa raukka hyvä- Jos sellaista tarvitset lue aikaisempia viestejä suurempien kaupunkien "palveluista".

        Kentältä saamme viisumin 20 €:lla ja taksin tmv. kuljetuksen jolla pääsemme omistamallemme asunnolle/huvilalle lomailemaan.


    • ei1voi1olla1totta

      28x :lla ei riitä edes kapasitettia ymmärtää mitä tarkoittaa islamisti. Ja länsimaiset lentoyhtiöt lentävät jatkuvasti Egyptiin. Ottaisit mielummin asioista selvää, kuin suollat tuommoista asenteellista potaskaa mistään mitään tietämättä! Suurin osa varmaankin etsii palstalta tietoa ja vinkkejä eli selvästi et kuulu tänne herjaamaan. Jos se on elämäntehtäväsi, niin sääliksi käy. Hanki siis elämä!

    • voivoivoi vaihtoi myös nimimerkkiä mutta eihän siinä mitään. Olet nyt sitten tänään ottanut minun jahtaamisen työksesi.
      Puhuin lennoista jotka lentävät Hurghadaan. Mainitse yhtiöt jotka sinne lentävät!
      Kairoon nyt pääsee useilla länsimaisillakin yhtiöillä. Älä vääristele sanojani.
      Itse olet ottanut muiden mollaamisen tehtäväksesi että vedä vain potta päähäsi ole hyvä.
      Maailman uskonnoista keskustelu olisi nyt hieman liian laaja aihe ja palsta väärä niiden käsittelylle.

    • Tarkennan vielä äskeistä kirjoitelmaani. Pyydän mainitsemaan ulkomaisia lentoyhtiöitä joilla on säännöllinen lentoliikenne Hurghadaan maan rajojen ulkopuolelta.
      Kairo on lähi- idän vilkas lentoliikenteen solmukohta.
      En siis tarkoittanut maan sisäistä liikennettä. Jos nyt Hurghadaan haluaa niin toki se onnistuu Istanbulin lisäksi tietenkin Kairosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe