Noidille yms...

Shendu 91

Osaatteko mitään loitsuja tai jotain muuta yliluonnollista? Mitä magiaa käytätte? käyttekö rajantoisel puolel? Tai minkä ikäsiä ootte? Onko kaikilla ihmisillä "sisäinen voima" jos on (toi sis. voima) niin onko silla joku symboli?
Onko MITÄÄN taruolentoja oikeesti olemassa?
Tai kuuluisia velhoja? Osaan itte pari taikaa (tai en tiedä toimiiko. En oo kokeillu.)

7

650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä täällä

Osaatteko mitään loitsuja tai jotain muuta yliluonnollista?
      En ole kokeillut mitään loitsuja, mutta välillä sattuu kaikenlaista outoa.. En pidä mitään asiaa yliluonnollisena.

Mitä magiaa käytätte?
      Tarkoitat tuolla ilmeisesti mustaa tai valkoista magiaa, mutta magia ei ole mustaa tai valkoista, se riippuu siitä miten sitä käyttää.

käyttekö rajantoisel puolel?
      En.

Tai minkä ikäsiä ootte?
      Olen vasta 13, eli hyvin (lliankin?) nuori tälläiseen.

Onko kaikilla ihmisillä "sisäinen voima" jos on (toi sis. voima) niin onko silla joku symboli?
      Enpä ole oikein perehtynyt, mutta eikös kaikessa ole vain kyse energian käyttämisestä...

Sehän on melkein kuin uskonnollinen kysymys, joko niihin uskoo tai sitten ei. Mutta tuskinpa sellaista ainakaan todistamaan pystyy.

Tai kuuluisia velhoja?
      Enpä osaa sanoa, mutta uskon että jotain "velhoja" on ollut..x)

• boy86

Jotenkin alkuun tämä tuntuu pelkältä piruilulta meitä kohtaan, jotka uskovat kaikkeen "yliluonnolliseen"

Osaatteko mitään loitsuja tai jotain muuta yliluonnollista?
      Keskiajalla olisi pidetty yliluonnollisena sytkärin sytyttämistä... En osaa mitään loitsuja kuitenkaan.

Mitä magiaa käytätte?
      En käytä magiaa.

käyttekö rajantoisel puolel?
      Eipä ole tullut viime aikoina käväistyä. Mutta me kaikkihan sinne vuorollamme ennen pitkää päädytään...

Tai minkä ikäsiä ootte?
      Minä olen 17. Eikä kukaan ole liian nuori tai vanha uskomaan yliluonnolliseen. Jotkut pitää sitä lapsellisena, mutteivät osaa perustella henkimaailman olemattomuutta ym.

Onko kaikilla ihmisillä "sisäinen voima" jos on (toi sis. voima) niin onko silla joku symboli?
      Jaa-a, sisäinen voima. Enpä tiedä.

Tai kuuluisia velhoja? Osaan itte pari taikaa (tai en tiedä toimiiko. En oo kokeillu.)
      Taruolentoja. Eiväthän ne olisi taruolentoja, jos niitä oikeasti olisi. Ei siinä, maailman eläimistöstä ei tunneta läheskään kaikkia, että voi sieltä yksisarvinen, jeti, Loch nessin hirviö jne. löytyäkin... Velhoista en tiedä. En ole tavannut.

• Aune

Mä osaan ainakin lentää luudalla, yleensä pääsiäisenä ja sit monesti keitän sammakoista ja muista elukoista soppaa.

• kroaakki

jotenkin tuli sellainen olo tuosta viestistä että olet katsonut harry potter systeemeitä :D

• selius1234567890

miten se loitsu tehdään kun osaat pari taikaa?

• salius1234567890

oon velho jos kiinnostaa ja osaan taikoo

• Niki-roosi!!

Salius? voisitko sinä opettaa minua taikomaan??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3620
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      70
      1915
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      64
      1027
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      978
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      843
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      834
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe