Osaatteko mitään loitsuja tai jotain muuta yliluonnollista? Mitä magiaa käytätte? käyttekö rajantoisel puolel? Tai minkä ikäsiä ootte? Onko kaikilla ihmisillä "sisäinen voima" jos on (toi sis. voima) niin onko silla joku symboli?
Onko MITÄÄN taruolentoja oikeesti olemassa?
Tai kuuluisia velhoja? Osaan itte pari taikaa (tai en tiedä toimiiko. En oo kokeillu.)
Noidille yms...
7
675
Vastaukset
- Minä täällä
Osaatteko mitään loitsuja tai jotain muuta yliluonnollista?
En ole kokeillut mitään loitsuja, mutta välillä sattuu kaikenlaista outoa.. En pidä mitään asiaa yliluonnollisena.
Mitä magiaa käytätte?
Tarkoitat tuolla ilmeisesti mustaa tai valkoista magiaa, mutta magia ei ole mustaa tai valkoista, se riippuu siitä miten sitä käyttää.
käyttekö rajantoisel puolel?
En.
Tai minkä ikäsiä ootte?
Olen vasta 13, eli hyvin (lliankin?) nuori tälläiseen.
Onko kaikilla ihmisillä "sisäinen voima" jos on (toi sis. voima) niin onko silla joku symboli?
Enpä ole oikein perehtynyt, mutta eikös kaikessa ole vain kyse energian käyttämisestä...
Sehän on melkein kuin uskonnollinen kysymys, joko niihin uskoo tai sitten ei. Mutta tuskinpa sellaista ainakaan todistamaan pystyy.
Tai kuuluisia velhoja?
Enpä osaa sanoa, mutta uskon että jotain "velhoja" on ollut..x) - boy86
Jotenkin alkuun tämä tuntuu pelkältä piruilulta meitä kohtaan, jotka uskovat kaikkeen "yliluonnolliseen"
Osaatteko mitään loitsuja tai jotain muuta yliluonnollista?
Keskiajalla olisi pidetty yliluonnollisena sytkärin sytyttämistä... En osaa mitään loitsuja kuitenkaan.
Mitä magiaa käytätte?
En käytä magiaa.
käyttekö rajantoisel puolel?
Eipä ole tullut viime aikoina käväistyä. Mutta me kaikkihan sinne vuorollamme ennen pitkää päädytään...
Tai minkä ikäsiä ootte?
Minä olen 17. Eikä kukaan ole liian nuori tai vanha uskomaan yliluonnolliseen. Jotkut pitää sitä lapsellisena, mutteivät osaa perustella henkimaailman olemattomuutta ym.
Onko kaikilla ihmisillä "sisäinen voima" jos on (toi sis. voima) niin onko silla joku symboli?
Jaa-a, sisäinen voima. Enpä tiedä.
Tai kuuluisia velhoja? Osaan itte pari taikaa (tai en tiedä toimiiko. En oo kokeillu.)
Taruolentoja. Eiväthän ne olisi taruolentoja, jos niitä oikeasti olisi. Ei siinä, maailman eläimistöstä ei tunneta läheskään kaikkia, että voi sieltä yksisarvinen, jeti, Loch nessin hirviö jne. löytyäkin... Velhoista en tiedä. En ole tavannut. - Aune
Mä osaan ainakin lentää luudalla, yleensä pääsiäisenä ja sit monesti keitän sammakoista ja muista elukoista soppaa.
- kroaakki
jotenkin tuli sellainen olo tuosta viestistä että olet katsonut harry potter systeemeitä :D
- selius1234567890
miten se loitsu tehdään kun osaat pari taikaa?
- salius1234567890
oon velho jos kiinnostaa ja osaan taikoo
- Niki-roosi!!
Salius? voisitko sinä opettaa minua taikomaan??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306252Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144724Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413304IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623121Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3591743Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111548- 711401
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411318- 811204