alanyan lääkärit

milli123

hei ja hyvää huomenta. kyselisin vähän kokemuksista ja/ tai jos jollakin on tietoa mitähän mahtaa noin suurinpiirtein maksaa käynti lääkärissä ilman matkavakuutusta. kärsin virtsarakon tulehduksesta ja pitäisi päästä pissimään purkkiin ja saada oikea antibiootti =] olisin hyvin kiitollinen asiallisista vastauksista! terv. milka

5

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoniekat

Tomppa ja vahi tietää

• milli123

jaa no sanotko niille että tulis kirjottaan tähän viestiketjuun :)

• milli123

älä sanokkaan.. tajusin juuri kuka on "vahi" .. olen pahoillani mutta kaverilla hiukan vinksin vonksin nuttura.. toivottavasti hän löytää rauhan sielulleen joskus =)

• Apu löytyy helposti

Soita suomea puhuvalle lääkärille 905435806913. Saat kyllä apteekista ilman lääkäriä lääkkeet. Eri antibiootti kuin normaali. Sano apteekissa urea infection. Saat myös purinaa, jota joudut syömään. Puhdistaa elimistön ja virtsan.
      li. Voit käydä myös Sifassa. Lääkäri maksaa n 45Eur. Kannattaa kysyä ensin hinta. Labrakoe maksaa aina eriksen.

• milli123

hei kiitos paljon :) otan tuon numeron ylös varmuuden vuoksi. ehdein käymään jo tuossa sairaalassa jossa paikalliset käyvät.. hiukan tuolla ylhäällä jossakin. lääkäri maksoi 80 liiraa johon sisältyi ultra katselu ja labra maksoi 12 liiraa. vastaukset tuli 4 tunnissa :) sain jonkun juotavan kerta antibiootin ja jotain hippurin kapseleita kahdeksi viikoksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1114
    2. 75
      1111
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1004
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      958
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      717
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      607
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      590
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      557
    Aihe