lapsen kiroilu

MIKSI LAPSET PUHUU *****STÄ JA *****STA SEKÄ NÄISTA PERKELE,HELVETTI JA VITTU YMS VASTATKAA ETTÄ MIKSI LAPSET SAATANA KIROILEE

11

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PERKELEEN UKOT VASTATKAA NYT VITTU

• Anonyymi

Itsehän siinä kiroilet EI oo kivaa ja en halua VASTATA vaikka tiedän syyn koska ITSE KIROILET nii en haluu sanoo!!! Ei oo kiva et kiroilette ite oon 9v eikä mun äiti tai muut perheen jäsenet kiroile!

• Anonyymi

Vit on valkoinen niinku Bel Bela ja blond tai blanco niin sitten tuli se vit tu.

• Anonyymi

No ulkomailla on fuck ja muut kirosanat saytan Satan ja devil.

• kyrpämies

perkele

• Anonyymi

Saatana . No ku saatana tappeli Mooseksen ruumiista siinailla niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatana . No ku saatana tappeli Mooseksen ruumiista siinailla niin.

Muslimit kivittää saatanaa Arabiassa joka vuosi kai nyt lapset oppii noi nopeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muslimit kivittää saatanaa Arabiassa joka vuosi kai nyt lapset oppii noi nopeasti.

Siellä Arabiassa ne polttaa muiden maiden lippuja ja USAn ja huutaa että Amerikka on suuri saatana. Lapset mukana niissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä Arabiassa ne polttaa muiden maiden lippuja ja USAn ja huutaa että Amerikka on suuri saatana. Lapset mukana niissä.

Onhan lapsille leluja kuten lohikäärme mikä on saatana ja Dragon sitten liskot ja kauhuleffat demonit ja esimerkiksi Thaimaassa on demonipatsaat lapsia varten ja munkit kertoo Manalasta sekä poppamiehen tekee taikoja.No jossain uhraavat vuohia loitsuvat lapset mukana.Sitten on kristittyjen pyhien kuolleiden päivänä muilla halloween haamut liikkuu silloin.Kohta on pääsiäisnoidat ovella ja nykylapset on siirtynyt sarjakuvista tietokonepeleihin missä osuu ja kuolee.Perkele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan lapsille leluja kuten lohikäärme mikä on saatana ja Dragon sitten liskot ja kauhuleffat demonit ja esimerkiksi Thaimaassa on demonipatsaat lapsia varten ja munkit kertoo Manalasta sekä poppamiehen tekee taikoja.No jossain uhraavat vuohia loitsuvat lapset mukana.Sitten on kristittyjen pyhien kuolleiden päivänä muilla halloween haamut liikkuu silloin.Kohta on pääsiäisnoidat ovella ja nykylapset on siirtynyt sarjakuvista tietokonepeleihin missä osuu ja kuolee.Perkele.

Joissain uskonnoissa puhutaan kokoajan saatanasta myös arabit lestat harrastaa sitä ja jehovat on maailman loppu saatanat.

• Anonyymi

Tylsääääää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2417
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      58
      1402
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1323
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      929
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      818
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      761
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe