MIKSI LAPSET PUHUU *****STÄ JA *****STA SEKÄ NÄISTA PERKELE,HELVETTI JA VITTU YMS VASTATKAA ETTÄ MIKSI LAPSET SAATANA KIROILEE
lapsen kiroilu
11
284
Vastaukset
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PERKELEEN UKOT VASTATKAA NYT VITTU
- Anonyymi
Itsehän siinä kiroilet EI oo kivaa ja en halua VASTATA vaikka tiedän syyn koska ITSE KIROILET nii en haluu sanoo!!! Ei oo kiva et kiroilette ite oon 9v eikä mun äiti tai muut perheen jäsenet kiroile!
- Anonyymi
Vit on valkoinen niinku Bel Bela ja blond tai blanco niin sitten tuli se vit tu.
- Anonyymi
No ulkomailla on fuck ja muut kirosanat saytan Satan ja devil.
- kyrpämies
perkele
- Anonyymi
Saatana . No ku saatana tappeli Mooseksen ruumiista siinailla niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatana . No ku saatana tappeli Mooseksen ruumiista siinailla niin.
Muslimit kivittää saatanaa Arabiassa joka vuosi kai nyt lapset oppii noi nopeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muslimit kivittää saatanaa Arabiassa joka vuosi kai nyt lapset oppii noi nopeasti.
Siellä Arabiassa ne polttaa muiden maiden lippuja ja USAn ja huutaa että Amerikka on suuri saatana. Lapset mukana niissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä Arabiassa ne polttaa muiden maiden lippuja ja USAn ja huutaa että Amerikka on suuri saatana. Lapset mukana niissä.
Onhan lapsille leluja kuten lohikäärme mikä on saatana ja Dragon sitten liskot ja kauhuleffat demonit ja esimerkiksi Thaimaassa on demonipatsaat lapsia varten ja munkit kertoo Manalasta sekä poppamiehen tekee taikoja.No jossain uhraavat vuohia loitsuvat lapset mukana.Sitten on kristittyjen pyhien kuolleiden päivänä muilla halloween haamut liikkuu silloin.Kohta on pääsiäisnoidat ovella ja nykylapset on siirtynyt sarjakuvista tietokonepeleihin missä osuu ja kuolee.Perkele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan lapsille leluja kuten lohikäärme mikä on saatana ja Dragon sitten liskot ja kauhuleffat demonit ja esimerkiksi Thaimaassa on demonipatsaat lapsia varten ja munkit kertoo Manalasta sekä poppamiehen tekee taikoja.No jossain uhraavat vuohia loitsuvat lapset mukana.Sitten on kristittyjen pyhien kuolleiden päivänä muilla halloween haamut liikkuu silloin.Kohta on pääsiäisnoidat ovella ja nykylapset on siirtynyt sarjakuvista tietokonepeleihin missä osuu ja kuolee.Perkele.
Joissain uskonnoissa puhutaan kokoajan saatanasta myös arabit lestat harrastaa sitä ja jehovat on maailman loppu saatanat.
- Anonyymi
Tylsääääää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279