Yle kertoo, että sovellus on tehty yhteistyössä Sebitti Oy:n kanssa. Aiemmin Sebitti TV -sovelluksen asentaneet käyttäjät voivat päivittää sovelluksensa, joka korvautuu päivityksen yhteydessä Yle Areena -sovelluksella.
http://mobiili.fi/2014/01/07/ylelta-areena-myos-windows-phoneen-ja-jollan-android-kauppaan/
http://www.windowsphone.com/fi-fi/store/app/yle-areena/cd425896-7e5e-4f4c-a67b-837d300794f6
Uusi Yle Areena -sovellus on ladattavissa ilmaiseksi
7
2173
Vastaukset
- l520
Mulla oli itestään päivittyny sebitisttä yle areenaa,näköjään näinkin voi tapahtua
- 1+1
Niinhän tuossa artikkelissa lukee, että SebittiTV päivittyy Yle Areenaksi
- Lumia 520
l5207.1.2014 14:49
"Mulla oli itestään päivittyny sebitisttä yle areenaa,näköjään näinkin voi tapahtua"
Enpä nyt tiiä onko tuo juttu totta, itsellä kyllä Sebitti TV ei oo
muuttunu Areenaksi.
Sebitti sovellus on edelleen luurissa ja kyllä siitä näkyy.
Ja miten ihmeessä joku kaupasta ladattu sovellus muuttuisi
ihan itsestään joksikin toiseksi ihan omin päin?- crosby.
"Yle kertoo, että sovellus on tehty yhteistyössä Sebitti Oy:n kanssa"
Siinä vastaus. Yle maksanu Sebitti OY:lle sovelluksen teosta. Nokia TV:kin muuttuu jossaki vaiheessa Teevee.fi- sovellukseksi yhteistyön seurauksena.
http://mobiili.fi/2013/10/18/teevee-fi-tulee-pian-alypuhelimiinkin-nokia-tvkin-vaistyy/
- l520
No en ole puhelimella kaupassa edes käyny tänään täppäämässä mitään päivitystä,sen sijaan etin iltapäivällä valikosta sebittiä jota ei enää löytyny,sen sijaan alempana löyty uutuus yle areena eikänäin ollen kaupassa tarvinnu piipahtaa
- oli miten oli
En minä nyt tuosta aisiasta ala väittelemään,
Itsellä on ajantasalla oleva Yle Areena jossa näkyy Yle TV1, TV2, Yle Teem, Yle FEM ja Yle FEM på svenska kanavat.
Sebitti TV sovellus on edelleen mutta siinä on Yle Areenan ohjelmien ja kanavien lisäksi Katsomo, ruutu, The Voice ja Urho.
Ja tuo Sebitti TV on edelleen Nokia Lumia 520 sovelluksissa ja
kello on nyt 19:14 7.1.2014 - Nokia TV
oli miten oli kirjoitti:
En minä nyt tuosta aisiasta ala väittelemään,
Itsellä on ajantasalla oleva Yle Areena jossa näkyy Yle TV1, TV2, Yle Teem, Yle FEM ja Yle FEM på svenska kanavat.
Sebitti TV sovellus on edelleen mutta siinä on Yle Areenan ohjelmien ja kanavien lisäksi Katsomo, ruutu, The Voice ja Urho.
Ja tuo Sebitti TV on edelleen Nokia Lumia 520 sovelluksissa ja
kello on nyt 19:14 7.1.2014Saattaakin olla Nokia TV jossa näkyy Katsomot, urhot, jne...,
ja onkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733