Itse opiskelin alaa mikä ei kiinnostanu. En tiedä ylipäätään edes miksi sinne menin kai kuvittelin, että innostuisin siitä alasta. No kävin vähän aikaa ja tajusin, että ei vittu tää ei kyl mun juttu. Pistit eropaperit menemään ja se oli kyllä elämäni viisain ratkaisu. Tiedän paljon tapauksii, jotka käyny koulutuksen ja ei sitten vaan sovikkaa se ala itselle. Kannattaa siis miettii, että minne menee kouluttautumaan ja onko se sopiva ala? Tuntuu, että moni kuvittelee ammattikoulun olevan pakollinen ja tulee sinne vaan väkisin. Amiksis on paljon jengii mitä ei oikeesti yhtää kiinnosta siellä oleminen ja sitten ne yleensä se lopettaakin. Lopettaminen kannattaa tehdä ajoissa eikä silloin, kun on jo 3vuotta koulua käytynä. Mitä haluan nyt tässä sanoa. Niin lopettakaa ajoissa se koulu, jos ei kiinnosta. Älkää välittäkö mitä vanhemmat tai sukulaiset ajattelee.
Opiskeletteko alaa mikä ei kiinnosta?
4
229
Vastaukset
- Ihailia
Hirveetä k-koomuspropagandaa. Ja ihan aidon näköiyinen vielä!
- Hyvä neuvo
Tämä pätee kaikkeen muuhunkin koulunkäyntiin: pitää heti lopettaa koulunkäynti, kun vähänkään tuntuu, ettei homma huvita. Ei kannata välittää, mitä opettajat, vanhemmat tai lainsäädäntö asiasta sanoo, vaan seurata omaa fiilistään.
- Sieniiu
Kannattaa yleensä jotkut paperit hommata ettei jätä kaikkea kesken.
- ioioio3
Juu-u. Sitä omaa fiilistä kannattaa seurata sitten sen keskyttämisen jälkeenkin. Ei kannata välittää vanhemmista elikä jäädä heidän passattavakseen. Eli miettiä, millä itsensä elättää.
Amiksessa saa sentään ilmaisen ruoan. Toisaalta, jos asuu vielä vanhempiensa luoda, he pääsevät helpomalla, kun kotona onkin nyt joka siivoaa, pesee pyykit ja laittaa ruoat valmiiksi kun he tulevat töistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863567Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871743- 1441601
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621453
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961406Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671371Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267