Ajattelin kertoa näin anonyymisti (kaikki nimet muutettu) tapahtumasta pari kesää sitten, kun olimme aviomieheni Markun vanhempien mökillä viikonloppua viettämässä. Tapasin Markun opiskeluaikana – noin seitsemisen vuotta sitten – ja vaikka se ei rakkautta ensi silmäyksellä ollutkaan, niin pikkuhiljaa lämpenin häneen ja rakastuin Markun rauhallisuuteen, luotettavuuteen ja tietenkin komeaan olemukseen. Naimisiin mentiin kolmen vuoden jälkeen tapaamisesta, eikä meillä vielä – neljän vuoden avioliiton jälkeen - ole lapsia, vaikka yritetty ollaan. Toisaalta meillä on vielä aikaa koska minä olen vasta kolmekymppinen. Vaikka itse lämpenin Markkuun hiljalleen, luulen että Markku oli melko varma minusta jo varsin aikaisin suhteemme alussa – minulla ei ole juurikaan ole ollut hankaluuksia mies seuran löytämisessä, ja vaikka tarjokkaita on ollut monia, niin vain muutama on kelvannut lähempään tuttavuuteen. Miehet ovat yleensä pitäneet erityisesti rinnoistani, jotka ovat kyllä melko suuret , erityisesti kun ajatellaan että muuten olen hoikka . Eipä siinä mitään, biccaamassa olen käynyt koko nuoruus- ja aikuisikäni, enkä oikeastaan voisi ajatellakaan olevani ilman minkäänlaista liikuntaa. Kunto pysyy hyvänä ja tuntuu mukavalta kun oma mies arvostaa hoikkaa vartaloani ja piukkaa pyllyäni.
tarinan loppuosa kun tänne ei mahtunut:
http://seksitarinat.adults.fi/tarina/119/
appiukon ihana kalu
appiukonihanakalu
3
10886
Vastaukset
- isäs
Mä nain sitten salaa sun kimmaas
- Näin ja nain.
Minä nain teitä molempia (27cm).
- häh
ketäs minä nain??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1084787Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744031476- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk14963tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11948Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876