appiukon ihana kalu

appiukonihanakalu

Ajattelin kertoa näin anonyymisti (kaikki nimet muutettu) tapahtumasta pari kesää sitten, kun olimme aviomieheni Markun vanhempien mökillä viikonloppua viettämässä. Tapasin Markun opiskeluaikana – noin seitsemisen vuotta sitten – ja vaikka se ei rakkautta ensi silmäyksellä ollutkaan, niin pikkuhiljaa lämpenin häneen ja rakastuin Markun rauhallisuuteen, luotettavuuteen ja tietenkin komeaan olemukseen. Naimisiin mentiin kolmen vuoden jälkeen tapaamisesta, eikä meillä vielä – neljän vuoden avioliiton jälkeen - ole lapsia, vaikka yritetty ollaan. Toisaalta meillä on vielä aikaa koska minä olen vasta kolmekymppinen. Vaikka itse lämpenin Markkuun hiljalleen, luulen että Markku oli melko varma minusta jo varsin aikaisin suhteemme alussa – minulla ei ole juurikaan ole ollut hankaluuksia mies seuran löytämisessä, ja vaikka tarjokkaita on ollut monia, niin vain muutama on kelvannut lähempään tuttavuuteen. Miehet ovat yleensä pitäneet erityisesti rinnoistani, jotka ovat kyllä melko suuret , erityisesti kun ajatellaan että muuten olen hoikka . Eipä siinä mitään, biccaamassa olen käynyt koko nuoruus- ja aikuisikäni, enkä oikeastaan voisi ajatellakaan olevani ilman minkäänlaista liikuntaa. Kunto pysyy hyvänä ja tuntuu mukavalta kun oma mies arvostaa hoikkaa vartaloani ja piukkaa pyllyäni.

tarinan loppuosa kun tänne ei mahtunut:
http://seksitarinat.adults.fi/tarina/119/

3

12189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isäs

Mä nain sitten salaa sun kimmaas

• Näin ja nain.

Minä nain teitä molempia (27cm).

• häh

ketäs minä nain??

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1137
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    6. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      541
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe