Isäksi haluavia?

al013

Vauvakuumeilevia naisia tällä palstalla on mutta entä miehet?

Onko täällä miehiä joilla vauvakuume? (Sinkut ja parisuhteessa olevat)

Kertokaas hieman ajatuksianne ja tuntemuksianne. Ja toiveistanne.

8

251

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaska23vee

Minä olen Jaska 23v. Ajelen Taunuksella. Minut on usein jätetty, koska olen kuulema tollo ja haisen kuselle. Myönnän olevani yökastelija.
      Haluaisin löytää tytön joka olisi kanssani aina. Lapsiakin haluan mahdollisimman pian. Lupaan olla ryyppäämättä, vaikka olenkin alkoholisti. Liimaaakin haistelen.
      Olen mt-eläkkeellä. Kuka tyttö tekisi kanssani lapsia? Haluaisin lapsia ja farmariauton! Haluaisin ettei minua aina jätetä.

• Älä unohda

karvanoppia Taunuksesta.

• isäksi haluava

tässä yksi vauvakuumetta poteva mies jolla toive tulla isäksi olen sinkku 30v raitis harrastuksiakin on voisitko sinä toteuttaa toiveeni tulla isäksi [email protected]

• Ylermi 32

Hai sie tyttö, mie kyllä teen siut raskaaksi. Olen tumma ja komija eläkeläinen Forssasta. Tykkään pitää haisaappaita. Miul on vankilataustaa.

• AHAHAHAHAHAA

Hahaha. Ai Allan sinäkö 30v taas vaihteeksi?? :D Vastatkaapa tähän ilmoitukseen, niin löydätte keski-ikäisen Mikkeliläisen romanimiehen, jonka elämäntehtävä on vastailla näihin ilmoituksiin ja tarjoilla mälliään.

• Niin, mannemälliä
        AHAHAHAHAHAA kirjoitti:

Hahaha. Ai Allan sinäkö 30v taas vaihteeksi?? :D Vastatkaapa tähän ilmoitukseen, niin löydätte keski-ikäisen Mikkeliläisen romanimiehen, jonka elämäntehtävä on vastailla näihin ilmoituksiin ja tarjoilla mälliään.

tarjolla (ja vieläpä keski-ikäistä) ;)

• tyhmättoosanäärel

Mitä maksat siemenistä? Eikö elatusmaksu 18v ole oikea kustannus???
      Suomessa on tuomittu mies maksamaan JKL Lesboparille 4 lapsesta isyysmaksut huolimatta voimassa olevia sopimuksia ja isyysluovutuksia vastaan, KVL mies joutui maksamaan pojasta joka todettiin avioerossa muun siittämäksi, maksamaan silti hänestä 10v DNA-testeistä huolimatta. Suomessa jos joku luovuttaa "ilmaisesksi" on todellinen idiootti. Jos aiot "lahjoittaa", tee se täysin nimettömänä jotta nainen ei pysty jäljittää (ei kortteja ja nimiä), puhelimesta kortti pois, älä maksa taksia kortilla (ei automaatin kautta taksilla). SINÄ JOUDUT MAKSAMAAN.

• 1mies 32

hyva aloitus, mutta ihme vastauksia. hairikoita joka palstalla.

sinkku ja olisin valmis perhe elamaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      188
      6711
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      153
      1915
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1638
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1350
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      51
      1133
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      42
      1031
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      992
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      927
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      249
      908
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      879
    Aihe