Moi! Olen 11.v tyttö ja kuulin tänään kaveriltani että hänen vanhempansa (nyt eronneet.) ovat sitoneet hänet vessaan teipanneet suun laittaneet valot pois ja ovi kiinni? Tietysti kaverini saattoi keksiä tämän itse mutta mietin nyt pitäisikö kertoa opettajalle vanhemmille tms. Kertokaa ?
sitominen?
mitä tehdä?
3
392
Vastaukset
- en muuta keksi
kerro ensin vanhemmillesi.
Hei mitä tehdä?
Kiitos, että rohkenit kirjoittamaan kaverisi kertomasta väkivallasta tänne palstalle. Kaverisi on kokenut vapaudenriistoa ja alistamista, joka on rikollista. Voisitko kertoa asiasta omille vanhemmillesi tai vaikkapa koulunne terveydenhoitajalle. Asiaan pitää puuttua, ennen kuin se riistäytyy käsistä.
Voimia sinulle kaverisi tukemiseen ja kuunteluun.
t. Maarit-pappi- Voimia
Toivottavasti keksi koko jutun, koska kuulostaa pahalta. Älä kuotenkaan laske asiaa sen varaan, vaan kerro jollekkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 976867
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524726- 764407
- 1314111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?603833Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263128Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82848- 392418
- 472227
- 2052218