Moi! Olen 11.v tyttö ja kuulin tänään kaveriltani että hänen vanhempansa (nyt eronneet.) ovat sitoneet hänet vessaan teipanneet suun laittaneet valot pois ja ovi kiinni? Tietysti kaverini saattoi keksiä tämän itse mutta mietin nyt pitäisikö kertoa opettajalle vanhemmille tms. Kertokaa ?
Vastaukset 3
- en muuta keksi
kerro ensin vanhemmillesi.
Hei mitä tehdä?
Kiitos, että rohkenit kirjoittamaan kaverisi kertomasta väkivallasta tänne palstalle. Kaverisi on kokenut vapaudenriistoa ja alistamista, joka on rikollista. Voisitko kertoa asiasta omille vanhemmillesi tai vaikkapa koulunne terveydenhoitajalle. Asiaan pitää puuttua, ennen kuin se riistäytyy käsistä.
Voimia sinulle kaverisi tukemiseen ja kuunteluun.
t. Maarit-pappi- Voimia
Toivottavasti keksi koko jutun, koska kuulostaa pahalta. Älä kuotenkaan laske asiaa sen varaan, vaan kerro jollekkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4512016- 1571314
- 941193
- 761192
- 1141147
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1851082- 100793
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.56745- 47733
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57674