Moi! Olen 11.v tyttö ja kuulin tänään kaveriltani että hänen vanhempansa (nyt eronneet.) ovat sitoneet hänet vessaan teipanneet suun laittaneet valot pois ja ovi kiinni? Tietysti kaverini saattoi keksiä tämän itse mutta mietin nyt pitäisikö kertoa opettajalle vanhemmille tms. Kertokaa ?
sitominen?
mitä tehdä?
3
461
Vastaukset
- en muuta keksi
kerro ensin vanhemmillesi.
Hei mitä tehdä?
Kiitos, että rohkenit kirjoittamaan kaverisi kertomasta väkivallasta tänne palstalle. Kaverisi on kokenut vapaudenriistoa ja alistamista, joka on rikollista. Voisitko kertoa asiasta omille vanhemmillesi tai vaikkapa koulunne terveydenhoitajalle. Asiaan pitää puuttua, ennen kuin se riistäytyy käsistä.
Voimia sinulle kaverisi tukemiseen ja kuunteluun.
t. Maarit-pappi- Voimia
Toivottavasti keksi koko jutun, koska kuulostaa pahalta. Älä kuotenkaan laske asiaa sen varaan, vaan kerro jollekkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011795- 591170
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4441139- 1701043
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän131822- 58821
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51718
- 57681