TYTTÖJEN PERSEET !

Pojat katotteko aina tyttöjen perseitä esim koulussa ?
1
Ilmoita

141 Vastausta

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

En oo poika, mut mitähän sä nyt vittu luulet :DD Siis toki ei varmaa kaikki, mut salee vähintää yläasteella alkaa noi peppujutut normaalisti kiinnostaa

Idiot, idiots everywhere
20 VASTAUSTA:
Haista paska perseet on tehty naisille poikia kiihottamaan (fakta). MIkkään ei voita hyv'' persettä kauniilla tytöllä ;)
vdsvafdbafhbareg kirjoitti:
Haista paska perseet on tehty naisille poikia kiihottamaan (fakta). MIkkään ei voita hyv'' persettä kauniilla tytöllä ;)
mikä vittu teitä poikia vaivaa?! katotte tyttöjen takapuolella olevaa kahta ihrapalloa?! hyi teitä! eihän me tytötkään tuijotella teidän perseitä, vai pitäiskö?
osat tytöistä pitää kun niiden persettä tuijotetaan, mutta yleensä nää tytöt on huomiohuoria. oikeasti. mä tiedän nää jutut. normaalit piilottelee sitä persettään, koska ei halua että kukaan ruma pahalta haiseva yläasteen pervo tuijottele sitä! tyypit hei, kasvakaa ihmisinä, mitä niissä kahdessa lihapallossa on niin ihmeellistä?

https://www.youtube.com/watch?v=MEfZHmN0OZI&list=WL7nzq4A-_Xv4JngAxqsBBGAUhcu7I7PBX
pervot! kirjoitti:
mikä vittu teitä poikia vaivaa?! katotte tyttöjen takapuolella olevaa kahta ihrapalloa?! hyi teitä! eihän me tytötkään tuijotella teidän perseitä, vai pitäiskö?
osat tytöistä pitää kun niiden persettä tuijotetaan, mutta yleensä nää tytöt on huomiohuoria. oikeasti. mä tiedän nää jutut. normaalit piilottelee sitä persettään, koska ei halua että kukaan ruma pahalta haiseva yläasteen pervo tuijottele sitä! tyypit hei, kasvakaa ihmisinä, mitä niissä kahdessa lihapallossa on niin ihmeellistä?

https://www.youtube.com/watch?v=MEfZHmN0OZI&list=WL7nzq4A-_Xv4JngAxqsBBGAUhcu7I7PBX
aijaa kyllä me vaa kavereitten kanssa katotaa poikine perseitä :D t: 15-v tyttö ..... ja ihan ollaanki toisilemme sillai dat ass :3
Mm, totta, idiootteja joka paikassa. vitun tyhmä.
et tiedä asiasta mitään, oon kutosel ja ofc katon kaikkia hyviä perseitä ;)
Laitoin tämän, koska olet niin helvetin tyhmä autisti.
muahahhahahahahahah kirjoitti:
aijaa kyllä me vaa kavereitten kanssa katotaa poikine perseitä :D t: 15-v tyttö ..... ja ihan ollaanki toisilemme sillai dat ass :3
niin ja kyl mekin tyttöporukal katotaan koulus et kenellä pojalla pullottaa eniten housujen etumukses. kaikist herkuin on sellain tosi iso pullotus kireis housuis ;)
4tytsyä kirjoitti:
niin ja kyl mekin tyttöporukal katotaan koulus et kenellä pojalla pullottaa eniten housujen etumukses. kaikist herkuin on sellain tosi iso pullotus kireis housuis ;)
tykkään kanssa katella kun housun etumusta pullottaa
tekee mieli kokeilla

Jenna 15v
vdsvafdbafhbareg kirjoitti:
Ja lisäksi pystyt, kiinteät rinnat! :P Koolla ei ole väliä kunhan ne uhmaa painovoimaa (mieluiten ilman liivejä)ja kohoilee kiihottavasti. Kyllä siinä kalu kovettuu lahkeessa.
kiihopoju kirjoitti:
Ja lisäksi pystyt, kiinteät rinnat! :P Koolla ei ole väliä kunhan ne uhmaa painovoimaa (mieluiten ilman liivejä)ja kohoilee kiihottavasti. Kyllä siinä kalu kovettuu lahkeessa.
vittu ei mitkään muut ku silikonit tai ihan pienet alle a kupin rinnat pysy ilman liivejä.
kait te naiset tiedätte että olemme heteroja/ ei oo meijän vika että käytätte tiukkoja farkuja
pervot! kirjoitti:

Sitä aiheuttaa sellanen kamala juttu kuin suvunjatkamis/selviytymis/pariutumisvietti

Ne teidän perseet on ihan oikeasti poikien/miehien kiihottamista/huomion kinnittämistä varten ja ne kasvaa sen takia että urokset tietäis että sinun kanssa pystyy jatkamaan sukua/lajia.

-14v UROS
tykkää isoista kirjoitti:
tykkään kanssa katella kun housun etumusta pullottaa
tekee mieli kokeilla

Jenna 15v
Jep meil on viel monta jotai mustia mamu adonista ja vielä nää sopivasti kireet adidas housut ku on muodis niin vähä pullottaa xD Ahh.. =) Piristää mukavasti koulupäivää, ja iltaa.. Eipä haittaa jos jätkät kattoo mun persettä, ihan kiva vaan jos on niin hieno.
evoluutio on kamalaa kirjoitti:
Sitä aiheuttaa sellanen kamala juttu kuin suvunjatkamis/selviytymis/pariutumisvietti

Ne teidän perseet on ihan oikeasti poikien/miehien kiihottamista/huomion kinnittämistä varten ja ne kasvaa sen takia että urokset tietäis että sinun kanssa pystyy jatkamaan sukua/lajia.

-14v UROS
peput on kivoja tissit on kivoja pimpit on kivoja.. tässä siis ongelma! perse tissit=huono pimppi pimppi perse=huonot tissit pimppi tissit=huono perse
Joo. Lasken housut ja tähystän sinne perseen sisälle, siis peräsuoleen.
vitun idiootti kirjoitti:
vittu ei mitkään muut ku silikonit tai ihan pienet alle a kupin rinnat pysy ilman liivejä.
Aijaa
Kyllä mulla vaan pysyy, b on kuppikoko.
pervot! kirjoitti:

Perse on myös lihasta
pervot! kirjoitti:

koskaan ei saisi yleistää mitään. nimittäin tuo väite on yäysin sinun mielipiteesi. Minä aiin katselen poikien perseitä enkä ole vmikään pervo, haluun vaa ketella ba jos tulee hyvä peppu näkyviin kyl siitä kaverille mainitsen ja kusikitaan siinäyhdessä. sekä myls toi toinennkin... ei se tee meistä huomiohuoria jos haluamme että peppujammr katotaan. siitä saa hyvän itsearvostuksen jos joku tylkää meistä jostakin, ehkä huomionhaluisia mutta ei huomiohuoria.
adblockerZ kirjoitti:
Mm, totta, idiootteja joka paikassa. vitun tyhmä.
et tiedä asiasta mitään, oon kutosel ja ofc katon kaikkia hyviä perseitä ;)
Laitoin tämän, koska olet niin helvetin tyhmä autisti.
Ui juma mäkin oon kutosella mutta en Tyytö Xd Voitko olla tyttö ystäväni Mäki oon kutosrlla 187 cm pitkä ja 54 kiloa painan sanon vaan ett haluissaada jonkun tyttiksen kun joskus oli kun kuulema en Koskenyt sen persettä niin sinn meniXd Mutta jos oot kaunis niin pistä sun snäppi niin voidaan olla kamuja snäpis ja olla niinkuin tyttö ystävä ja poika ystävä
pervot! kirjoitti:

Sulla ei selvästikään ole hyvää persettä
eeeefgyyytty kirjoitti:
kait te naiset tiedätte että olemme heteroja/ ei oo meijän vika että käytätte tiukkoja farkuja
Noniin se on niin nam jis tytöllä on esim kireet farkut ja näät kun se nostaa niitä silleen ihanasti😍😍 ahh tai sitte adidaksen verkkarit on kans hot
ooksvähäkadevai kirjoitti:
Aijaa
Kyllä mulla vaan pysyy, b on kuppikoko.
"Kyllä mulla vaan pysyy, b on kuppikoko. "

En usko laita kuva sun herkuista
+Lisää kommentti
Totta vitussa
Ilmoita
kerran jäin kiinni ja se tyttö vaa hymyili mulle :D:D
1 VASTAUS:
Kerra jäärii porukalla kinni ja naiset vaa oli ilosia et niit katellaa
+Lisää kommentti
Totta helvetissä. Sexikkäitä perseitä tulee tuijotettua
Ilmoita
meidän luokalla pari kattoo ja läiskii ihan suoraan perseelle mut mikäs siinä ku kaikki ollaan jo niin hyviä kavereita toisillemme ku monta vuotta tunnettu. :D
Ilmoita
Joo...
3 VASTAUSTA:
Perseet ovat kauniita, kuin ruusut puskassa mutta ruusun poimija, voi saada piikin sormeensa :P
Perse song kirjoitti:
Perseet ovat kauniita, kuin ruusut puskassa mutta ruusun poimija, voi saada piikin sormeensa :P
Ootko varma ettei siitä perseestäki voi jotain irrota
Flkskddk kirjoitti:
Ootko varma ettei siitä perseestäki voi jotain irrota
irtoaahan sieltä perseestä paskaa. :D
+Lisää kommentti
Kyl tulee katottuu. Paitsi jos on ihan littana.
Ilmoita
Tunnustan, kyllähän niitä tulee katottua, sellaiset leveet on kiihottavia.
Ilmoita
perse on kiva
Ilmoita
Tykkään enemmän perseistä kuin tisseistä :)
Ilmoita
Ei me tytötkään katella teiän perseitä
3 VASTAUSTA:
kylhää tytöt kattoo poikien perseitä :DDD tai no ainaki meil päin.
mut pakko myöntää et kyl tytöt kattoo myös tyttöjen perseitä ja arvostelee niitä.
Muistakaa pojat et jos on hyvät farkut nii perse saattaa näyttää paremmalt mitä oikeest :DD
Sitä tuijotusta aiheuttaa sellanen kamala juttu kuin suvunjatkamis/selviytymis/pariutumisvietti

-14v UROS
Miks tytöt kattoo poikien lihaksii? Mm sama juttu. Se on kehittyny ihmisen aivoihin että se yrittää hankkia puolisoo.
+Lisää kommentti
No ei tytöthän kattoo poikien perseitä
Ilmoita
vitu pellet syyttäävät poikii pervoiks, mitä luulette että miks sitä rasvaa alkaa kertyy sinne perseeseen? muuten vaa? thats right, ei , vaan sen takii että se kiihottaa miehiä, tästä saatte kiittää evoluutiota samoin sitä että pojat tykkää tuijottaa niitä perseitä
2 VASTAUSTA:
Rasvaa kerääntyy perseeseen ruoan ja juoman takia.Idiootti olet
Viisaitajuttuja kirjoitti:
Rasvaa kerääntyy perseeseen ruoan ja juoman takia.Idiootti olet
Hah! Sää oot viel aika nuori. Kyl yläkoulun kirjat sit kertoo.
+Lisää kommentti
Minä tykkään ihmisten perseistä suurella sydämellä. Isojen fagot miesten anaalirauhaset ovat parhaita kaikista, ylivoimaisesti. Haluan saada nopeasti reikeliini. Mustikkahillon kanssa.
1
Ilmoita
Ihan kuule kumpiakii tulee kateltuu eli tissejä ja perseitä
Ilmoita
Katson kaikkialla
Ilmoita
Totta maar me katsomme ja ihastelemme niitä kaunokaisia
Ilmoita
Kyllä katon. Jokaikisen edes vähän hyvännäkösen tytön perseet katon. Ala-asteella ollessa oli helpompaa, kun koulussa oli kuudesluokkalaisia vain noin 26, joista 15 tyttöjä, nyt on vaikeampi ylä-asteella, kun joka luokka-asteella on 200 oppilasta, joista 50% on seksikkäitä hyväperseisiä tyttöjä. Seiskaluokkalaisten, joihin itsekin kuulun, takamukset ovat hyviä, mutta näyttää siltä että ysien perseet ovat ne parhaat.

Eräänä päivänä tässä pari viikkoa sitten satuin huomaamaan, kun eräs ysiluok-kalainen kaunis blondi tyttö, jolla on paras perse, jonka ikinä oon nähnyt näki mun tuijottavan sen persettä. Saatto se nähä senki, että mulla seiso, mutta se kuitenkin hymyili ja käveli pois. Oon aika varma, että se miten se pois kävellessään keinutti lantiotaan oli ihan vaan mua varten.
2 VASTAUSTA:
Pervo! Inhottavaa kun kaikki katsoo sun persettä, oikeasti!
Öö en tajuu kaikki tyttöjä mitä "inhottavaa tai kamalaa" siinä on jos pojat katselevat teijän perseitä, sehän on kunnianosoitus/kehu siitä että olet seksikäs.
+Lisää kommentti
Oon kasilla ja kyllähän niitä perseitä ja tissei aina kahtellee yksin tai kavereiden kaa ;3 mikä olisikaan parempaa
6 VASTAUSTA:
Mikä niissä perseissä niin paljon kiinnostaa?
satu00sk kirjoitti:
Kyllä nuoren tytön kaunis perse on kaunis.. tiukat farkut ja kun pakarat keinuu.
Tietty vielä kun alastomana..
Perse on maailman kauneinta mitä tiedän , ja jopa mitä pakaroitten välissä on..
Tunnustan ihailevani myös siskoni persettä.. 14v
Antaa pakaroitten heilua... kiitos
tykkäänpepusta kirjoitti:
Kyllä nuoren tytön kaunis perse on kaunis.. tiukat farkut ja kun pakarat keinuu.
Tietty vielä kun alastomana..
Perse on maailman kauneinta mitä tiedän , ja jopa mitä pakaroitten välissä on..
Tunnustan ihailevani myös siskoni persettä.. 14v
Antaa pakaroitten heilua... kiitos
Ei SE voi olla kaunis :D
satu00sk kirjoitti:
Ei SE voi olla kaunis :D
on se, muoto , liike , näky , tuoksu ..
Aina mieli tekee laittaa kasvot sinne pakaroitten väliin
Ihana peppu on . ei edes tissit voita sitä
huh
Tiedän että sullakin nätti sellainen , himoittava
sori , innostuin
tykkäänpepusta kirjoitti:
on se, muoto , liike , näky , tuoksu ..
Aina mieli tekee laittaa kasvot sinne pakaroitten väliin
Ihana peppu on . ei edes tissit voita sitä
huh
Tiedän että sullakin nätti sellainen , himoittava
sori , innostuin
No ei todellakaan ole!
satu00sk kirjoitti:
Niissä kiinnostaa sellanen kamala juttu kuin suvunjatkamis/selviytymis/pariutumisvietti

-14v UROS
+Lisää kommentti
(.)(.) (|) 3====D
Ilmoita
Ei kai siinä mitää jos naikkoset ei ymmärrä mut kyll niitä perseit on mukava kattoo esim koulus ja salil
Ilmoita
Niin jos ette jo tienny nii jo ennen ku ihminen nous kahelle jalalle nii urokset paritteli mieluiten naaraiden kanssa joilla oli iso perse. Mut sen jälkee se on kyl kehittyny vaa istumista varten pyöreeks ja pehmeeks :D
Ilmoita
mäski perzeine
Ilmoita
Tisseillä ei hirveesti välii oo, mut perseotä tulee tsiigailtua koulussa ja muualla jatkuvasti.
Pahin on, kun salilla eräs saatanan pienissä shortseissa oleva herkkuperse kyykkää. Ass to the grass. Menee sarjat vituiksi.
1 VASTAUS:
Luulin että pojat tykkää enemmän tisseistä kuin perseestä. No joo, jatkuvasti kyllä pojat kattoo sitä, olen huomannut. Mitä lie ajattelevat.
+Lisää kommentti
Tytöt, miks te tykkäätte sixpackeista? :) Niimpä
2 VASTAUSTA:
Ja muutenki lihaksista^
Koska lihaksikkaat jätkät on ainaki omasta mielestä paremman näkösiä/hotimpia kuin ruipelot pojat. Tai ei tarvi olla lihaksikas kunhan näkyis edes jotai merkkejä siitä et ei vietä kaikkia päiviä koneella lanittamassa... :D
+Lisää kommentti
Tulee itekki katottuu joka koulupäivä sellasii herkkupersejä. Oon seiskalla ja niin ♥♥♥♥♥♥ hyvät pyllyt. Miettikää ku ootte ihaillu ala-asteella jotain hottista nii ylä koulussa tulee mieleen etyä jos se tulis vaa joskus sillee haluutko persee,pilluu ja tissei
Ilmoita
Hakeudun aina ahtaaseen paikkaan (tyttötungos) ja hieron kyrpääni johonkin mehukkaaseen pyllyyn.....joskus laukeankin tilanteessa ! Yleensä saan kauniin hymyn
kun tyttö on tajunnut tapahtuman !!!
Ilmoita
tulee aina katottua pyllyjä kun näkee , on niin herkun näköisiä ! kiinteet ja niin suloiset ovat.. .välkällä aina tutka päällä
Ilmoita
Koulun liikuntapäivät on parhaita
Ilmoita
Monet hyypät lätkii muo perseesee ja tuijottaa!?? Oikeesti ei voi olla noin kiva XD Mut joo..
Ilmoita
en kato, mä katon vaa housuja ;)
Ilmoita
Olla Allah bakdur Samir minä kasoon perse kylä .
Ilmoita
Setä katsoo molempien perseitä, niin tyttöjen kun poikien. Setälle kelpaa kumpikin
Ilmoita
Ai että semmone semmone kunnon muodokas perse...tulee joka välkkä kavereitten kaa kateltuu ja joskud arvioidaa niitä 1-10 xd
9 luokal oon ja hetero uros
Ilmoita
jouuuu
Ilmoita
Ymmärrän tietysti, että halutaan katsoa, mutta sitten kun joku tulee lätkimään ilman lupaa
1 VASTAUS:
Se ei ole oikein, mutta katsomista ei voi auttaa. Katson aina kun voin, vaikka yritän hillitä itseäni. Mutta kiittäkää sitä, sillä se tuijottaminen toi teidätkin maailman.
+Lisää kommentti
Pitääkö sen lapsen mennä sinne aikuisten sivuille.. !? Suomi24:lla esim. on ikärajat jotka varoittaa lapsia aikuisten sisällöstä.. Vanhemmat vois pistää esim. Net nanny ohjelman blokkaamaan seksuaalisävytteiset osoitteet ja palstat. On lapsellakin vastuu siitä minne päänsä tunkee. Mutta tyypillisesti suomalaisittain kun vahinko tapahtuu etsitään syyllinen aina ulkopuolisista.
2 VASTAUSTA:
Ja tämäkö on muka niin vaarallinen aihealue? :o
Se on normaalia että kasvavaa nuorta kiinnostaa seksi ja seksiin liittyvät jutut...Ota nyt järki käteen ja mieti.Se on kasvamista....Ja sille ei voi ihminen mitään.
+Lisää kommentti
Noi kaikki tytöt jotka haukkuu poikia pervoiksi kun ne kattoo tyttöjen perseitä ja valittaa siitä että niitten persettä ei saa kattoa ovat vaa semoosia läskejä tai laihoja tyttöjä joilla ei oo persettä eikä tissejä ja ne on vaan kateellisia ku ku kaikki kattoo muitten perseitä ja tissejä!!!
Ilmoita
Yleensä kutsun tytön syliin ja alan hieromaan kyrpääni hänen perseeseensä jolloin hän tarttuu siihen ja nauraa kuinka pieni se on ja lähtee pois
Ilmoita
Oon tyttö ja katon poikien ja tyttöjen perheitä ;___;
1 VASTAUS:
Perseitä* xd
+Lisää kommentti
tottakai, koulussa monet kääntyy kattomaan mun isoa treenattua persettä XD
Ilmoita
Katson, sehän on ihan luonnollista.
Ilmoita
Oon poika ja katon lähinnä tissejä, perseet ne on pojillakin
Ilmoita
Kyllä sitä koko ajan tulee katottua. Aina kun nään uuden muijan jossain niin tarkistan aina heti että onko hyvä perse. Ja kun sellainen eteen tulee niin aika pakkohan sitä on tuijottaa.
Ilmoita
Pakko sanoo et ei mua haittaa :D oon siis 13 vuotias tyttö, ainahan kaikkialla sanotaan et saa katsoa, muttei koskea
Ilmoita
Meiän luokalla on tyttö joka antaa mun kosketella sen tissejä ritsikoitten alta ja päältä ja hiplailla muualtakin <3
Ilmoita
Jos tiukat housut ni katon perseit. Jos isot tissit katon niit.
Ilmoita
Se on jännä kun. Jollain on ihan pallo ja sitten taas joillakin ihan littee. Joillakin alhaalta ihan lommollaan, Se on musta kaikista huonoin jos alhaalta lähtee lommolle. Kiintee pallomainen on paras.
Ilmoita
Aina kun menee ohi niin kyllä tulee katsottua. Myös tissejä.
Ilmoita
Jos on kattomisen arvonen perse. Mut sillonki vaan vilkasu, arvosana, muistiinpanot ja palaute.
Ilmoita
Kyllä, kyllä ja kyllä. Katson.
Se on ihan luonnon kiertokulkua, että miestä kiinnostaa naisen perse. Mitä muhkeampi, sitä enemmän se viestii naisen hedelmällisyydestä. Ja muhkealla perseellä en tarkoita mitään läskipersettä.
Ilmoita
Tyttöjen perseet on parasta mitä maailmassa voi olla
Ilmoita
naisilla tarkotuksella on isompi perse...
Ilmoita
Takatasskujahan ne pojat katselee :D
Ilmoita
Ainahan sitä tulee kattottua kun perseet on niin kivoja.
Ilmoita
Ei siinä sen ihmeellisempää ole kuin muissakaan kehon osissa. Jos joku katselee peppuasi niin se on hänen mielestään viehättävä. Sama kun katsoisi vaikka hiuksia tai hymykuoppia. Se vaan on kaunis. Miksi se, että joku pitää jotain kehosi osaa kauniina on niin hirveänkamalankauhea asia? Pepun katseleminen on sanaton kohteliaisuus. Onko kohteliaisuudet niin kauheita että niistä pitää mielensä pahoittaa? kuka teille on väittänyt, ettei peppu saisi olla kenenkään mielestä nätti? Minusta jokaisella naisella on oikeus tuntea itsensä ja kehonsa kauniiksi ja viehättäväksi. Oli se sitten kivan pepun tai minkä tahansa asian vuoksi. Olkaa itsellenne vähän lempeämpiä.
Ilmoita
En todellakaan tuijota tyttöjen perseitä!!! Mutta kyllä katseelen mielelläni tyttöjen
Ilmoita
Aina sitä pitää katsoa kun ohi menee ;)
Ilmoita
Olkaa tytöt ylpeitä jos teillä on hyvä perse ja se kiinnostaa poikia. Hyvä takamus kiihottaa jopa enemmän kuin rinnat :-)
Ilmoita
Kyllä katotaan peppuja myös koulussa (ja kaupassa ja kadulla ja rannalla...)
Ilmoita
kyllä aina tulee katteltua ja joskus jos on mahdollisuus niin puhelimesta video päälle ja kuvaat vähä matskuu kotii
Ilmoita
Joo tuleehän niitä katottuu aina kun kukaan ei Ja mun pitää piilotella seisomista ku kuuma meijän luokan tyttö juoksee alas rinnat heiluen8)
Ilmoita
Perkele noit kirjoitus virheitä....
1 VASTAUS:
kirjoitusvirheitä olisi oikein
+Lisää kommentti
Perseet on hyviä!
Ilmoita
Katson aina kun mahdollista katsoa niitä huomaamatta ja ne muuten ovat ihania :3
Ilmoita
Kun lähdetään akankantokisoihin niin silloin nakataan perseet olalle, kirjaimellisesti
Ilmoita
Aina aamuisin.
Ilmoita
Aina tulee pakkomielle katsoa niitä.
Ilmoita
Nykypäivänä naisten hanurista on tullut semmoinen katsomisen kohde. Julkkikset ja 2010-luvun vaatteet ovat edesauttaneet kehitystä. Joten jos joku tyttö kokee sen ahdistavaksi, niin voi omilla vaatevalinnoilla siihen vaikuttaa. Pojilla kun on takaraivoon iskostettu semmoinen hanurin kattelemisen pakkomielle, joka tosin vaikuttaa täysin luonnolliselta. Joten ottakaa hyvät ihmiset ihan rauhallisesti ja keksikää jotain muutakin tekemistä.
Ilmoita
Kyllä ja varsinkin ne tytöt, jotka pitävät yllään niitä tiukkoja farkkuja - mulla rupeaa pullottaan ihan sika nopeasti.
Ilmoita
Ei ku minä lasken vain lattiassa olevia naarmuja ja tutkin onko ikkunissa paljon tahroja
Ilmoita
Itse kuvaan puhelimella salaa tyttöjen perseitä ja runkkaan niille kotona/koulussa
1 VASTAUS:
Meil samit:-D haluutko vaihella
+Lisää kommentti
No en tietenkään. Minä hsiikailen mieluummin ongko ruohonjuuritasolla möyrivien haukoittelevien etanien hampaissa reiänalkuja tahi plakkea.
Ilmoita
No en tietenkään katsele....vaan puren ja läpsin
Ilmoita
Tottakai katon, meijän luokalla (9lk) on muija kenen persettä katon joka tunti aina jos kävelee ohi/kyykistyy, SEllane herkkuperse et huh huh usein sil jalas addun housut tai kireet farkut et muoto näkyy ihanasti, joskus jopa pekkät legginssit nii se vast on lovee <3. usein iskee stondis ku kattelen sitä namupalaa
Ilmoita
IHAN KOKOAJAN.
1 VASTAUS:
onko millaiset farkut? millaiset legginssit?
+Lisää kommentti
Mulla on koko suomi24 paras pylly
Ilmoita
Luonnollisesti. Katsoa saa mutta ei koskea. Kai nykyään sekin kuuluu seksuaaliseen ahdisteluun
Ilmoita
Hui hai ei käy katsella peppuja se on syntiä ja on kielettyvä Uskovien parissa.Jos katot ei käy ajatella sopimattomia heistä.Ei sovi ajatella mitään sexuaalista tytöistä se on kielettyä.
Jos joskus on käynnyt niin että oon kattonut pitää pyytää iltarukouksessa anteeksi syntiset ajatukset mihin ruumiinosaan ne sitten liityykin.
Ilmoita
Kyllä tulee katottua, ainakin jos on sellaisia ns "persehousuja" joissa näkyy melkein stringitkin läpi.
Luokallani on yksi tyttö joka pitää melkein jokapäivä tälläisiä, Ja voin sanoa että tulee katottua aina kun kävelee ohi tms.
(joskus tulee kuvattuakin, älkää tuomitko okei se on niin helvetin herkullisen näkönen)

14/03 pojalta tulee
Ilmoita
Totta kai!!!
Minä katon aikas paljon tyttöjen perseitä esim. Koulussa
Mutta monet tytöt läpsii mua perseelle ja joskus läpsäsen takas jos on niillä hyväkin takapuoli. Esim mun naapuri on läpsinyt ainaki yli 15 kertaa perseelle ja pari tyttöö koulustani.
Oon 14 vuotias poika ja tietenkin on se kivaa ku tytöt mua läpsäsee tai vaikka se on kivaa kattoa/koskea niiden perseeseen.
:D
Ilmoita
Katon sekä tyttöjen että poikien perseitä

t. 16v biiseksuaali
Ilmoita
Joo
Ilmoita
kiikareilla
1 VASTAUS:
Onks ne niin kaukana?
+Lisää kommentti
Totta helvetissä katon tyttöjen ja nuorten naisten perseitä ja tissejä! Hukkaan menee, jos ei _edes_ katso.
Ilmoita
en!
Ilmoita
Sen verrain usein että voisin tunnistaa tytön sen perseen koon ja muodon perusteella
Ilmoita
Voisin kattoa tyttöjen perseitä esim nyt, laittakaa vaan kuvia
Ilmoita
Tytöt kattokaa mun munaa: https://aijaa.com/Pq8KIT

Saa pojatkin kattoo
2 VASTAUSTA:
Ruma kun pedron karva en perse
Anonyymi kirjoitti:
Ruma kun pedron karva en perse
Vinkki: se ei oo perse vaan kyrpä
+Lisää kommentti
Mä katon tyttöjen perseitä joka koulupäivä.
Ilmoita
Se riippuu ihan perseestä
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

TYTTÖJEN PERSEET !

Pojat katotteko aina tyttöjen perseitä esim koulussa ?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta