Oli aika kylmä talvipäivä ja olimme olleet koko päivän hiihtelemässä. Illalla kun niko tuli sisään hän lämmitti saunan, ja minähän nyt olin 20.v kuuma kissa nimeltä kristiina, niko katsoi minua ja sanoi "argh, että sä oot seksikäs". Mä katoi vähä niinku sillee sitä... Kun sauna oli lämmin menimme sinne yhdessä, otin vaatteitani pois sillee että niko näki kaiken ja mä näin tietysti sen kalun ja niin pois päin. Menimme saunaan ja levitin haarojani vahingossa, niko katsahti haaroihini sanoin nikolle joka on poikäystäväni että eikö me voitaisiin vähän... :)
Vastaukset 3
- kaiteet
Jatkoo tulee haluutte.
- nam2
laita jatkoooo!!!
- ruuvi
ihan on oma riittänyt, en tarvi jatkoo...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493