Oli aika kylmä talvipäivä ja olimme olleet koko päivän hiihtelemässä. Illalla kun niko tuli sisään hän lämmitti saunan, ja minähän nyt olin 20.v kuuma kissa nimeltä kristiina, niko katsoi minua ja sanoi "argh, että sä oot seksikäs". Mä katoi vähä niinku sillee sitä... Kun sauna oli lämmin menimme sinne yhdessä, otin vaatteitani pois sillee että niko näki kaiken ja mä näin tietysti sen kalun ja niin pois päin. Menimme saunaan ja levitin haarojani vahingossa, niko katsahti haaroihini sanoin nikolle joka on poikäystäväni että eikö me voitaisiin vähän... :)
mitä saunassa tapahtuu? ;-)
kaiteet
3
6912
Vastaukset
- kaiteet
Jatkoo tulee haluutte.
- nam2
laita jatkoooo!!!
- ruuvi
ihan on oma riittänyt, en tarvi jatkoo...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194983Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5292563Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192172Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1502155- 231813
- 821634
- 1461525
- 1131141
- 127907
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40869