Moikka! Olen lähdössä 16.05.2014 ayia napalle poikaystäväni kanssa. osaisko joku kertoo vähän millasta siellä on. :)
Esim. Mitä hyviä ravintoloita? Parhaat biletys mestat? Onks paljon paikkoja muutenkin auki tohon aikaan vuodesta? Ja tietysti muita vinkkejä missä kantsis käydä ja mistä ei kannata jäädä paitsi.
Sää?
Näitä keskusteluja on jo aika monta, mut suurin osa tyylii jotain 2005 vuonna kirjotettuja. Joten ois kiva saada tuoretta tietoa ja muiden kokemuksia paikasta. :)
Ayia Napa
14
1414
Vastaukset
- Justiss
Mäki haluun tietää! Kaveriporukalla tonne heinäkuussa.....
- huh hellettä
Ainakin tarkenette heinäkuussa.
- naurattaa
ko maissa ei ole lupa bilettää. Olette kyllä kurjan paikan valinneet.
- Jape Maatola
Viimeiset keskustelut on siksi vuodelta 2005 koska sittemmin alue on ränsistynyt ja monet paikat sulkeneet ovensa. Kävin siellä itse 1992 jolloin osa hotelleista oli uutuuttaan hohtavia. Toissa vuonna kävin saaren toisessa päässä Pafoksessa ja kuulin että Agia Napa ei ole varsinaisesti enää valmismatkalaisten lomakohde vaan lähinnä venäläisten jonkinlainen huvilakylä tai reservaatti. Kaupoissa ja ravintoloissa kyltit ja menut ovat englanniksi ja venäjäksi. En siis itse käynyt mutta kertoivat venäläisten öykkäävän kaiket yöt ja elävät kuin pellossa. En omin silmin nähnyt mutta tuttuni paikanpäällä kuvaili vaikutelmiaan.
- qwertyuu
Mekin ollaan poikaystävän kanssa lähdössä varmaan 16.5.2014 Ayia Napaan. Olisi kiva saada kokemuksia ja hintatasoa. Paljon esim nykyään breezerit yms kaupoissa? Ja hyviä ravintoloita :)
- Kaupoiss a
Breezerit on 1,9-2,5 euroa kaupassa. Jos sitä värjättyä sokerilientä haluaa siis ehdottomasti juoda.
- agia napa 2012
Olin kaksi vuotta sitten toukokuussa ja kelit oli mahtavat! Aurinko paistoi ja saatiin rusketusta/punotusta :)
Hintataso oli alhaisempi, kuin meillä täällä ja julkisilla oli hyvä liikkua. Paljon oli biletys paikkoja ja juomat edullisia! Ei niitä kannata katsoa etukäteen, paikan päällä tutustutte eri paikkoihin. Paikalliset ihmiset mukavia ja kertoivat mielellään, mihin kannatti mennä.
Kävimme merellä veneilemässä/uimassa "luolissa" ja se oli hienoa. Rannalla tuli eri hintasia reissuja, joten kannattaa vertailla hintoja ennen, kun ostaa ensimmäiseltä vastaan tulevalta.- qwertyy
Onko mitään hotellisuosituksia?
Olen miettinyt Loutsianaa, Kkaras, Antheaa , Christabelleä tai Pavlianaa.
Olemme nuoria ja melu ei haittaa.
- Girli0009
Me oltiin kaverin kaa viime vuoden syyskuussa ja yövyttiin juuri tuossa Pavliniassa. Meillä oli katutason huoneisto ja terassi tielle päin. Vessa ei aina vetänyt, vaan joutui odottamaan puoli tuntia ennenkuin suostui toimimaan. Pavliniassa oli hyvää se, että siellä oli paljon uima-altaita ja oma allasbaari. Ravintoloihin ja baarialueelle on tosi lyhyt matka. Vieressä oli myös kioski, mistä sai halvalla juomista. Nuorisohotellihan tuo on, joten siellä myös tutustuu hyvin muihin asukkaisiin.
Jos haluatte rannalle, kannattaa suunnata Nissi Beachille! Sinne on vähän matkaa, mutta taksi kahdelta makois yhteensä 8 euroa. Bussilla pääsee toki halvemmalla. Aurinkotuolit maksoi muistaakseni 3-4 euroa.
Vesipuisto on myös huippu! Siellä vierähtää koko hyvin koko päivä.
Ja lämmintähän Kyproksella on, itselläni oli jatkuvasti naama ihan hiessä. Ja rusketus on taattu. - menkäävaan,
Me ei tykätty olla Ayia Napassa koska ne tuijotti aina meijän napaa :(. Siks asuimmekin vähän sivummassa, Kypros on kiva saari ja kiva oli myös käydä saaren turkkilaispuolella.Hyvvöö lommooo.....
- Marieeel
Itse menossa kaverini kanssa syyskuussa, matka varattuna huoneistohotelli barbaraan kahdeksaksi päiväksi. Muita lähdössä ayia napalle syyskuun puolella välissä?
- jhgfd
Olin viime kesänä tuolla ja onhan se nimen omaan nuorten biletyspaikka. Baareja on paljon ja noita bilelaivoja. Ei paras vaihtoehto rauhallista rantalomaa hakeville. Kallistahan tuolla on esim. turkkiin verrattuna.
- vielä17vuotias
me ollaan kavereiden kanssa lähdössä ayia napaan ja mietittiin onko kellään kokemuksia jostain green bungalow hotellista? onko millaiset ikärajat saako vielä 17 vuotias ostettua tupakkaa ja juomista vai kyseleekö paljon henkkareita ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176