Ayia Napa

Partya

Moikka! Olen lähdössä 16.05.2014 ayia napalle poikaystäväni kanssa. osaisko joku kertoo vähän millasta siellä on. :)
Esim. Mitä hyviä ravintoloita? Parhaat biletys mestat? Onks paljon paikkoja muutenkin auki tohon aikaan vuodesta? Ja tietysti muita vinkkejä missä kantsis käydä ja mistä ei kannata jäädä paitsi.
Sää?

Näitä keskusteluja on jo aika monta, mut suurin osa tyylii jotain 2005 vuonna kirjotettuja. Joten ois kiva saada tuoretta tietoa ja muiden kokemuksia paikasta. :)

14

1142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Justiss

      Mäki haluun tietää! Kaveriporukalla tonne heinäkuussa.....

      • huh hellettä

        Ainakin tarkenette heinäkuussa.


    • naurattaa

      ko maissa ei ole lupa bilettää. Olette kyllä kurjan paikan valinneet.

    • Jape Maatola

      Viimeiset keskustelut on siksi vuodelta 2005 koska sittemmin alue on ränsistynyt ja monet paikat sulkeneet ovensa. Kävin siellä itse 1992 jolloin osa hotelleista oli uutuuttaan hohtavia. Toissa vuonna kävin saaren toisessa päässä Pafoksessa ja kuulin että Agia Napa ei ole varsinaisesti enää valmismatkalaisten lomakohde vaan lähinnä venäläisten jonkinlainen huvilakylä tai reservaatti. Kaupoissa ja ravintoloissa kyltit ja menut ovat englanniksi ja venäjäksi. En siis itse käynyt mutta kertoivat venäläisten öykkäävän kaiket yöt ja elävät kuin pellossa. En omin silmin nähnyt mutta tuttuni paikanpäällä kuvaili vaikutelmiaan.

    • qwertyuu

      Mekin ollaan poikaystävän kanssa lähdössä varmaan 16.5.2014 Ayia Napaan. Olisi kiva saada kokemuksia ja hintatasoa. Paljon esim nykyään breezerit yms kaupoissa? Ja hyviä ravintoloita :)

      • Kaupoiss a

        Breezerit on 1,9-2,5 euroa kaupassa. Jos sitä värjättyä sokerilientä haluaa siis ehdottomasti juoda.


    • agia napa 2012

      Olin kaksi vuotta sitten toukokuussa ja kelit oli mahtavat! Aurinko paistoi ja saatiin rusketusta/punotusta :)

      Hintataso oli alhaisempi, kuin meillä täällä ja julkisilla oli hyvä liikkua. Paljon oli biletys paikkoja ja juomat edullisia! Ei niitä kannata katsoa etukäteen, paikan päällä tutustutte eri paikkoihin. Paikalliset ihmiset mukavia ja kertoivat mielellään, mihin kannatti mennä.

      Kävimme merellä veneilemässä/uimassa "luolissa" ja se oli hienoa. Rannalla tuli eri hintasia reissuja, joten kannattaa vertailla hintoja ennen, kun ostaa ensimmäiseltä vastaan tulevalta.

      • qwertyy

        Onko mitään hotellisuosituksia?
        Olen miettinyt Loutsianaa, Kkaras, Antheaa , Christabelleä tai Pavlianaa.
        Olemme nuoria ja melu ei haittaa.


    • Girli0009

      Me oltiin kaverin kaa viime vuoden syyskuussa ja yövyttiin juuri tuossa Pavliniassa. Meillä oli katutason huoneisto ja terassi tielle päin. Vessa ei aina vetänyt, vaan joutui odottamaan puoli tuntia ennenkuin suostui toimimaan. Pavliniassa oli hyvää se, että siellä oli paljon uima-altaita ja oma allasbaari. Ravintoloihin ja baarialueelle on tosi lyhyt matka. Vieressä oli myös kioski, mistä sai halvalla juomista. Nuorisohotellihan tuo on, joten siellä myös tutustuu hyvin muihin asukkaisiin.

      Jos haluatte rannalle, kannattaa suunnata Nissi Beachille! Sinne on vähän matkaa, mutta taksi kahdelta makois yhteensä 8 euroa. Bussilla pääsee toki halvemmalla. Aurinkotuolit maksoi muistaakseni 3-4 euroa.

      Vesipuisto on myös huippu! Siellä vierähtää koko hyvin koko päivä.

      Ja lämmintähän Kyproksella on, itselläni oli jatkuvasti naama ihan hiessä. Ja rusketus on taattu.

    • menkäävaan,

      Me ei tykätty olla Ayia Napassa koska ne tuijotti aina meijän napaa :(. Siks asuimmekin vähän sivummassa, Kypros on kiva saari ja kiva oli myös käydä saaren turkkilaispuolella.Hyvvöö lommooo.....

    • Marieeel

      Itse menossa kaverini kanssa syyskuussa, matka varattuna huoneistohotelli barbaraan kahdeksaksi päiväksi. Muita lähdössä ayia napalle syyskuun puolella välissä?

    • jhgfd

      Olin viime kesänä tuolla ja onhan se nimen omaan nuorten biletyspaikka. Baareja on paljon ja noita bilelaivoja. Ei paras vaihtoehto rauhallista rantalomaa hakeville. Kallistahan tuolla on esim. turkkiin verrattuna.

    • vielä17vuotias

      me ollaan kavereiden kanssa lähdössä ayia napaan ja mietittiin onko kellään kokemuksia jostain green bungalow hotellista? onko millaiset ikärajat saako vielä 17 vuotias ostettua tupakkaa ja juomista vai kyseleekö paljon henkkareita ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8504
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2303
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe