Stansted lentoasemalta Paddingtoniin?

Ekaa kertaa...

Hei!
Ensi kertaa menossa Lontooseen ja kysyisin,että millä pääsisi Stanstedin lentokentältä Paddingtoniin. Hotelli sijaitsee aivan Paddingtonin metroaseman vieressä. Lentoo laskeutuu illalla klo: 22.45.
Metrolla,junalla,bussilla? Mikä on halvin tapa? Entä nopein?
Kiitos,jos jaksatte vastata :)

3

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Junalla Liverpool streetille ja sitten siitä metrolla Circle tai Hammersmith linjalla Paddintonille http://www.tfl.gov.uk/assets/downloads/standard-tube-map.pdf

      Älkää haaskatko turhaa aikaa kentällä, koska viimeiset metrot menevät n. 12.30am aikoihin. Saattaa olla että ette kerkiä metroon, mutta jos näin on niin ottakaa silloin taksi L.Streetin asemalta - taksistoppi on aseman ulkopuolella. Jos teitä on monta niin silloin taksi kannattaa ottaa jo kentältä (käy katsoo hintaa batransfer.com sivuilta - halvin).

      Itse en noita lentokenttä busseja käytä ikinä joten kannattaa ne katsoa suoraan firman sivuilta (varmaan on halvin, muttei todellakaan nopein)

    • Bussilla

      Standsistä pääsee todennäköisesti puolen yön aikoihin nopeimmin ja vaivattomimmin bussilla Padingtoniin. Standstedin bussi tulee suoraan sieltä pohjoisesta Lontooseen ihan Padingtonin vierelle eli jääkää bussista pois Baker Streetin pysäkillä. Siitä sitten on muutaman korttelin matka joka sujuu taksilla helposti tai jopa kävellen ellei ole kovin paljon kantamuksia.

      Bussi Standsilta Lontooseen ottaa yö aikaan vähän yli tunnin. Kaikkein nopein meno minulla puolen yön aikoihin Lontoosta Standsiin on kestänyt bussilla 57 minuuttia. Silloin oli EasyBus. Busseja lähtee käytännössä lähes nonstoppina eli noin vartin - kahdenkymmenen minuutin välein. Suosittelen kyllä ihan nomaalia bussia, National Express ja numero on A6.

      Juna on keskimäärin nopeampi, mutta niitä menee harvemmin ja Liverpool Streetin asema on toisella puolella Lontoota kuin Padington. Katsokaa kartalta ja huomatkaa että se lentokenttä bussi pysähtyy Baker Streetillä siinä metro aseman kohdalla.

      • Bussilla

        Hintoihin vielä lisäys:noin vuoden takaiset hinnat olivat bussilla yhteen suuntaan 10 puntaa ja junalla lähes puolta kaalliimpaa. Me kallistuimme aina bussiin juuri hinta ja matka aika suhteen vuoksi. Kävimme neljän vuoden aikana tuon matkan kahdeksan kertaa ja aina bussilla ja aina hotelli siinä samalla alueeella kuin teilläkin.

        Paluu on sitten yhtä mutkaton kun bussiin voi nousta suunnilleen samasta kohtaa. Paluun Baker Street pysäkki tosin on yksisuuntaisita kaduista johtuen GloucesterPlace-kadulla samalla kohtaa kuitenkin. katsokaa että pysäkillä on A6 merkki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe