Välituntiliikunnat

Ystävänpäivän yllätys

Välituntiliikunnat on kamalia! Meillä on kolmena päivänä viikossa puol tuntia välkkäliikkaa putkeen, se on kauheeta! :( Näin kutosella ( ja vitosellakin) alkaa jo haisemaan hieltä, vaikkei tekisikään oikein mitään, mutta sitten liikunnan jälkeen! Ja jos on hernepussisotaa, jotku lätkii täysiä naamaan tai takapuolelle. Mä toivon että noi välkkäliikat loppuu. :( Onko täällä muita asiasta jotain mieltä olevia?

4

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäpätevät ei osaa

Ne onkin tehty siksi, ettei opettajien tarvi käyttää aivosoluja, kun ei osaa opettaa. Jokainen osaa puoli tuntia hyppiä miten haluu.. siihen ei älykkyyttä tarvi.. se on taas yksi juttu, jolla helpotetaan epäpätevien opettajien työtä, korkeat palkat ja vähän oppitunteja. Hyvä konsti luistaa.

Tossa kattelin kerran ala asteen koulun pihalle, kun siellä ne lapset juoksi kenttää ympäri ja opettaja istui penkillä!!!! Heh.. ei siinä koulutusta tarvi... helppoa toi opettajan homma... ja muutama tunti pivässä ja palkkaa nostetaan surutta.

• Opettava Qq

No just niin!

Minäkin pidän kuudesluokkalaisilleni kaksi kertaa viikossa välituntiliikuntaa, niin ei tarvitse pitää oppitunteja sitten ollenkaan. Niistä ei kuitenkaan tulisi mitään, kun en saa niitä oppimaan mitään. Hyppiä kyllä osaan - ja juosta ja kiivetäkin.

Teen "töitä" yleensä vain klo 10 - 13 ja sehän on vain helppoa ja hauskaa lasten kanssa leikkimistä ja laulelemista. Rahaa tulee ihan hirveästi ovista ja ikkunoista! Luokassakin minä laitan lapset vain juoksemaan pulpettien ympäri ja itse istun pöydän takana tietokoneella Facebookissa.

Vanhempainiltoja tai -vartteja en pidä enkä vastaa ikinä heidän soittopyyntöihinsä tai sähköposteihinsa.

Todistuksen numeroiden tekoa varten olen kehittänyt eräänlaisen arvontakoneen, jota kollegatkin ahkerasti lainailevat. Lisäksi otan tietysti huomioon sen, minkälainen yhteiskunnallinen asema oppilaan vanhemmilla on ja luonnollisesti numeroihin vaikuttaa paljon se, olenko saanut joulu- ja kesälomien alkaessa hyviä lahjoja.

En ollenkaan ihmettele, että kauhean moni on minulle kateellinen tällaisesta tavasta ansaita paljon rahaa. Lisäksi pääsen eläkkeelle hyvin nuorena ja eläke on paljon isompi kuin monien vanhempien yhteenlaskettu palkka!

• PERSAUSS
        Opettava Qq kirjoitti:

No just niin!

Minäkin pidän kuudesluokkalaisilleni kaksi kertaa viikossa välituntiliikuntaa, niin ei tarvitse pitää oppitunteja sitten ollenkaan. Niistä ei kuitenkaan tulisi mitään, kun en saa niitä oppimaan mitään. Hyppiä kyllä osaan - ja juosta ja kiivetäkin.

Teen "töitä" yleensä vain klo 10 - 13 ja sehän on vain helppoa ja hauskaa lasten kanssa leikkimistä ja laulelemista. Rahaa tulee ihan hirveästi ovista ja ikkunoista! Luokassakin minä laitan lapset vain juoksemaan pulpettien ympäri ja itse istun pöydän takana tietokoneella Facebookissa.

Vanhempainiltoja tai -vartteja en pidä enkä vastaa ikinä heidän soittopyyntöihinsä tai sähköposteihinsa.

Todistuksen numeroiden tekoa varten olen kehittänyt eräänlaisen arvontakoneen, jota kollegatkin ahkerasti lainailevat. Lisäksi otan tietysti huomioon sen, minkälainen yhteiskunnallinen asema oppilaan vanhemmilla on ja luonnollisesti numeroihin vaikuttaa paljon se, olenko saanut joulu- ja kesälomien alkaessa hyviä lahjoja.

En ollenkaan ihmettele, että kauhean moni on minulle kateellinen tällaisesta tavasta ansaita paljon rahaa. Lisäksi pääsen eläkkeelle hyvin nuorena ja eläke on paljon isompi kuin monien vanhempien yhteenlaskettu palkka!

Mustaki nää on perseestä.. Paitsi että jokku ysit pitää niitä meille ja sitte ne laittaa meijjät läpsimään toisia johonki tms, aarrhg!!

• kurssille kursiille

Opettajat pääsee niin helpolla. On avustajat jotka tekee sen suuremman työn, kun opet lukee aikakausilehtiä tunilla. Näin naapurin tytö kertoivat ja muut luikkansa kaverit vahvistivat, että jotain pöytäliinan virkkausta se Kepa katteli ja opetteli. On typerää että opet nostaa palkkaa kun tekee omia juttuja, tekstailee ja soittelee..

Minusta kännyt pois pitäisi ottaa opeltakin, joku oppilas äänestettäisiin tarkkailemaan opettajan toimia ja takavvarikoimaan kannyt ja tarkastamaan käsilaukku. On epäoikeudenmukaista että oppilaat kärsii kun opettaja pelleilee tunnilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2498
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1709
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1449
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1318
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1272
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1240
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      151
      1209
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1178
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1103
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      47
      995
    Aihe