Joulun päättymisestä on kahdenlaista tulkintaa. Osa sanoo että loppiaisena ja toiset että nuutinpäivänä. Kirkon kalenterin mukaan oikea päättymispäivä on loppiainen.
Milloin joulu päättyy
13
2403
Vastaukset
- kvg .
KVG
- EVVK
EVVK
- minä tiedän
Tapanina.
- TOSIrealisti Kokkola
Ja minä. Tapaninpäivän iltana kello 24.00 ja piste!
- Jöulupökki
Jokainen voi itse päättää milloin lopettaa jouluvieton :)
- kirkkouskova
joulu aika on pitkä kirkossa. ei se pääty tapaninpäivänä. maallistuneet ihmiset ajattelevat näin.
- Tietoa Joulusta
Hyvä Tuomas joulun tuo, paha Nuutti pois sen vie (13. tammikuuta).
- joutaamenn
Meillä se päättyy heti Tapaninpäivään jouluruoat joutaa pois mitkä syömättä ja tontut sun muut jouluiset uudenvuoden aattoon mennessä kerätään, joitain ikkuna ja pihavaloja saa vielä olla....
- Nuutinpäivä
Nuutinpäivänä loppuu.
- teologikaupungista
milloin joulu loppuu tänä armonvuonna 2016
- Viimeisellä_hetkellä
Joulu loppuu tänä vuonna 31. joulukuuta klo 24.00.
- loppuukunloppuu
Toisilla juhannuksena kun syödään kinkun ja lanttulaatikon jämät
- hyvää-ja-paskaa
Meillä vuosi vaihtuu aina joulukuun viimeisenpäivän ja tammikuun ensimmäisen välisenä aikana.
Tuohon väliin sopii sitten kaikki muut tapahtumat, niin huonot kuin myös hyvät.
Miksi rajata tai rajoittaa jotakin tapahtumaa, pitää mennä ja olla oman maun mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151016Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82913Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839