Joulun päättymisestä on kahdenlaista tulkintaa. Osa sanoo että loppiaisena ja toiset että nuutinpäivänä. Kirkon kalenterin mukaan oikea päättymispäivä on loppiainen.
Milloin joulu päättyy
13
2613
Vastaukset
- kvg .
KVG
- EVVK
EVVK
- minä tiedän
Tapanina.
- TOSIrealisti Kokkola
Ja minä. Tapaninpäivän iltana kello 24.00 ja piste!
- Jöulupökki
Jokainen voi itse päättää milloin lopettaa jouluvieton :)
- kirkkouskova
joulu aika on pitkä kirkossa. ei se pääty tapaninpäivänä. maallistuneet ihmiset ajattelevat näin.
- Tietoa Joulusta
Hyvä Tuomas joulun tuo, paha Nuutti pois sen vie (13. tammikuuta).
- joutaamenn
Meillä se päättyy heti Tapaninpäivään jouluruoat joutaa pois mitkä syömättä ja tontut sun muut jouluiset uudenvuoden aattoon mennessä kerätään, joitain ikkuna ja pihavaloja saa vielä olla....
- Nuutinpäivä
Nuutinpäivänä loppuu.
- teologikaupungista
milloin joulu loppuu tänä armonvuonna 2016
- Viimeisellä_hetkellä
Joulu loppuu tänä vuonna 31. joulukuuta klo 24.00.
- loppuukunloppuu
Toisilla juhannuksena kun syödään kinkun ja lanttulaatikon jämät
- hyvää-ja-paskaa
Meillä vuosi vaihtuu aina joulukuun viimeisenpäivän ja tammikuun ensimmäisen välisenä aikana.
Tuohon väliin sopii sitten kaikki muut tapahtumat, niin huonot kuin myös hyvät.
Miksi rajata tai rajoittaa jotakin tapahtumaa, pitää mennä ja olla oman maun mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564