en pelaa enää runee haluutteko ukon?

antaaukonmoi

50 combat.. mage99, cook99, fletch99, fishing99..
ja jotain random skillejä 80

omaisuutta acolla noin 2m

kymmenes viesti voittaa ukon..
(spämmiä ei lasketa)

23

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rs-host33

      Minä haluan sen runescape ukon jos vaan voit antaa sen mulle nimi ja salis tähän

    • ei.

      ei.

    • kolmasuyt83

      kolmas

    • hemuli90

      saanko minä sen runescape ukon nimi ja salis tänne sähköpostiin [email protected] tai tähän chattiin nimi ja salis sen ukon kaikki tiedot

      • mrbean2014

        hei olisin kiinostunut ukosta saisinko sen laita sen tiedot tonne sähköpostiin [email protected]


      • jusnu75
        mrbean2014 kirjoitti:

        hei olisin kiinostunut ukosta saisinko sen laita sen tiedot tonne sähköpostiin [email protected]

        moro minua kiinostaa ukko joten nimi ja salis tänne oikee nimi ja oikee salis


      • hepo hirnahtaa
        jusnu75 kirjoitti:

        moro minua kiinostaa ukko joten nimi ja salis tänne oikee nimi ja oikee salis

        antaisitko mulle ukon nimi ja salis tänne koska olen kiinostunut tosta sun 50 levusesta ukosta nimi ja salis tänne chattiin


      • helppo saada
        hepo hirnahtaa kirjoitti:

        antaisitko mulle ukon nimi ja salis tänne koska olen kiinostunut tosta sun 50 levusesta ukosta nimi ja salis tänne chattiin

        jos saisin ukon niin nimi ja salis tänne ja kuka sen ukon saa


      • suomipure
        helppo saada kirjoitti:

        jos saisin ukon niin nimi ja salis tänne ja kuka sen ukon saa

        jos joku saa sen runescape ukon anna se mulle nimi ja salis tähän oon kiinostunut siitä


      • jihuu1
        suomipure kirjoitti:

        jos joku saa sen runescape ukon anna se mulle nimi ja salis tähän oon kiinostunut siitä

        jes mä olen 10 joten saanko mä sen ja voitinko mä sen ukon ilmaiseksi niin kerrotko nimen ja saliksen nytten mulle tänne vai sähköpostiin jos laitat sähköpostiin niin se on [email protected] tai tänne chattiin nimi ja salis


      • antaaukonmoi
        jihuu1 kirjoitti:

        jes mä olen 10 joten saanko mä sen ja voitinko mä sen ukon ilmaiseksi niin kerrotko nimen ja saliksen nytten mulle tänne vai sähköpostiin jos laitat sähköpostiin niin se on [email protected] tai tänne chattiin nimi ja salis

        herrakalle: 2 viestiä...

        Joten seuraava viesti sähköpostilla saa acon..


      • Aapeli69
        antaaukonmoi kirjoitti:

        herrakalle: 2 viestiä...

        Joten seuraava viesti sähköpostilla saa acon..

        Saanko mä sen mun sähköposti on herrakalle50hotmail.com


      • Aapeli69
        antaaukonmoi kirjoitti:

        herrakalle: 2 viestiä...

        Joten seuraava viesti sähköpostilla saa acon..

        Moro nimi ja salis tänne [email protected]


    • joona100
    • Elitex550
    • ei.

      ei.

    • jos ei koita ei voit

      http://www.runescapevotepoll.tk/ Lopullinen rs ukon jako tapahtuu täällä, kirjautukaa runescape tunnuksillanne sisään, ja valitkaa foorumi>arvonnat>runescape ja sinne rekisteröidytte ja olette mukana arvonnassa Onnea!

      • Ku oot tyhmä....

        Ja pilasit just täysin mahdollisuutes scammata näitä noliksii


      • paskapaavo

        Name: FuckYou!
        Passworld: Motherfucker :)

        Syötin noi ylläolevat mun accon nimen, sekä saliksen tonne arvontapaikkaan. Ootko kokeillu toimmiiko noi, jotta pääset varastamaan mun accon :D Linkkissä .tk?... Ei näin. Ja mitäs jos JAG on päällä(et pääse sisään)

        Itellä teollisuushallissa 20kpl vanhoja windows 98/xp, sekä muutama linux-jakelulla varustettu kone bottikoneina. 10€/tunti plus työ koulun jälkeen (jos jaksaa). Parempaa bisnestä ku tommonen surkeesti toteutettu scammi.

        Vinkki: Kannattaa satsata aurinkopaneeleihin, koska koneet syö aika paljon sähköä. Ja jos halli on itsesi rakentama niin siinäkin säästää rahaa :D


      • vfff
        paskapaavo kirjoitti:

        Name: FuckYou!
        Passworld: Motherfucker :)

        Syötin noi ylläolevat mun accon nimen, sekä saliksen tonne arvontapaikkaan. Ootko kokeillu toimmiiko noi, jotta pääset varastamaan mun accon :D Linkkissä .tk?... Ei näin. Ja mitäs jos JAG on päällä(et pääse sisään)

        Itellä teollisuushallissa 20kpl vanhoja windows 98/xp, sekä muutama linux-jakelulla varustettu kone bottikoneina. 10€/tunti plus työ koulun jälkeen (jos jaksaa). Parempaa bisnestä ku tommonen surkeesti toteutettu scammi.

        Vinkki: Kannattaa satsata aurinkopaneeleihin, koska koneet syö aika paljon sähköä. Ja jos halli on itsesi rakentama niin siinäkin säästää rahaa :D

        Toiset liikkuu pili pystyssä rahan perässä. Mulla on moraalia ja rahaa en tarvi botteja. En suostu rikkomaan periaatteitani jonkun rahan takia

        PS. Runescapen boteista 99,9% on kiinalaisia, ei sun kaltaisilla paljo väliä oo Jagexin kirjoissa, muuten olisit banned ajat sitten


    • rune pelaaja2014

      vaihdan runescape ukon nimi on rangebest77 ja salasana on paska123 combat on 196 att 96 str 99 def 95 hp 99 range 99 magic 78 prayer 78 wc 99 ja muita upeita skillejä näet kun menet sillä sisälle joten teidän ukkojen nimiä ja saliksia nytten tänne tulemaan oikeita ei mitään vääriä koska en ole saanut joten antakaa työ nytten mulle koska teidän vuoro vähintää cb pitää olla 190-200

    • et.

      et.

    • pete7

      anna mulle vaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe