valkoiset näpyt alapäässä

apua!

MInulla on vasta puhjennut valkoisia näppylöitä pienten häpyhuulten sisäpintaan. Suurimmat ovat ikään kuin jonossa molemmin puolin sisempien häpyhuulten siäpintaa, ja muuten pienempiä näppylöitä on ympäriinsä. Näpyt kutiavat ja alapää tuntuu normaalia kuivemmalta. Seksikumppanilla on ollut virtsatietulehdusmaisia oireita. Osaako kukaan sanoa mistä voisi olla kyse?! voisiko olla vain tulehtuneita ihohuokosia tai hiiva, vai pitääkö pelätä kondyloomaa tai herpestä? Aiemmin ei ole sukupuolitautia löytynyt mutta nyt alan olla jo aika huolissani :(

10

10913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apua!

Näpyt vaikuttaisivat myös leviävän koko ajan ulommas, mistähän on kyse?! :(

• Apuun!

Ovatko kipeitä? Vuotavatko?

Alapään iholla ja limakalvolla on paljon ihorauhasii esim. talirauhasia. Tällänen rauhanen voi mennä tukkoon ja siitä syntyy tuollasia pieniä näppyjä eli vähän sama asia kuin finni. jos niitä on paljon, hoida antibioottivoiteella, en usko että mitään vakavempaa korkeintaan tulehtunut talirauhanen. Hiiva se ei ole koska siihen ei liity näpyt.

• apua!
        Apuun! kirjoitti:

Ovatko kipeitä? Vuotavatko?

Alapään iholla ja limakalvolla on paljon ihorauhasii esim. talirauhasia. Tällänen rauhanen voi mennä tukkoon ja siitä syntyy tuollasia pieniä näppyjä eli vähän sama asia kuin finni. jos niitä on paljon, hoida antibioottivoiteella, en usko että mitään vakavempaa korkeintaan tulehtunut talirauhanen. Hiiva se ei ole koska siihen ei liity näpyt.

Kyllä tuntuu kutinaa alapäässä, ja ne pienemmät patit peittävät jo oikeastaan koko sisemmät häpyhuulet kun tarkemmin katsoin. Minkäänlaista vuotoa ei ole. Huolestuttaa vaan kun kumppanin oireet alkoivat samoihin aikoihin..

• Apuun
        apua! kirjoitti:

Kyllä tuntuu kutinaa alapäässä, ja ne pienemmät patit peittävät jo oikeastaan koko sisemmät häpyhuulet kun tarkemmin katsoin. Minkäänlaista vuotoa ei ole. Huolestuttaa vaan kun kumppanin oireet alkoivat samoihin aikoihin..

Ei siis vuoda mitään? Ovatko kosketusarkoja vai kivuttomia? Tuon hiivan saat ainakin yliviivata kuten jo mainitsin, osta antibioottivoide. Jos ei tehoa, mene näyttämään asianomaiselle. Jos se on kondylooma, paranee itsestään sillä toistaiseksi ei ole mitään parantavaa lääkitystä. Voit toki teettää kotona HPV testin jos haluat varmistua asiasta :)

• gyne

On sp-herpes. Pian lääkäriin sukupuolitautien vastaanotolle, on ilmainen monessa kaupungissa. Kaverisi on tartuttanut.

• HKK

Mitenhän aloittajan on käynyt? Selvisiköhän syy kiusalliseen vaivaan? 😮

• Nina1313

Mulle on tullut tasan samanlaiset näppylät Ja Olen espanjassa Ja en tiedä mitä tehdä. Osa alkanu puhjeta Ja aivan kauhea polte. Mitenköhän kauhan tässä kestää ennen kun paranee

• llllll
        Nina1313 kirjoitti:

Mulle on tullut tasan samanlaiset näppylät Ja Olen espanjassa Ja en tiedä mitä tehdä. Osa alkanu puhjeta Ja aivan kauhea polte. Mitenköhän kauhan tässä kestää ennen kun paranee

no,selvisitkö näpyistä? olen aika varma että herpes losahti..

• Anonyymi

Kondylooma oli ja tarttunut kumppanilta joka sai sen Thaimaanreissuillaan. Että silleen.

• Anonyymi

Eiköhän syy näihin aloittajan näppyihin ole jo 5 vuodessa selvinnyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      2545
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1101
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66