kuinka pyytää pojan numero "hienovaraisesti"

99-tytteli

eli ihastuksen numero pitäs saada... oon luonteeltani aika ujo.

31

2790

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvokas poitsu.

      Sujauta kirjelippunen pojan takin taskuun naulakolla. Kirjoita siihen, että "tuntematon ihailijatyttö" pyytää numeroa, ja pyydä häntä kirjoittamaan numero samalle lipulle ja laittamaan se samaan taskuun. Sitten vain otat lipun sieltä seuraavalla välkällä ;) Eiköhän se tälleen onnistu :)

      • neuvokas2

        no mut iha varmasti se tuee sit kattoo et kuka sen ottaa... :D mut jos olet ujo, koita voittaa ujous ja mennä pyytämään numeroa ihan henkilökohtaisesti, siiä pojat tykkäävät. yleensä pojille kelpaa melkein kaikki, joten ei se pelästy ;) ei tämäkään paras neuvo ole, mutta voisi toimia:)


      • jiijjhujjjh

        No vittu ei onnistu


      • 99-tytteli

        no muute iha hyvä idea mut meil ei oo natkaloit vaa kaikki laittaa takkinsa omiin kaappeihinsa tai kuljettaa mukanaa luokast toiseen et ei oikee oo tilaisuut...


      • dgfad<abfdbsfz

        Ite kai luulisin et se on joku vitun pöliä trolli...


    • 14v poju

      toi kirjelappujuttu ois ihana

      • 1515

        No jos tiiät sen kaapin ni sujauta sinne että vie numeros johki ja tiettyyn aikaan tms.. itse ainaki laittasin sen lapun sen kaappii missä olis numero


      • 99-tytteli
        1515 kirjoitti:

        No jos tiiät sen kaapin ni sujauta sinne että vie numeros johki ja tiettyyn aikaan tms.. itse ainaki laittasin sen lapun sen kaappii missä olis numero

        siis meiä koulus pitää vuokrata kaapit(20e per kaappi) eikä se oo ostanu kaappii


      • Blood-Staz
        99-tytteli kirjoitti:

        siis meiä koulus pitää vuokrata kaapit(20e per kaappi) eikä se oo ostanu kaappii

        Mitä vittua? Meiä koulus kaapin vuokraus kolmeks vuodeks oli vitosen :D

        Kullastako ne kaapit on vai mikä niiden hintaa noi nostattaa?


      • 99-tyttönen
        Blood-Staz kirjoitti:

        Mitä vittua? Meiä koulus kaapin vuokraus kolmeks vuodeks oli vitosen :D

        Kullastako ne kaapit on vai mikä niiden hintaa noi nostattaa?

        juu siis mun kunta säästää (yllätys yllätys) ja meiä koulu on aik köyhä... Ne kaapit on lisäks tosi pienii


      • Blood-Staz
        99-tyttönen kirjoitti:

        juu siis mun kunta säästää (yllätys yllätys) ja meiä koulu on aik köyhä... Ne kaapit on lisäks tosi pienii

        Meiä kunta käyttää rahat "järkevästi" sijoitettuihin liikenneympyröihin ja liikennevalojen kunnossapitoon jotta liikenne sujuis "sujuvasti".
        (ne jotka on tält paikkakunnalt, luultavasti osaa arvata että heidän paikkakunta kyseessä)
        Ainii, ja rakentaakseen kunnantalon joka kävis hesaanki :l

        Meiän kunnantalo on niin kallis ja "hieno" et se on naurun aiheena muissa kunnissa. Rahojen käyttö päätetty hyvin :D

        Ps. Nii meilki on niit pienii kaappei, kaks pientä kaappii päällekkäin, samankokosia ku joidenki uimahallien sellaset puolkokoset kaapit.


      • Anonyymi
        1515 kirjoitti:

        No jos tiiät sen kaapin ni sujauta sinne että vie numeros johki ja tiettyyn aikaan tms.. itse ainaki laittasin sen lapun sen kaappii missä olis numero

        Mää tei tnä silleen mua vuoden vanhemmalle ihastukselleni Ja sit ku se näki sen se vaa hymyili mut en laittanu nimee siihen vaa mun numeron oon niin ujo et kyl pelottaa


      • Anonyymi
        Blood-Staz kirjoitti:

        Mitä vittua? Meiä koulus kaapin vuokraus kolmeks vuodeks oli vitosen :D

        Kullastako ne kaapit on vai mikä niiden hintaa noi nostattaa?

        Meillä on ihan ilmanen


    • pijkoihjh

      Suoraan vaan kysyt. Ei se poika sitä pelästy.

    • Jokuwaa

      Kysyt suoraan tai annat lapun tai pyydät jtn kaveriasi hankkimaan numeron.
      Ja meidän koulussa kaapit ei maksa mitään.Kaikki saa sellasen automaattisesti ku menee ylä-asteelle.

    • ujo tyttö

      Mäkin oon ujo.. :-)

      • miil

        olen minäkin! ja sen söpölin numero pitäis saada ja äkkiä! ja älkää sanoko et kysykää vain,koska se ei ole niin helppoa! eli miten saan sen numeron niinku "varovasti" ? tuskimpa edes minun kaverit tietää sen numeroa eli jotenkin nimettömänä vai????????????


      • Anonyymi
        miil kirjoitti:

        olen minäkin! ja sen söpölin numero pitäis saada ja äkkiä! ja älkää sanoko et kysykää vain,koska se ei ole niin helppoa! eli miten saan sen numeron niinku "varovasti" ? tuskimpa edes minun kaverit tietää sen numeroa eli jotenkin nimettömänä vai????????????

        Mää sain sen sillee ku meillä on sellane luokkaryhmä nii tallensin sen salaa, mutta en uskalla pistää sille viestii :(


    • iknowthisshit

      Helpoimmalla pääset kun sujautat oman numerosi lapulla hänelle :))

    • How this works

      Joo no mä oisin otettu jos kuka tahansa tyytö tuli pyytää numeroo :D

    • yrod

      Oon itekkin poika, niin tiedän sen verran, että varmaan ketään poikaa ei ainakaan millään lailla haittaa, jos joku numeroa kysyy...

      Tosin oma mielipide johtuu luultavasti enimmäkseen siitä, ettei multa olla koskaan numeroa kysytty.

      • ujo tyttö

        yrod, meidän luokan pojat ei ikinä kertois! Mut ne ei ookkaan semmosia "kilttejä".:)


      • yrod
        ujo tyttö kirjoitti:

        yrod, meidän luokan pojat ei ikinä kertois! Mut ne ei ookkaan semmosia "kilttejä".:)

        Itse taas olen juuri sellainen paskapää nössö, mutta asialle ei voi mitään.


    • 567Moikka

      Munkin pitäis saada ihastuksen nro ja en uskalla kysyy f2f nii mitä teen en tiiä sen loksan nro ja meil on melki kaikki ruokailut samoi

      • sdfgvsdfgsdf

        irmeli vuolle on yhä hukassa joten munkin täytyy nyt ihastu johonkin toiseen nunnaan


    • ghkjkjghkhkl

      Kengännumeronko tarvit vai minkä numeron? Matikan numeron? Jos haluat soittaa pojalle, tarvitset puhelinluvun. Yhteyttä ei yleensä saa painamalla vain yhtä ainoaa numeroa
      Se puhelinluku voi olla esimerkiksi 408 miljoonaa 272 tuhatta 657
      PST: Ai niin, kengän kokokin on yleensä luku, ainakin niillä joilla kenkä on kooltaan yli 9 yksikköä

    • Anonyymi

      Kysy vaan suoraan, ite poikana oisin otettu ja ei haittaisi ollenkaan. Yleensä ujot pojat eivät kerro kavereilleen, mutta on myös niitä jotka kertovat mutta eivät kaverit siitä sinulle tule aukomaan ellette ole samalla luokalla ja teillä ole hyvä luokkahenki. Ja sekin vain läpällä. Lopputulos on kysy suoraan vaikka tuntuu nololta ei se ole

    • Lambo66

      No jos ootte samal luokal ni siitä vaa kerää numeroita luokan esm. Whats app ryhmään. Tai kyselet kavereiltas jos niillä ois sen numero tai pyydät kaverias pyytämään siltä.

    • Anonyymi

      No siis oon 13v tyttö ja olin myös aika ujo, mutta tnä uskalsin pyytää yhen pojan numeroo kaverin kautta ja Se anto sen. Loppujen lopuksi ei ollu yhtään paha. Vaikka en oo kauheen rohkea yleensä.

    • Anonyymi

      Mä en uskalla kysyy yhen pojan numeroo
      eikä mun kaveri suostu antaa sitä mulle koska mun pitäis ite pyytää sitä siltä pojalta. 😠

    • Anonyymi

      Tällä opetetaan kuinka stalkataan ihmisiä eikä kunnioteta heidän yksityisyyttään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe