auttakaa!

nahjus

Voisitteko sanoo jonku sanan, millä poikaa vois haukkua? Siitä ois tosi paljo hyötyä. huom. minä oon tässä se heikko osapuoli jolle vittuillaan. eli ehdotuksia, kiitos.

ps. se ei ainakaa auta jos näyttelee välinpitämätöntä.

7

864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi sana

      kusipää sanot vain kusipääks tai homoks joha lätty lätisee, mut pyydä et jooku vetää sitä turpaan ni se on siin.

    • Pipsa

      Yleensä paras konsti on olla haukkumatta, ainoastaan sanoa asiat niinkuin ne todella ovat.

      Esim, jos sua se poika haukkuu tai muuten kiusaa, sano vaan tyynen rauhallisesti esim.

      "Onko sulla huono itsetunto, kun sun pitää pönkittää itseäsi muita kiusaamalla?"

      Tai

      "Oletko tiennyt, että kiusaajat ovat yleensä henkisesti jälkeenjääneitä?"

      Jos menet "perinteisesti" haukkumaan kusipääksi tms. niin poika vaan keksii sulle vastineeksi pahemman haukkumanimen, mutta mitä hän tuommoiseen asialliseen mielipiteeseen voi vastata, luultavammin hälle menee jauhot suuhun :)

      • jark

        niin ja kaiken ton lisäks voit sanoo sille että: "taitaa jätkältä puuttuu pallit, kun jaksaa ja jaksaa olla noin hemmetin lapsellinen"..."tolla menolla tuskin ees karvat rupee kasvaa"


      • Boy-83
        jark kirjoitti:

        niin ja kaiken ton lisäks voit sanoo sille että: "taitaa jätkältä puuttuu pallit, kun jaksaa ja jaksaa olla noin hemmetin lapsellinen"..."tolla menolla tuskin ees karvat rupee kasvaa"

        Sanoppa sille jätkälle jotai oikein sivistynyttä, kokeile vaikka mitä se tykkää jos heität sille vaikka kommentiks : "mitäs oot mieltä siitä, että jokainen kiusaaja joka on haukkunut muita, on jäänyt niin sanotusti keskitason alapuolelle työ/muussa elämässä"

        Voin kertoa yhden koulullisen verran esimerkkejä jos ei jamppa ota uskoakseen. Minuaki joku kiusaili ala-asteella jossain välissä, mutta sillä ei ole väliä enää, opiskelen ammattikorkeassa ja ne jampat on työkkärin korvauksilla jne. Joten paras on huomauttaa mitä tuleman pitää.


    • Särki

      Äkkinäisestä laukeamisesta ja pienistä munista on vaikee takasin sanoa.
      Ja siitä että pitääkö naisia kiusata kun ei jätkille pärjää.
      Turpiin veto on paras vaihtoehto..niin että tuntuu ja että nenä lyhenee pari senttiä.

    • Nadesico

      SATUNNAIS-VITTUILU-GENERAATTORI

      kuulostaa monimutkaiselta aparaatilta mutta se on helppo tehdä kaikkien niidenkin
      joilla ei ole sana hallussa tai suu on täynnä jauhoja.

      TARVIKKEET: kaksi puun palasta ja musta tussi.
      TEKO-OHJE!

      varasta kaksi puupalikkaa jostakin kaatopaikalta. kuution muotoisia vaikka
      10cm X 10cm kokoisia. missä on kuusi sivua per palikka.

      toiseen kuutioon kirjoita verbejä, yksi yhdelle sivulle.
      -KUSE
      -RASVAA
      -TYÖNNÄ PÄÄSI
      -...ja niin edelleen

      toiseen kuutioon kirjoita supstanttiivejäköhän ne oli ,asian nimiä.
      -MUUNTAJAAN
      -KÖYTESI
      -SIRKKELIIN
      -...ja sen semmoista

      nyt heitä "noppia" aina kun olet häviöllä taistelussa niin saat yllättävän
      lauseen jolla heität vastustajasi pois pelistä sekunnissa. ajattele, kymmeniä
      eri satunnais-herjayhdistelmiä kädenkäänteessä. ja täysin arvaamattomia
      repliikkejä aina ja aina uudestaan.

      >

      "KUSE MUUNTAJAAN"
      mitäs siitä sanotte häh!??




      (otin tän jostain foorumista tms. , ei siis oo ite keksimäni :D)

      • Anonyymi

        Olen pieraissut vastustajan korvaan ja tärykalvo vaurioitui, koska se löi lujjaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe