auttakaa!

nahjus

Voisitteko sanoo jonku sanan, millä poikaa vois haukkua? Siitä ois tosi paljo hyötyä. huom. minä oon tässä se heikko osapuoli jolle vittuillaan. eli ehdotuksia, kiitos.

ps. se ei ainakaa auta jos näyttelee välinpitämätöntä.

7

711

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi sana

      kusipää sanot vain kusipääks tai homoks joha lätty lätisee, mut pyydä et jooku vetää sitä turpaan ni se on siin.

    • Pipsa

      Yleensä paras konsti on olla haukkumatta, ainoastaan sanoa asiat niinkuin ne todella ovat.

      Esim, jos sua se poika haukkuu tai muuten kiusaa, sano vaan tyynen rauhallisesti esim.

      "Onko sulla huono itsetunto, kun sun pitää pönkittää itseäsi muita kiusaamalla?"

      Tai

      "Oletko tiennyt, että kiusaajat ovat yleensä henkisesti jälkeenjääneitä?"

      Jos menet "perinteisesti" haukkumaan kusipääksi tms. niin poika vaan keksii sulle vastineeksi pahemman haukkumanimen, mutta mitä hän tuommoiseen asialliseen mielipiteeseen voi vastata, luultavammin hälle menee jauhot suuhun :)

      • jark

        niin ja kaiken ton lisäks voit sanoo sille että: "taitaa jätkältä puuttuu pallit, kun jaksaa ja jaksaa olla noin hemmetin lapsellinen"..."tolla menolla tuskin ees karvat rupee kasvaa"


      • Boy-83
        jark kirjoitti:

        niin ja kaiken ton lisäks voit sanoo sille että: "taitaa jätkältä puuttuu pallit, kun jaksaa ja jaksaa olla noin hemmetin lapsellinen"..."tolla menolla tuskin ees karvat rupee kasvaa"

        Sanoppa sille jätkälle jotai oikein sivistynyttä, kokeile vaikka mitä se tykkää jos heität sille vaikka kommentiks : "mitäs oot mieltä siitä, että jokainen kiusaaja joka on haukkunut muita, on jäänyt niin sanotusti keskitason alapuolelle työ/muussa elämässä"

        Voin kertoa yhden koulullisen verran esimerkkejä jos ei jamppa ota uskoakseen. Minuaki joku kiusaili ala-asteella jossain välissä, mutta sillä ei ole väliä enää, opiskelen ammattikorkeassa ja ne jampat on työkkärin korvauksilla jne. Joten paras on huomauttaa mitä tuleman pitää.


    • Särki

      Äkkinäisestä laukeamisesta ja pienistä munista on vaikee takasin sanoa.
      Ja siitä että pitääkö naisia kiusata kun ei jätkille pärjää.
      Turpiin veto on paras vaihtoehto..niin että tuntuu ja että nenä lyhenee pari senttiä.

    • Nadesico

      SATUNNAIS-VITTUILU-GENERAATTORI

      kuulostaa monimutkaiselta aparaatilta mutta se on helppo tehdä kaikkien niidenkin
      joilla ei ole sana hallussa tai suu on täynnä jauhoja.

      TARVIKKEET: kaksi puun palasta ja musta tussi.
      TEKO-OHJE!

      varasta kaksi puupalikkaa jostakin kaatopaikalta. kuution muotoisia vaikka
      10cm X 10cm kokoisia. missä on kuusi sivua per palikka.

      toiseen kuutioon kirjoita verbejä, yksi yhdelle sivulle.
      -KUSE
      -RASVAA
      -TYÖNNÄ PÄÄSI
      -...ja niin edelleen

      toiseen kuutioon kirjoita supstanttiivejäköhän ne oli ,asian nimiä.
      -MUUNTAJAAN
      -KÖYTESI
      -SIRKKELIIN
      -...ja sen semmoista

      nyt heitä "noppia" aina kun olet häviöllä taistelussa niin saat yllättävän
      lauseen jolla heität vastustajasi pois pelistä sekunnissa. ajattele, kymmeniä
      eri satunnais-herjayhdistelmiä kädenkäänteessä. ja täysin arvaamattomia
      repliikkejä aina ja aina uudestaan.

      >

      "KUSE MUUNTAJAAN"
      mitäs siitä sanotte häh!??




      (otin tän jostain foorumista tms. , ei siis oo ite keksimäni :D)

      • Anonyymi

        Olen pieraissut vastustajan korvaan ja tärykalvo vaurioitui, koska se löi lujjaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe