Miten te saatte annettua kissoille matolääkkeen? Laitoin kyseistä lääkettä ruokaa niin kissa ei sitä syönyt lainkaan vaikka olin sekoittanut sen hyvin.
Elikä lääke meni hukkaan. Yksin en voi antaa sitä kissan suuhun koska hän varmaan kynsii mut. Eikä mulla ole kaveria joka voisi pitää kissaa kiinni sen ajan.
Kissa on sisäkissa.
Mirrix
6
984
Vastaukset
- 23232
kiedo kissa pyyhkeeseen tai työnnä esim hupparin hihaan..sillä tavalla kissa ei pääse raapimaan ja voit antaa lääkkeen kissan suuhun.
- kisulimisuli
Muista, että Mirrix tehoaa vain yhteen loiseen. Sain tämän itsekkin tietää vasta jokin aika sitten, kun olin apteekissa hakemassa matolääkettä. Apteekkari suositteli yhtä toista lääkettä, mikä tehoaa neljään eri yleisimpään loiseen. En nyt muista nimeä, mutta ruiskulääke se oli.
Meillä ei kissa ikinä ole ottanut lääkettä ruoan seassa. Ne fiksut jostain kumman syystä tietää, että seassa on jotain. Kokeile tuota pyyhejuttua.- kisulimisuli
Niin..sulla olikin sisäkissa..sorry.
- 6 kattia
Olen aina saanut annettua yksin mato,- kuin muutkin lääkkeet kissoilleni, ilman pyyhkeitä ym.
Mirrix, mikäli on vielä tahnaa, ruiskulla vaan kurkkuun ja samoin tabletit.
Koskaan en ole sekoittanut ruokaan koska taattu on ettei se syö sitä.
Tuo pakkosyöttäminen on vaan toimenpide jota nyt valitettavasti pitää joskus tehdä vaikka ei mukavaa olekaan. Maailmassa kun nyt vaan on asioita jotka tehdään.
Samoin muut lääkkeet ja vitamiinit menee helposti ja nopeasti noin. - tigekissa
Minä myös joudun joisakin tilanteissa turvautumaan pyyhkeeseen, napakasti vaan pyyhe kissan ympärille ja ruiskulla tahna suupielestä suuhun, tai tapletti. Kissani loukkaantuu minulle joka kerta milloin joudun käyttämään pakkokeinoa, ei tule viereen nukkumaan, ei syliin pariin päivään. Kynsien leikkaus onnistuu jo ilman ärhentelyä, saa sohvat ja verhot olla rauhassa mikä on suuri helpotus.
- Iisii4
Hae el.lääkäriltä nestemäistä matolääkettä joka laitetaan niskaan. Eli karvoihin jakaus jotta saat ihoa paljaaksi ja siihen tyhjennät pienen pipetillisen ainetta. Eli laitetaan ihon päälle-ei pistetä ihon alle.
Helppo ja vaivaton!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.585656- 1024750
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3882805Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s811305Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3381106- 65931
- 28893
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46866Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja108856Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52819