Miten te saatte annettua kissoille matolääkkeen? Laitoin kyseistä lääkettä ruokaa niin kissa ei sitä syönyt lainkaan vaikka olin sekoittanut sen hyvin.
Elikä lääke meni hukkaan. Yksin en voi antaa sitä kissan suuhun koska hän varmaan kynsii mut. Eikä mulla ole kaveria joka voisi pitää kissaa kiinni sen ajan.
Kissa on sisäkissa.
Mirrix
6
1296
Vastaukset
- 23232
kiedo kissa pyyhkeeseen tai työnnä esim hupparin hihaan..sillä tavalla kissa ei pääse raapimaan ja voit antaa lääkkeen kissan suuhun.
- kisulimisuli
Muista, että Mirrix tehoaa vain yhteen loiseen. Sain tämän itsekkin tietää vasta jokin aika sitten, kun olin apteekissa hakemassa matolääkettä. Apteekkari suositteli yhtä toista lääkettä, mikä tehoaa neljään eri yleisimpään loiseen. En nyt muista nimeä, mutta ruiskulääke se oli.
Meillä ei kissa ikinä ole ottanut lääkettä ruoan seassa. Ne fiksut jostain kumman syystä tietää, että seassa on jotain. Kokeile tuota pyyhejuttua.- kisulimisuli
Niin..sulla olikin sisäkissa..sorry.
- 6 kattia
Olen aina saanut annettua yksin mato,- kuin muutkin lääkkeet kissoilleni, ilman pyyhkeitä ym.
Mirrix, mikäli on vielä tahnaa, ruiskulla vaan kurkkuun ja samoin tabletit.
Koskaan en ole sekoittanut ruokaan koska taattu on ettei se syö sitä.
Tuo pakkosyöttäminen on vaan toimenpide jota nyt valitettavasti pitää joskus tehdä vaikka ei mukavaa olekaan. Maailmassa kun nyt vaan on asioita jotka tehdään.
Samoin muut lääkkeet ja vitamiinit menee helposti ja nopeasti noin. - tigekissa
Minä myös joudun joisakin tilanteissa turvautumaan pyyhkeeseen, napakasti vaan pyyhe kissan ympärille ja ruiskulla tahna suupielestä suuhun, tai tapletti. Kissani loukkaantuu minulle joka kerta milloin joudun käyttämään pakkokeinoa, ei tule viereen nukkumaan, ei syliin pariin päivään. Kynsien leikkaus onnistuu jo ilman ärhentelyä, saa sohvat ja verhot olla rauhassa mikä on suuri helpotus.
- Iisii4
Hae el.lääkäriltä nestemäistä matolääkettä joka laitetaan niskaan. Eli karvoihin jakaus jotta saat ihoa paljaaksi ja siihen tyhjennät pienen pipetillisen ainetta. Eli laitetaan ihon päälle-ei pistetä ihon alle.
Helppo ja vaivaton!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13713134Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823609Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952884Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361359Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2731354Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1441279Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1121236Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S121157- 811041
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin184923