Mirrix

kissatar2

Miten te saatte annettua kissoille matolääkkeen? Laitoin kyseistä lääkettä ruokaa niin kissa ei sitä syönyt lainkaan vaikka olin sekoittanut sen hyvin.
Elikä lääke meni hukkaan. Yksin en voi antaa sitä kissan suuhun koska hän varmaan kynsii mut. Eikä mulla ole kaveria joka voisi pitää kissaa kiinni sen ajan.
Kissa on sisäkissa.

6

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 23232

      kiedo kissa pyyhkeeseen tai työnnä esim hupparin hihaan..sillä tavalla kissa ei pääse raapimaan ja voit antaa lääkkeen kissan suuhun.

    • kisulimisuli

      Muista, että Mirrix tehoaa vain yhteen loiseen. Sain tämän itsekkin tietää vasta jokin aika sitten, kun olin apteekissa hakemassa matolääkettä. Apteekkari suositteli yhtä toista lääkettä, mikä tehoaa neljään eri yleisimpään loiseen. En nyt muista nimeä, mutta ruiskulääke se oli.
      Meillä ei kissa ikinä ole ottanut lääkettä ruoan seassa. Ne fiksut jostain kumman syystä tietää, että seassa on jotain. Kokeile tuota pyyhejuttua.

      • kisulimisuli

        Niin..sulla olikin sisäkissa..sorry.


    • 6 kattia

      Olen aina saanut annettua yksin mato,- kuin muutkin lääkkeet kissoilleni, ilman pyyhkeitä ym.
      Mirrix, mikäli on vielä tahnaa, ruiskulla vaan kurkkuun ja samoin tabletit.
      Koskaan en ole sekoittanut ruokaan koska taattu on ettei se syö sitä.
      Tuo pakkosyöttäminen on vaan toimenpide jota nyt valitettavasti pitää joskus tehdä vaikka ei mukavaa olekaan. Maailmassa kun nyt vaan on asioita jotka tehdään.
      Samoin muut lääkkeet ja vitamiinit menee helposti ja nopeasti noin.

    • tigekissa

      Minä myös joudun joisakin tilanteissa turvautumaan pyyhkeeseen, napakasti vaan pyyhe kissan ympärille ja ruiskulla tahna suupielestä suuhun, tai tapletti. Kissani loukkaantuu minulle joka kerta milloin joudun käyttämään pakkokeinoa, ei tule viereen nukkumaan, ei syliin pariin päivään. Kynsien leikkaus onnistuu jo ilman ärhentelyä, saa sohvat ja verhot olla rauhassa mikä on suuri helpotus.

    • Iisii4

      Hae el.lääkäriltä nestemäistä matolääkettä joka laitetaan niskaan. Eli karvoihin jakaus jotta saat ihoa paljaaksi ja siihen tyhjennät pienen pipetillisen ainetta. Eli laitetaan ihon päälle-ei pistetä ihon alle.
      Helppo ja vaivaton!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      80
      3339
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1982
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1881
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1385
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1048
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe