http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288639962643.html
Halsualla, Vetelissä ja Perhossa on rikollisuus kasvanut 2000 luvulla valtavasti.
Luvut asukasta kohti ovat vähäisiä, mutta kehitys on kyllä aivan väärään suuntaan! Esim Vetilissä Rikollisuus kasvanut 10 vuodessa 85%! Suomen neljänneksi eniten!
Mikä tässä on takana
Halsualla, Vetelissä ja Perhossa rikollisuus kasvanut vauhdilla!
8
458
Vastaukset
- potkuhousu iän ohitt
Perhossa avattiin pari vuotta sitten uusi ravintola. Siellä käyvät vielä potkuhousuissa olevat, juuri 18 vuotta täyttäneet ja kymmen vuotiaan tasolla olevat nuoret. Nämä kun ottaa liikaa ja sitten aamuyöstä rähistään ja tapellaan ravintolan ja kauppojen pihoilla. Säretään ikkunoita, hakataan tyttökavereita ja ajellaan kännissä autoilla. Selvinpäin kun ovat, niin eivät suuta saa kunnolla auki. Pääsääntöisesti samojen tyyppien tekosia mitkä Perhossakin rikoksia tekevät.
Tätä kyytiä ei mene kovin kauan kun viranomaiset sulkee ravintolan.
Sääli, sillä siellä olisi mukava kaveriporukalla käydä väliin oluet ottamassa.- asdfgerhkljuö
http://www.kp24.fi/uutiset/teemat/1480/354596/Järjestyksenvalvoja-pahoinpideltiin-Perhossa
- Tolssonia Teille
Niihän ne suren tappajatki oli täys ikäsiä mutta 10 vuotiaan tasolle jämähtäneitä
susipelkovaisia . Semmosiahan siellä sikiää ku ei kortonkia voi käyttää . - hyvä uutinen
Hyvävelijärjestelmä romuttuu ihmiset ilmoittavat asioista poliisille. Samoin tiettyjen uskovaisten piirien salatut rikokset paljastuvat. Hyvä ilmiö nyt syyllisiä rankaistaan. Ennen on ollut jopa enemmän rikoksia, mutta ne eivät ole päätyneet julki!
- Tilasto ei faktaa
Ainakin yksi tuomio on väärä. Mies, josta tehtiin syyllinen.
- Hoitoa nui tarvii
Juu, sisäsiittoisuus todella näkyy.Petovihapellejä kpäitä tuntuu olevan kaikki tyynni.itse Kainuun korvessa ei mitään ongelmaa.Ehkä kun en harrasta "metästystä" enkä omista lapsellista hysteriaa niin ei myöskään mitään ongelmaa.
- tämä myy
Niinpä--rikoillisuus suhteessa kunnan asukaslukuun verrattuna onkin mielenkiintoinen yhtälö.
Laskekaapa- 250 000 asukkaan Tampere vs. vaikkapa 1000 asukkaan Kyyjärvi.
Ja jopa saavat lööpilehdet otsikoita aivan turhaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279