http://www.digipaper.fi/agrimarket/pdfs/112682/0001_KESLATraktorinMetsavarusteet_________.pdf
http://www.digipaper.fi/agrimarket/pdfs/97374/0001_KESLA82211pikaesiteFI_________.pdf
pelkkä perävaunu on yksinkertainen , ja helppo tehdä itsekin.
tuntuu hinta kalliilta jos 82 perävaunu,kuormain maksaa 10 000 eur 0 alv
kesla metsäperävaunut? onko hinta/laatu kohdallaan.
2
2572
Vastaukset
- kesluri
Vaan jumankekka mitä hintoja kun varaosia menet tilaamaan!
Agrimarket kyllä riistää niissä, eikä hintaa saa tingattua. Son se mikä putkelta löytyy. perketi.
esmes hydrauliikkasylinteri jatke 460 € plus putket viiskymppiä kappale... saman saa tarvikkeena kun on vielä ilman silmiä perusreijillä noin sataanviiteenkymppiin max. 200 €, putket tekasevat viiteentoista euroon helmineen hydrauliikkaliikkeessä.
karseita hintoja, kannattaa niitä varaosahintojakin tuijotella, eikä pelkästään myyntihintaa.
Kesla on todella hyvä ja laadukas kone, mutta ostaminen agrimarketista ja ylläpito agrimarketin kautta onnetonta kun hinnoittelevat yli. Kyllä kelpaa lasipalatseja ylläpitää!
Ja hankkija on tehnyt keslan kanssa sellaisen sopparin, että varaosia et maatalouskonepuolen vehkeisiin saa tehtaalta suoraan. Hakkuriin ja isoihin nostureihin osat saa tehtaaltakin, mutta maatalouspuolelta et saa edes kouraa ostettua kuin varaosien kautta ja arvatkaapa mitä maksaa koura varaosana? Sillä hintaa saa kaksi iisalmessa tehtyä kouraa!!
Nämä omakohtaisia kokemuksia patu-kesla linjasta. - Nafta-Seppo
Mutta tavallinen käyttäjä ei keslaan varaosia juurikaan tarvitse. Laatu on aivan ylivertaista. Mutta myös Keslan tuotteiden hinnat alkavat olla pilvissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857545- 1005463
- 2664708
- 484632
- 653342
- 502748
- 552405
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222398Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292362- 412234