Kummallekkos puolelle menen?

Mitäs nyt?

Isojen vai pienten? Kun minulla on kääpiöpinseri ja saksanpaimenkoira? Vai laitanko kääpiöpinserini pienten puolelle ja saksanpaimenkoirani isojen puolelle, ja seistä kökötän aitojen välissä? aidalta toiselle on matkaa noin 5 metriä ja välissä on pusikkoa joten näkyvyys on huono enkä tällöin voi vahtia molempia samaan aikaan. Olen kerran ottanut saksanpaimenkoiran pienten puolelle mutta minulle on sanottu että pitää mennä toiselle puolelle. kerran otin kääpiöpinserin isojen puolelle, mutta jotkut isot koirat eivät osaa leikkiä nätisti pienten koirien kanssa. Minulla ei ole autoa ja puistolle kävelen koirien kanssa n. 3 km per suunta, joten en jaksaisi rampata edestakaisin hakemassa ensin toista koiraani ja sitten olla sen kanssa puistossa 1,5h mikä on yleensä normaali aikamme puistoilemassa ja tämän jälkeen viedä koira kotiin ja hakea toinen tilalle, siihenhän menisi koko päivä.

2

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kommunikointi ok

Et ainakaan eri puolille jollei sinulla ole kaveria mukana joka menisi toisen koiran vahdiksi toiselle puolelle.

Voit mennä pienten puolelle jos kysyt ensin portilta sopiiko kaikille paikalla olijoille että tulette sisään ja omatoimisesti myös tarjoudut poistumaan jos sinne haluaa joku pienen koiran omistaja tulla joka ei halua että olette siellä.
      Voit mennä isojen puolelle kunhan varaudut siihen että kaikki isot koirat eivät muista kokoaan innostuessaan leikkimään ja pieni pakeneva koira voi laukausta isomman koiran saalisvietin. Taas kannattaa portilta ennen sisään menoa kysyä osaavatko puistossa olevat koirat leikkiä nätisti pienen kanssa ja jos ei niin ei kannata mennä.

Tavallisempaahan se on mielummin tuoda pieni isojen puolelle kuin toisinpäin. Itsekkin olen käynyt isojen puolella ison koiran ja pienen pennun kanssa, tottakai isompia koiria kiinnosti pieni kaveri kovin mutta kertaakaan meillä ei tullut ongelmia. Omistajat pitivät hyvin koiriaan silmällä ja komensivat jos meinasi leikki äityä liian rajuksi ja muutenkin isot osasivat aina jättää pennun rauhaan jos se hakeutui jonkun ihmisen jalkoihin.

• 1+1+1

Siis Saksari kuuluu isojen puolelle ja pinseri pienten mutta et voi jättää kumpaakaan vahtimatta omaan aitaansa joten ainoa ratkaisu on joko puistoilla kun puisto on tyhjä tai käytät koirat erikseen puistossa . Tähänkin varmaan varauduit kun eri tyyppiset koirat otit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      85
      6020
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      319
      5117
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      48
      2599
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1832
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      109
      1497
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1402
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe