Tyttöystävä on sijoitettu ja en saa tapailla häntä. APUJAA!

No mie

Elikkäs siis tyttöystäväni on huostaanotettu ikää hänellä on 16v ja minulla on 18v. Saattaa kuullostaa naurettavalta, mutta rakkaus ei katso ikää. Ongelma on se että en saa nähdä häntä kovin usein hyvä jos kerran kahteen viikkoon saa käydä käymässä ja sekin vain kaksi tuntia? ja lisää vielä semmonen että tytön "äiti" sanoi hänelle että minä en saa tulla ollenkaan käymään jos tyttö ei tee niinkuin "äiti" sanoo? esim. käytä koiria lenkillä juuri silloin kun hän haluaa tai mene tasan 10aikaan illalla nukkumaan? ja tyttö saa olla serkkunsa auton kyydissä kylillä ajelemassa, mutta ei minun kyytiin saa tulla? Olen lueskellut laki pykäliä huostaanotosta ja sijoittamisesta ja niistä ei löydy mistään tuommoista lakia että saisi tuolla tavalla tehdä? alan jo vahvasti epäillä että sen tytön "äiti" on minua vastaan vaikka kyseessä on siis minun isän siskon miehen veljen vaimo eli siis tunnen tytön "äitin" aika hyvin. Tyttö on kuitenkin sijoitettu ja on kotoisin muulta paikkakunnalta. Alkaa vähitellen ottamaan päähän tuommonen touhu ELI SIIS APUJA TARVIIN......MITÄ TEEN ?

1

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sijaisäiti

      Toki 16-vuotias on alaikäinen ja vanhempien määräysvallan alla eli ei hän aivan itse voi menoistaan päättää ja kotitöihin osallistuminen sovitusti on kyllä meilläkin nuoren kavereilla käymisen ehtona. Silti meininki tyttöystäväsi sijaisperheessä vaikuttaa aika tiukalta. Minusta et ole mitenkään liian vanhaa seuraa tyttöystävällesi, vaan olette ihan tavallisen ikäinen "nuori pari". Ilman jotain erityistä syytä ei sijaisäiti saisi mielestäni noin tiukasti rajata nuoren seurustelua. Mitä tyttö itse asiasta ajattelee?

      Minulla tulee ensiksi mieleen, että voisiko syynä olla jokin seksiin liittyvä huoli? Sijaisäiti saattaa pelätä vaikka, että tyttö hankkiutuu raskaaksi. Jos huostaanotto on tehty seksuaalisen hyväksikäytön takia, sijaisäiti voi suhtautua asiassa tyttöön ylisuojelevasti. Olisi hyvä, jos voisitte yhdessä sijaisäidin kanssa keskustella tilanteesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      139
      8501
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1393
    3. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1165
    4. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      59
      1156
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1057
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      139
      1000
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      785
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      778
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      761
    10. Tuli surullinen olo.

      Olit muuttunut niin paljon etten meinannut tunnistaa. Miksi rupsahdit? 😞 m-n
      Ikävä
      40
      674
    Aihe