Elikkäs siis tyttöystäväni on huostaanotettu ikää hänellä on 16v ja minulla on 18v. Saattaa kuullostaa naurettavalta, mutta rakkaus ei katso ikää. Ongelma on se että en saa nähdä häntä kovin usein hyvä jos kerran kahteen viikkoon saa käydä käymässä ja sekin vain kaksi tuntia? ja lisää vielä semmonen että tytön "äiti" sanoi hänelle että minä en saa tulla ollenkaan käymään jos tyttö ei tee niinkuin "äiti" sanoo? esim. käytä koiria lenkillä juuri silloin kun hän haluaa tai mene tasan 10aikaan illalla nukkumaan? ja tyttö saa olla serkkunsa auton kyydissä kylillä ajelemassa, mutta ei minun kyytiin saa tulla? Olen lueskellut laki pykäliä huostaanotosta ja sijoittamisesta ja niistä ei löydy mistään tuommoista lakia että saisi tuolla tavalla tehdä? alan jo vahvasti epäillä että sen tytön "äiti" on minua vastaan vaikka kyseessä on siis minun isän siskon miehen veljen vaimo eli siis tunnen tytön "äitin" aika hyvin. Tyttö on kuitenkin sijoitettu ja on kotoisin muulta paikkakunnalta. Alkaa vähitellen ottamaan päähän tuommonen touhu ELI SIIS APUJA TARVIIN......MITÄ TEEN ?
Vastaukset 1
- Sijaisäiti
Toki 16-vuotias on alaikäinen ja vanhempien määräysvallan alla eli ei hän aivan itse voi menoistaan päättää ja kotitöihin osallistuminen sovitusti on kyllä meilläkin nuoren kavereilla käymisen ehtona. Silti meininki tyttöystäväsi sijaisperheessä vaikuttaa aika tiukalta. Minusta et ole mitenkään liian vanhaa seuraa tyttöystävällesi, vaan olette ihan tavallisen ikäinen "nuori pari". Ilman jotain erityistä syytä ei sijaisäiti saisi mielestäni noin tiukasti rajata nuoren seurustelua. Mitä tyttö itse asiasta ajattelee?
Minulla tulee ensiksi mieleen, että voisiko syynä olla jokin seksiin liittyvä huoli? Sijaisäiti saattaa pelätä vaikka, että tyttö hankkiutuu raskaaksi. Jos huostaanotto on tehty seksuaalisen hyväksikäytön takia, sijaisäiti voi suhtautua asiassa tyttöön ylisuojelevasti. Olisi hyvä, jos voisitte yhdessä sijaisäidin kanssa keskustella tilanteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää65788- 158784
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100740Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193647- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35534On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407