Elikkäs siis tyttöystäväni on huostaanotettu ikää hänellä on 16v ja minulla on 18v. Saattaa kuullostaa naurettavalta, mutta rakkaus ei katso ikää. Ongelma on se että en saa nähdä häntä kovin usein hyvä jos kerran kahteen viikkoon saa käydä käymässä ja sekin vain kaksi tuntia? ja lisää vielä semmonen että tytön "äiti" sanoi hänelle että minä en saa tulla ollenkaan käymään jos tyttö ei tee niinkuin "äiti" sanoo? esim. käytä koiria lenkillä juuri silloin kun hän haluaa tai mene tasan 10aikaan illalla nukkumaan? ja tyttö saa olla serkkunsa auton kyydissä kylillä ajelemassa, mutta ei minun kyytiin saa tulla? Olen lueskellut laki pykäliä huostaanotosta ja sijoittamisesta ja niistä ei löydy mistään tuommoista lakia että saisi tuolla tavalla tehdä? alan jo vahvasti epäillä että sen tytön "äiti" on minua vastaan vaikka kyseessä on siis minun isän siskon miehen veljen vaimo eli siis tunnen tytön "äitin" aika hyvin. Tyttö on kuitenkin sijoitettu ja on kotoisin muulta paikkakunnalta. Alkaa vähitellen ottamaan päähän tuommonen touhu ELI SIIS APUJA TARVIIN......MITÄ TEEN ?
Tyttöystävä on sijoitettu ja en saa tapailla häntä. APUJAA!
1
187
Vastaukset
- Sijaisäiti
Toki 16-vuotias on alaikäinen ja vanhempien määräysvallan alla eli ei hän aivan itse voi menoistaan päättää ja kotitöihin osallistuminen sovitusti on kyllä meilläkin nuoren kavereilla käymisen ehtona. Silti meininki tyttöystäväsi sijaisperheessä vaikuttaa aika tiukalta. Minusta et ole mitenkään liian vanhaa seuraa tyttöystävällesi, vaan olette ihan tavallisen ikäinen "nuori pari". Ilman jotain erityistä syytä ei sijaisäiti saisi mielestäni noin tiukasti rajata nuoren seurustelua. Mitä tyttö itse asiasta ajattelee?
Minulla tulee ensiksi mieleen, että voisiko syynä olla jokin seksiin liittyvä huoli? Sijaisäiti saattaa pelätä vaikka, että tyttö hankkiutuu raskaaksi. Jos huostaanotto on tehty seksuaalisen hyväksikäytön takia, sijaisäiti voi suhtautua asiassa tyttöön ylisuojelevasti. Olisi hyvä, jos voisitte yhdessä sijaisäidin kanssa keskustella tilanteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422836Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens292409Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362408Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau192193Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421762Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241295Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31187- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007