Hei,
miksi ilalialaisesta kännykällä, jon on Suomessa valttu Soneran verkko, ei voi soittaa taksikeskukseen 020060400 eikä myöskään jos numeroon lisää maatunnuksen 35820060400. Ilmoittaa ettei numero ole käytössä. Onko tullet eteen tämmöistä. Omasta Suomen kännykästä molemmat numerot toimii.
matkailu ja käänykän käyttö
emmalou94
1
180
Vastaukset 1
Morjesta,
Numero ei ole käytössä-ilmoitus tulee siis riippumatta kummalla tavalla siihen soittaa, ilman maannumeroa ja sen kanssa?
Maannumero pitää olla siinä alussa, mutta kokeilkaapa soittaa ilman tuota plussaa, eli 00358 200 60400. Onnistuuko?
Tämä ei viittaa tuohon ilmoitukseen, mutta oletteko varmistaneet/oletteko tietoisia onko siinä liittymässä estoja palvelunumeroihin?
Tero@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546