Ekaa kertaa menossa New Yorkiin. Eikä juuri muuallakaan tullut matkailtua.
Tää on kyl tosi tyhmä kysymys: Toimiiko puhelimen / tabletin netti miten ? Iimainen Wifi yleinen ?
Matkaoppaista yrittänyt asiaa tutkia, kirjoitetaan nettikahviloista ym
netti/puhelin New Yorkissa
jonna1
2
276
Vastaukset
- useasti käynyt
siis toimii mutta ei tietenkään omalla kortilla tai voi tulla iso lasku. Siis ostat paikallisen ja niitä löytyy vaikka mllaisia. Ilmainen toimii mutta joka paikassa ei ole ilmaisia...sanotaan että harvassa. Hotelleissa on yleensä ilmainen.
- jonna1
Tuossa naapurimaissa käydessä olen ottanut pois toiminnon " käytä pakettidataa" ja käyttänyt vain kaupoissa ja hotelleissa olevaa verkkoa.
Jos ei soita eikä vastaa puheluihin mitään ylimääräisiä maksuja ei ole tullut.
Tämä ei siis ole mahdollista tuolla suuressa maailmassa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as443018Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232894- 462747
- 562598
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582498Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532251Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052