TYK? Norssi? Märsky?

lukioonmatkalla

Oisko jollain jotain kerrottavaa näistä lukioista.
Avoimet tulossa ja yhteishaku myös.
-Hyvät opettajat?
-Hyvä yhteishenki?
-Bileitä?
-muuta?

21

813

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopajoojuunii

Ite oon märskys, hyvät opettajat, jotkut jopa hauskoja :-D heh. Toki niitä huonojakin on muutamia. Kursseja kivasti ja monipuolisesti

Yhteishenki on hyvä, mutta suurin osa ajasta vietetään lajikavereiden (jos harrastaa jotain) seurassa omilla "määrätyillä" paikoilla. Ei tääkään kyllä mitään kiveen kirjoitettua lakia ole

Bileitä on ihan riittävästi ollut mulle. Kaikkia ernestejä ei tietenkään kutsuta joka paikkaan

Yleisesti ottaen oon siis tykänny tiloista ja opettajista, jos oot urheiluhenkinen ni suosittelen :)

• pen is

Yks asia.
      TYKKI-BILEET.

• Tykki bileet?

Nää tykki bileet kiinnostais muakin... Lisääkin saa kertoa ;)

• Norssi

Norssissa on hyvä yhteishenki, erinomaiset opettajat ja mikä parasta paljon bileitä ja muita tapahtumia. Suosittelen lämpimästi!

• vuosi norssissa prkl

Täyttä pas kaa. Taitaa olla norssin mainos...

• ?????
        vuosi norssissa prkl kirjoitti:

Täyttä pas kaa. Taitaa olla norssin mainos...

Mikä norssissa niin pas kaa?

• lukioonmatkalla

Joo kertoisko joku tykkibileistä lisää?

• TYKKELI

TYK on ihan viihtysä koulu. Opettajat osaavia mutta ilmapiiri rento. Ei ole stressiä suorituksista kuten norssissa ja ressussa.

• emiliajeaa

ite kirjotin just jollekki palstalle, märsky on just kiva! hyvä yhteishenki, hyvä kurssitarjotin.. tänne vaan! ;)

• sweg1

Oon kuullu norssista vaan hyvää? Et kivaa porukkaa ja tällee, jote en iha usko tota kaveria et täyttä paskaa

• holo

Onko norssissa liian hikkejä?

• tyk1456

TYK on paras. Mukavaa porukkaa ja hyvät opet.

• hjfvgh

Minkälaista porukkaa märskyssä normilinjalla?

• lagksbg

Ei norssissa todellakaan pelkkiä nörttejä ole, vaan kyllä tiedän paljonkin porukkaa joka ei epäröi lehteä bilettämään.
      Yhteishenki on tiivis, mutta tietysti vaihtelee joka vuosikurssilla riippuen vähän kuka sitten sattuu sisään, mutta hyvin monenlaista porukkaa löytyy, ja kyllä siellä hyvin porukoihin pääsee sisään uutenakin, tiedän kokemuksesta. Riippuu aina kenen seuraan hakeudut, mutta ei norssi kaiken kaikkiaan ole niin vakava paikka .

Opettajia on toki sekä hyviä että huonoja, niin on kaikkialla, mutta joitain erityisen hyviä on kyllä. Erityisesti monet tiedeaineiden opettajat ovat hyviä, samoin myös NOR (englanti)

Kiva paikka. Hieno koulurakennus myöskin, toisinaan opettajat näyttävät tunnilla erilaisia välineitä ja vanhoja oppikirjoja. Luokat ovat tilavia.

• Anonyymi

Nostan vanhaa ketjua. Norssissa on hyvä opetus ja motivoituneet opettajat. Myös Märskystä oon kuullut hyvää paljon.

• Anonyymi

En viihtynyt Töölön yhteiskoulussa.

• Anonyymi

Tyk ei ollut mun mieleen.

• Anonyymi

Norssi tai Märsky, ehdottomasti.

• Anonyymi

Märsky ja Norssi on kumpikin kivoja

• Anonyymi

Yläkoulua jos ajatellaan niin Norssi (ainakin jos on latinasta kyse!)

Lukio: Märskyssä liikunta näkyy paljon kaikessa, mut on hyvä lukio muillekin. Norssi erittäin sivistyspainoitteinen. Tyk ihan ok, lukio selvästi parempi kumminkin kun yläaste.

• Anonyymi

Tyk on varmaan OK jos asuu alueella. En näe miks muuten kannattaisi. Norssin kannattaa kauempaakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      7001
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      4736
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      54
      2646
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      5
      2098
    5. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      181
      1083
    6. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1048
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      91
      1011
    8. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      846
    9. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      242
      843
    10. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      179
      773
    Aihe