Oisko jollain jotain kerrottavaa näistä lukioista.
Avoimet tulossa ja yhteishaku myös.
-Hyvät opettajat?
-Hyvä yhteishenki?
-Bileitä?
-muuta?
TYK? Norssi? Märsky?
21
813
Vastaukset
- joopajoojuunii
Ite oon märskys, hyvät opettajat, jotkut jopa hauskoja :-D heh. Toki niitä huonojakin on muutamia. Kursseja kivasti ja monipuolisesti
Yhteishenki on hyvä, mutta suurin osa ajasta vietetään lajikavereiden (jos harrastaa jotain) seurassa omilla "määrätyillä" paikoilla. Ei tääkään kyllä mitään kiveen kirjoitettua lakia ole
Bileitä on ihan riittävästi ollut mulle. Kaikkia ernestejä ei tietenkään kutsuta joka paikkaan
Yleisesti ottaen oon siis tykänny tiloista ja opettajista, jos oot urheiluhenkinen ni suosittelen :) - pen is
Yks asia.
TYKKI-BILEET. - Tykki bileet?
Nää tykki bileet kiinnostais muakin... Lisääkin saa kertoa ;)
- Norssi
Norssissa on hyvä yhteishenki, erinomaiset opettajat ja mikä parasta paljon bileitä ja muita tapahtumia. Suosittelen lämpimästi!
- vuosi norssissa prkl
Täyttä pas kaa. Taitaa olla norssin mainos...
- ?????
vuosi norssissa prkl kirjoitti:
Täyttä pas kaa. Taitaa olla norssin mainos...
Mikä norssissa niin pas kaa?
- lukioonmatkalla
Joo kertoisko joku tykkibileistä lisää?
- TYKKELI
TYK on ihan viihtysä koulu. Opettajat osaavia mutta ilmapiiri rento. Ei ole stressiä suorituksista kuten norssissa ja ressussa.
- emiliajeaa
ite kirjotin just jollekki palstalle, märsky on just kiva! hyvä yhteishenki, hyvä kurssitarjotin.. tänne vaan! ;)
- sweg1
Oon kuullu norssista vaan hyvää? Et kivaa porukkaa ja tällee, jote en iha usko tota kaveria et täyttä paskaa
- holo
Onko norssissa liian hikkejä?
- tyk1456
TYK on paras. Mukavaa porukkaa ja hyvät opet.
- hjfvgh
Minkälaista porukkaa märskyssä normilinjalla?
- lagksbg
Ei norssissa todellakaan pelkkiä nörttejä ole, vaan kyllä tiedän paljonkin porukkaa joka ei epäröi lehteä bilettämään.
Yhteishenki on tiivis, mutta tietysti vaihtelee joka vuosikurssilla riippuen vähän kuka sitten sattuu sisään, mutta hyvin monenlaista porukkaa löytyy, ja kyllä siellä hyvin porukoihin pääsee sisään uutenakin, tiedän kokemuksesta. Riippuu aina kenen seuraan hakeudut, mutta ei norssi kaiken kaikkiaan ole niin vakava paikka .
Opettajia on toki sekä hyviä että huonoja, niin on kaikkialla, mutta joitain erityisen hyviä on kyllä. Erityisesti monet tiedeaineiden opettajat ovat hyviä, samoin myös NOR (englanti)
Kiva paikka. Hieno koulurakennus myöskin, toisinaan opettajat näyttävät tunnilla erilaisia välineitä ja vanhoja oppikirjoja. Luokat ovat tilavia. - Anonyymi
Nostan vanhaa ketjua. Norssissa on hyvä opetus ja motivoituneet opettajat. Myös Märskystä oon kuullut hyvää paljon.
- Anonyymi
En viihtynyt Töölön yhteiskoulussa.
- Anonyymi
Tyk ei ollut mun mieleen.
- Anonyymi
Norssi tai Märsky, ehdottomasti.
- Anonyymi
Märsky ja Norssi on kumpikin kivoja
- Anonyymi
Yläkoulua jos ajatellaan niin Norssi (ainakin jos on latinasta kyse!)
Lukio: Märskyssä liikunta näkyy paljon kaikessa, mut on hyvä lukio muillekin. Norssi erittäin sivistyspainoitteinen. Tyk ihan ok, lukio selvästi parempi kumminkin kun yläaste. - Anonyymi
Tyk on varmaan OK jos asuu alueella. En näe miks muuten kannattaisi. Norssin kannattaa kauempaakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017001- 474736
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542646Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52098Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811083Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101048Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911011Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30846Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242843Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179773