pictriev

qwerty3

Tällä sivulla voi kokeilla näyttääkö mieheltä tai naiselta. Myös ikä arvioidaan.

http://www.pictriev.com/

Kokeilkaa ja kertokaa tuloksia ja se että oletko mtf tai ftm.

12

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohlovaa

      vaihteli minkä kuvan laitto ja mistä kulmasta otettu. sanotaan et 3/4 osaa oli 70% maskuliini.

    • AlienIndie

      Ei tarvitse kokeilla, tulokset on tiedossa. Jos minä näytän mieheltä niin 99% cisnaisista näyttää sitä myöten.

      • AlienIndie

        Misakilla ja maissitalla on kyllä melko miehekkäät kasvonpiirteet. Vaikka aluksi säälin heitä jälkeenpäin ajateltuna siinähän vain karman laki toteutuu.

        Mutta minkäs minä luonteelleni voin - defaulttina näen kaikissa aina pelkkää hyvää ja ihmisen täytyy itse todistaa ettei ole minkäänlaisen sympatian arvoinen. En osaa nähdä kenestäkään päällepäin onko kyseessä täysin kelvoton korruptoitunut sielu. En tiedä onko tämä hyvä vai huono ominaisuus. En tiedä onko ihmisillä yleensä kyky nähdä muista kuka on hyvä ja kuka paha, mutta suurin osa ilmeisimmin ei välitä siitä vaikka tietäisivät, vaan kohtelee toisia defaulttina huonosti.


      • 2d5mgj77w
        AlienIndie kirjoitti:

        Misakilla ja maissitalla on kyllä melko miehekkäät kasvonpiirteet. Vaikka aluksi säälin heitä jälkeenpäin ajateltuna siinähän vain karman laki toteutuu.

        Mutta minkäs minä luonteelleni voin - defaulttina näen kaikissa aina pelkkää hyvää ja ihmisen täytyy itse todistaa ettei ole minkäänlaisen sympatian arvoinen. En osaa nähdä kenestäkään päällepäin onko kyseessä täysin kelvoton korruptoitunut sielu. En tiedä onko tämä hyvä vai huono ominaisuus. En tiedä onko ihmisillä yleensä kyky nähdä muista kuka on hyvä ja kuka paha, mutta suurin osa ilmeisimmin ei välitä siitä vaikka tietäisivät, vaan kohtelee toisia defaulttina huonosti.

        Miehekkäät kasvonpiirteet = pelkkää hyvää. Yllättävä lausunto Alienilta.

        Laita nyt kuvasi arvioon kun olet niin hehkuttanut!


      • aisufuhe9tr
        2d5mgj77w kirjoitti:

        Miehekkäät kasvonpiirteet = pelkkää hyvää. Yllättävä lausunto Alienilta.

        Laita nyt kuvasi arvioon kun olet niin hehkuttanut!

        No heh heh, olitpas nokkela. Onko sinulla autismi vai miksi et ymmärrä kielikuvia kuten että näkemisellä voidaan viitata johonkin muuhunkin kuin fyysisen kappaleen näkemiseen?


    • asdfghjklöä

      Kaksi kuvaa testasin:
      77% femme
      &
      91% femme.

      Olen mtf.

      • AlienIndie

        Minä luulin että "femme" on seksuaalitermi.


      • jos tekisin
        AlienIndie kirjoitti:

        Minä luulin että "femme" on seksuaalitermi.

        Voiko tuota testiä tehjä puhelimella?


    • Kymmenen kuvan keskiarvo: 25% maskuliininen, 75% feminiininen, ikää 10 vuotta elettyä elämää vähemmän.

      Ohjelma ei kyllä osaa erottaa laittautumisen tuottamaa huijausta: Mieslookissa tulos oli 99% maskuliininen ja 1% feminiininen ja ikääkin kosolti enemmän.

    • Arvotaan seuraava

      Haha. Tulosten ääripäät vaihteli 10/90 ja 90/10 välillä ja ikä 20-50 (oikeasti 35, lääkkeillä MtF 1,5 v). Mut keskimäärin pääsi johonkin 60 % feminiinisyyteen. isoilla maskuliinisuusprosenteilla ikä meni eniten alakanttiin. Kuvissa ei ollut meikkiä.

    • 946beta

      Haluan louhikoitua louhikoitua, aarre arkuun

    • : I

      Johan tuli sekalaisia vastauksia :I

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe