Netti-traku: Elämäsi palkinto
Rauhaa uskon ystävä,
Sydämelläni on ollut jo jonkin aikaa netti-trakun tekeminen. Tänään Herra laski sydämeeni idean ja aiheen. Netti-trakun nimi on elämäsi palkinto. Kirjoitus on lyhyt aivan kuten paperiset traktaatit ja se on kirjoitettu sielujen pelastumiseksi Herran Jeesuksen evankeliumin kautta.
Netti-traku on sivullani: http://www.kotipetripaavola.com/elamasipalkinto.html
Sydämelläni on jo toisen netti-trakun idea ja aihe, toivon mukaan Herra vaikuttaisi, niin että saisin sen tehtyä.
Jumalan siunausta t:Petri Paavola
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Messias Herrassa Jeesuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
P. Paavola - Netti-traku: Elämäsi palkinto
22
181
Vastaukset
- Talvimyrsky
Huomio,
P.Paavola ei ole tätä kirjoitusta tänne palstalle toimittanut, vaan minä Pertin luvalla.- Talvimyrsky
P.S. Siis ei Pertin luvalla, vaan PETRIN luvalla. :-D
Eikö yhtään hävetä markkinoida itse tuotettaan, paikassa, jossa se ei ole sallittua?
- Talvimyrsky
Etkö enää osaa lukea; Minä EN ole Paavola, vaan Talvimyrsky, joka tämän jutun tänne toin.
Sitäpaitsi, ei voida mitenkään sanoa että MARKKINOISIN TUOTETTA, kun tämä trakuhan ei maksa mitään, eikä siis tuo mitään rahaa Petrille.
Nyt järki käyttöön, sinä kaikesta katkera Pe.ku. - profetta
Talvimyrsky kirjoitti:
Etkö enää osaa lukea; Minä EN ole Paavola, vaan Talvimyrsky, joka tämän jutun tänne toin.
Sitäpaitsi, ei voida mitenkään sanoa että MARKKINOISIN TUOTETTA, kun tämä trakuhan ei maksa mitään, eikä siis tuo mitään rahaa Petrille.
Nyt järki käyttöön, sinä kaikesta katkera Pe.ku.Tämä petriltä"jos sinä tunnustat syntisi Jumalalle". Minä tunnudtin syntini Pojalle Jeesukselle, hän suuressa armossaan antoi syntini anteeksi. Ps.Vanhaaliittoako petri vielä elää, kun J7malaan turvaa ohi pojan Jeesuksen.
- Totuutta minä haluan
profetta kirjoitti:
Tämä petriltä"jos sinä tunnustat syntisi Jumalalle". Minä tunnudtin syntini Pojalle Jeesukselle, hän suuressa armossaan antoi syntini anteeksi. Ps.Vanhaaliittoako petri vielä elää, kun J7malaan turvaa ohi pojan Jeesuksen.
"profetta9.1.2014 22:45
Tämä petriltä"jos sinä tunnustat syntisi Jumalalle". Minä tunnudtin syntini Pojalle Jeesukselle, hän suuressa armossaan antoi syntini anteeksi. Ps.Vanhaaliittoako petri vielä elää, kun J7malaan turvaa ohi pojan Jeesuksen"
ÄLÄ viitsi Jukka Lappalainen leikkiä mitään profeettaa, kun et ole edes kristitty, vaan eksyttäjä-jehova olet, etkä tunnusta Jeesusta edes Jumalaksi, se on nähty miljoona kertaa tällä palstalla. - profetta
Totuutta minä haluan kirjoitti:
"profetta9.1.2014 22:45
Tämä petriltä"jos sinä tunnustat syntisi Jumalalle". Minä tunnudtin syntini Pojalle Jeesukselle, hän suuressa armossaan antoi syntini anteeksi. Ps.Vanhaaliittoako petri vielä elää, kun J7malaan turvaa ohi pojan Jeesuksen"
ÄLÄ viitsi Jukka Lappalainen leikkiä mitään profeettaa, kun et ole edes kristitty, vaan eksyttäjä-jehova olet, etkä tunnusta Jeesusta edes Jumalaksi, se on nähty miljoona kertaa tällä palstalla.Sinähän voit tulla katsomaan olemmeko jehovia, kerrot sitten kaikille muillekkin kirjoitajille mitä koit. Tässä sulle sähköposti osoite.,:[email protected] laita viesti niin kerron sulle osoitteen mihin tulla. Rukoillaan, lauletaan ja koetellaan missä hengessä sinäkin kuljet. Ps. Asun lahdessa, jos olet lahtelaisia niin ei ole pitkä matka. Jos olet kauempaa niin lähetän sulle matka rahat. Ps. Täytyyhän sun totuus meistä tietää ettei mene yö unet. Kuuntele youtubessa jukka.l meidän lauluja ja kerro viittaako ne jotenkin "jehoviin".
- Kaikkivaltias Jeesus
profetta kirjoitti:
Sinähän voit tulla katsomaan olemmeko jehovia, kerrot sitten kaikille muillekkin kirjoitajille mitä koit. Tässä sulle sähköposti osoite.,:[email protected] laita viesti niin kerron sulle osoitteen mihin tulla. Rukoillaan, lauletaan ja koetellaan missä hengessä sinäkin kuljet. Ps. Asun lahdessa, jos olet lahtelaisia niin ei ole pitkä matka. Jos olet kauempaa niin lähetän sulle matka rahat. Ps. Täytyyhän sun totuus meistä tietää ettei mene yö unet. Kuuntele youtubessa jukka.l meidän lauluja ja kerro viittaako ne jotenkin "jehoviin".
Olet sitten mikä tahansa, mutta meille kaikille on ainakin tullut selväksi, ettet usko Jeesuksen Jumaluuteen.
En asu Lahdessa, vaan Helsingissä ja vaikka asuisinkin, en takuulla tulisi seurakuntaan, jossa opetetaan ettei Jeesus ole Jumala, kuten sinä olet tällä palstalla lukuisia kertoja tuonut ilmi.
Rukoilen vaan sinunkin puolestasi J.Lappalainen, että Herra Jeesus saisi ilmestyä sinulle ja seurakuntalaisillesi sellaisella tavalla, ettet enää ikinä epäilisi Hänen Jumaluuttaan, silllä Jeesuksella on kaikki valta taivaassa ja maan päällä!
Herra Jeesus Pelastakoon sinut Jukka Lappalainen. Amen. - Totuutta minä haluan
profetta kirjoitti:
Sinähän voit tulla katsomaan olemmeko jehovia, kerrot sitten kaikille muillekkin kirjoitajille mitä koit. Tässä sulle sähköposti osoite.,:[email protected] laita viesti niin kerron sulle osoitteen mihin tulla. Rukoillaan, lauletaan ja koetellaan missä hengessä sinäkin kuljet. Ps. Asun lahdessa, jos olet lahtelaisia niin ei ole pitkä matka. Jos olet kauempaa niin lähetän sulle matka rahat. Ps. Täytyyhän sun totuus meistä tietää ettei mene yö unet. Kuuntele youtubessa jukka.l meidän lauluja ja kerro viittaako ne jotenkin "jehoviin".
profetta10.1.2014 00:24
Sinähän voit tulla katsomaan olemmeko jehovia, kerrot sitten kaikille muillekkin kirjoitajille mitä koit. Tässä sulle sähköposti osoite.,:[email protected]
Eipä tarvitse vaivautua, tällä linkillä kerrot jo "uskostasi" kaiken. Joka on tosiaankin harhoppinen - sinä et usko Jeesuksen Jumaluuteen, etkä Kolminaisuuteenkaan linkin kirjoitusten mukaan. Tee parannus harhaopeistasi jos haluat pelastua ja päästä Jeesuksen luo.
http://www.suomi24.fi/yhteisö/s24_mina/debates/9334592?page=28 - profetta
Totuutta minä haluan kirjoitti:
profetta10.1.2014 00:24
Sinähän voit tulla katsomaan olemmeko jehovia, kerrot sitten kaikille muillekkin kirjoitajille mitä koit. Tässä sulle sähköposti osoite.,:[email protected]
Eipä tarvitse vaivautua, tällä linkillä kerrot jo "uskostasi" kaiken. Joka on tosiaankin harhoppinen - sinä et usko Jeesuksen Jumaluuteen, etkä Kolminaisuuteenkaan linkin kirjoitusten mukaan. Tee parannus harhaopeistasi jos haluat pelastua ja päästä Jeesuksen luo.
http://www.suomi24.fi/yhteisö/s24_mina/debates/9334592?page=28Eikö puskajussi muita selityksiä keksi,noita on kuultu ennenkin,valhe veljien suusta.
- profetta
Kaikkivaltias Jeesus kirjoitti:
Olet sitten mikä tahansa, mutta meille kaikille on ainakin tullut selväksi, ettet usko Jeesuksen Jumaluuteen.
En asu Lahdessa, vaan Helsingissä ja vaikka asuisinkin, en takuulla tulisi seurakuntaan, jossa opetetaan ettei Jeesus ole Jumala, kuten sinä olet tällä palstalla lukuisia kertoja tuonut ilmi.
Rukoilen vaan sinunkin puolestasi J.Lappalainen, että Herra Jeesus saisi ilmestyä sinulle ja seurakuntalaisillesi sellaisella tavalla, ettet enää ikinä epäilisi Hänen Jumaluuttaan, silllä Jeesuksella on kaikki valta taivaassa ja maan päällä!
Herra Jeesus Pelastakoon sinut Jukka Lappalainen. Amen.On jo pelastanut. Ps.oletko katollinen vai ortodoksi. Maria ihmislapsi synnytti Jumalan.niinkö?
- Totuutta minä haluan
profetta kirjoitti:
Eikö puskajussi muita selityksiä keksi,noita on kuultu ennenkin,valhe veljien suusta.
"Totuutta minä haluan10.1.2014 01:24Eipä tarvitse vaivautua, tällä linkillä kerrot jo "uskostasi" kaiken. Joka on tosiaankin harhoppinen - sinä et usko Jeesuksen Jumaluuteen, etkä Kolminaisuuteenkaan linkin kirjoitusten mukaan. Tee parannus harhaopeistasi jos haluat pelastua ja päästä Jeesuksen luo."
"profetta10.1.2014 02:16-2
Eikö puskajussi muita selityksiä keksi,noita on kuultu ennenkin,valhe veljien suusta"
Ai että enkö keksi muita selityksiä? Sehän on totta, ettet usko Jeesuksen Jumaluuteen, etkä Pyhään Kolminaisuuteen. Mitä valheveljiä ne sellaiset ovat, jotka nämä totuudet sinusta kertovat? profetta kirjoitti:
Terve kaima.
Olen lukenut useita kirjoituksiasi, joista ymmärrän. että
- et ole jehovantodistaja
- et tunne Jeesusta Israelin Messiaana
- et noudata Raamatussa säädettyä seurakuntajärjestystä
Olen joskus aikaisemminkin pyrkinyt tapaamaan Sinua, mutta olen sairauteni tähden ollut estynyt. Viimeeksi sydäninfarktini tähden.
Nyt haluaisin tulla Sinua ja seurakuntaasi tapaamaan jonkun uskonveljeni kanssa. En saanut mailia perille ilmoittamaasi osoitteeseen. Omani on
[email protected]
Ystävällisesti
Jukka
Oli aivan liian pitkä traktaatti evoluutioteoriasta. En jaksanut lukea. Uskonnollinen anti saattaa olla lähellä helluntailaisuutta, mutta jotkut täällä ovat olleet sitä mieltä, että ei-helluntailaisten hengelliset traktaatit sun muut eivät kuuluisi helluntailaisuus -palstalle. Onkohan "Talvimyrsky" vienyt Paavolan traktaatin myös muille hengellisille keskustelupalstoille?
Milloinkahan Petri Paavola kertoo sen, missä seurakunnassa hän itse on kirjoilla? Jumalanseurakuntiahan kaikki sanovat olevansa ja Turussa sekä Imatralla toimii seurakunnat tuolla nimelläkin.- Miro`
Kun vihdoin näemme Jeesuksen silmästä silmään, Hän ei kysy "Missä seurakunnassa palvelit", vaan USKOITKO sinä Minuun? Teitkö PARANNUKSEN synneistäsi avullani? Annoitko elämäsi KOKONAAN minulle? RAKASTITKO minua kaikesta sydämestäsi, sielustasi, voimastasi, tahdostasi ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi maan päällä eläessäsi???
- Petri on ok-veli
Petri kuuluu asuinpaikkakuntansa Jumalan seurakuntaan. Hän tuskin on minkään sortin lahkolainen - Petri on raitis uskovainen ja Jeesuksen opetuslapsi. Hän tunnustaa uskonsa "Pyhään Henkeen, pyhän yhteisen seurakunnan, pyhäin yhteyden..."
Näinhän me kaikki uskoamme tunnustamme kokouksissa, mutta harva elää tunnustuksensa mukaan arjessa. Petri on ok-veli kirjoitti:
Petri kuuluu asuinpaikkakuntansa Jumalan seurakuntaan. Hän tuskin on minkään sortin lahkolainen - Petri on raitis uskovainen ja Jeesuksen opetuslapsi. Hän tunnustaa uskonsa "Pyhään Henkeen, pyhän yhteisen seurakunnan, pyhäin yhteyden..."
Näinhän me kaikki uskoamme tunnustamme kokouksissa, mutta harva elää tunnustuksensa mukaan arjessa.Kuuluuko Petri Paavola siis Weijo Lindroosin johtamaan Jumalan seurakuntaan Turussa vai Marko Lindin johtamaan Imatran Jumalan seurakuntaan? Vai onko Suomessa jo muitakin samalla nimellä toimivia seurakuntia?
- Rivka O.
mazdels kirjoitti:
Kuuluuko Petri Paavola siis Weijo Lindroosin johtamaan Jumalan seurakuntaan Turussa vai Marko Lindin johtamaan Imatran Jumalan seurakuntaan? Vai onko Suomessa jo muitakin samalla nimellä toimivia seurakuntia?
Monelta paikkakunnalta on todella vaikeaa löytään yhtäkään tervettä ja raitista Evankeliumia saarnaavaa ja siinä pysyvää seurakuntaa. Elämmehän lopun ajassa, jolloin torontolaisuus ja menestys/korvausteologian eksytys leviää jatkuvasti vaan yhä useimpiin seurakuntiin.
Tämän takia moni tosiuskovainen pitää mieluummin ystäviensä kanssa kotikouksia, jossa Herran Jeesuksen on kerrottu ilmestyvän tosi voimallisesti ja sellaisiahan piti myös Jeesus aikoinaan opetuslapsineen - kotikokouksia.
Muistakaa Herran Jeesuksen sanat; Missä kaksi tai useampi on koolla Minun nimessäni, siellä minäkin olen.
- ilonaama
Kiitos Jumalan evankeliumista.
- KLT 87
>>>Evoluutioteorian todisteen ongelma on se että se sotii itseään vastaan ja on ristiriitainen, sillä evoluution piti syntyä ilman älyä, eikä kukaan ole sitä suunnitellut tai rakentanut. Laboratoriossa tehty keinotekoinen solu syntyi älykkään suunnittelun sekä rakentamisen kautta. Itse asiassa keinotekoisen solun suunnitteleminen ja rakentaminen laboratoriossa romutti täydellisesti evoluutioteorian, sillä laboratoriossa valmistettu keinotekoinen solu ei syntynyt ilman älyä, suunnittelua ja rakentamista. Evoluutioteoriaa ei voida koskaan todistaa oikeaksi, koska sitä ei pystytä milloinkaan havaitsemaan olosuhteissa, jossa tyhjyyteen syntyisi ainetta, joka ilman älyä itseohjautuvasti yhdistäisi aineet keskenään synnyttäen niiden kautta monimuotoista elämää.
- erkkisiltis
Evankeliumi on Jeesuksen ilosanoma. Kiitos ja amen.
- KTS (Ei kirj.)
Nää ne on niin hauskoja trakuja nää palleroiset:
http://www.ilonpolku.fi/kauppa/logos/miten1.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62958
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel113860Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla294850- 58768
- 55673
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k95589- 57580
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45576- 23566
- 79554