Elikkäs mua kiinnostaisi ostaa vaihteluks m4:n tyylinen pyssy tai hk. Rahaa aseeseen/uusiin osiin max:450€
Ja en oo ostamas mitää chinan ihmettä joten vain laadukkat kelpaa jos teillä olisi ehotuksia KIITTI JO ETU KÄTEEN :)
Mikä olis hyvä pyssykkä?
14
145
Vastaukset
- Airsoft
Ok kiitti ehotuksesta laitetaan harkintaan olisko muita ehotiksiä tälle kilpailiaks
- Airsoft
Kumpi noista olisi parempi ku en ite osaa päättää vaihtaisin siihen ainakin ton ris kiskon ja maalauttaisin sen lisäksi laittaisin holo sightin AUTTAKAA
- Help4MeHelp4You
G&P on parempi ja halvempi, itse ottaisin sen.
PERUSTELE: G&P hyvä virityspohja ja toimii suoraan laatikostakin.- Airsoft
Okei kiitti vastauksesta, olisko muita vastauksia sillä yksi mielipide on vain yksi :D
Itse veikkaisin tuata Magpul:in asetta kestävemmäksi suoraan laatikosta. Mutta paljo on tilaa akulla verrattuna tuohon G&P.....
- Airsoft
Eli kääntyisit mangpulliin no sittenhän tää on aika ristiriitasta kumpi on loppu peleissä parempi voisko joku vielä sanoa siis sellanen joka oikeesti tiätää nii saatais ratkaistua
- VFCftw
Airsoft kirjoitti:
Eli kääntyisit mangpulliin no sittenhän tää on aika ristiriitasta kumpi on loppu peleissä parempi voisko joku vielä sanoa siis sellanen joka oikeesti tiätää nii saatais ratkaistua
soviet.sniper on senverran kokenut jätkä, että sitä on paras uskoa.
Itse ostasin VFC:n aseen, koska IMO laadukkain merkki mitä on.
- wwwf333f
vfc ei todellakaan ole laadukkain. Ei jeesus taas.
Mä ostaisin ton G&P:n koska en haluisi tuota ERGtä. - Magpulfan
https://www.youtube.com/watch?v=m4ZR1ddKV8c
Magpul ase on paljon luotettavampi kuin tua G&P. Magpul valmistaa myös oikeita rynkkyjä. G&P saattaa olla huonot sisukset jotka joutuisit vaihtamaan samantien.
Kannattaa lukasta tua jos osaa enkkua: http://www.booliganairsoft.com/2013/08/pts-kwa-rm4-erg-scout-aeg.html- Airsoft
Oggei päädyin toho magpulliin koska suurin osa sano niin olis tarkotuksena hommata tohon ris raiteet että saa siihen lampun ja ku akku han on tossa sen jostapidetään kiinni (en muista nimee ) nii laittais sitte siihe rissii akku kotelon
- VFCftw
Airsoft kirjoitti:
Oggei päädyin toho magpulliin koska suurin osa sano niin olis tarkotuksena hommata tohon ris raiteet että saa siihen lampun ja ku akku han on tossa sen jostapidetään kiinni (en muista nimee ) nii laittais sitte siihe rissii akku kotelon
Oletko koskaan edes kuullutkaan, mitä tarkoittaa IMO?
Jotenki tuntuu että et.. - Airsoft
VFCftw kirjoitti:
Oletko koskaan edes kuullutkaan, mitä tarkoittaa IMO?
Jotenki tuntuu että et..En oo, mitä se tarkottaa
- VFCftw
Airsoft kirjoitti:
En oo, mitä se tarkottaa
Viesti oli kaverille joka sano että vfc ei olis laadukkain mekki.
IMO tarkoittaa In My Opinion
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453