Mikä olis hyvä pyssykkä?

Airsoft

Elikkäs mua kiinnostaisi ostaa vaihteluks m4:n tyylinen pyssy tai hk. Rahaa aseeseen/uusiin osiin max:450€
Ja en oo ostamas mitää chinan ihmettä joten vain laadukkat kelpaa jos teillä olisi ehotuksia KIITTI JO ETU KÄTEEN :)

14

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Airsoft

        Ok kiitti ehotuksesta laitetaan harkintaan olisko muita ehotiksiä tälle kilpailiaks


      • Airsoft

        Kumpi noista olisi parempi ku en ite osaa päättää vaihtaisin siihen ainakin ton ris kiskon ja maalauttaisin sen lisäksi laittaisin holo sightin AUTTAKAA


    • Help4MeHelp4You

      G&P on parempi ja halvempi, itse ottaisin sen.
      PERUSTELE: G&P hyvä virityspohja ja toimii suoraan laatikostakin.

      • Airsoft

        Okei kiitti vastauksesta, olisko muita vastauksia sillä yksi mielipide on vain yksi :D


    • Itse veikkaisin tuata Magpul:in asetta kestävemmäksi suoraan laatikosta. Mutta paljo on tilaa akulla verrattuna tuohon G&P.....

      • Airsoft

        Eli kääntyisit mangpulliin no sittenhän tää on aika ristiriitasta kumpi on loppu peleissä parempi voisko joku vielä sanoa siis sellanen joka oikeesti tiätää nii saatais ratkaistua


      • VFCftw
        Airsoft kirjoitti:

        Eli kääntyisit mangpulliin no sittenhän tää on aika ristiriitasta kumpi on loppu peleissä parempi voisko joku vielä sanoa siis sellanen joka oikeesti tiätää nii saatais ratkaistua

        soviet.sniper on senverran kokenut jätkä, että sitä on paras uskoa.

        Itse ostasin VFC:n aseen, koska IMO laadukkain merkki mitä on.


    • wwwf333f

      vfc ei todellakaan ole laadukkain. Ei jeesus taas.

      Mä ostaisin ton G&P:n koska en haluisi tuota ERGtä.

    • Magpulfan
      • Airsoft

        Oggei päädyin toho magpulliin koska suurin osa sano niin olis tarkotuksena hommata tohon ris raiteet että saa siihen lampun ja ku akku han on tossa sen jostapidetään kiinni (en muista nimee ) nii laittais sitte siihe rissii akku kotelon


      • VFCftw
        Airsoft kirjoitti:

        Oggei päädyin toho magpulliin koska suurin osa sano niin olis tarkotuksena hommata tohon ris raiteet että saa siihen lampun ja ku akku han on tossa sen jostapidetään kiinni (en muista nimee ) nii laittais sitte siihe rissii akku kotelon

        Oletko koskaan edes kuullutkaan, mitä tarkoittaa IMO?
        Jotenki tuntuu että et..


      • Airsoft
        VFCftw kirjoitti:

        Oletko koskaan edes kuullutkaan, mitä tarkoittaa IMO?
        Jotenki tuntuu että et..

        En oo, mitä se tarkottaa


      • VFCftw
        Airsoft kirjoitti:

        En oo, mitä se tarkottaa

        Viesti oli kaverille joka sano että vfc ei olis laadukkain mekki.
        IMO tarkoittaa In My Opinion


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe