Mikä olis hyvä pyssykkä?

Airsoft

Elikkäs mua kiinnostaisi ostaa vaihteluks m4:n tyylinen pyssy tai hk. Rahaa aseeseen/uusiin osiin max:450€
Ja en oo ostamas mitää chinan ihmettä joten vain laadukkat kelpaa jos teillä olisi ehotuksia KIITTI JO ETU KÄTEEN :)

14

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Airsoft

        Ok kiitti ehotuksesta laitetaan harkintaan olisko muita ehotiksiä tälle kilpailiaks


      • Airsoft

        Kumpi noista olisi parempi ku en ite osaa päättää vaihtaisin siihen ainakin ton ris kiskon ja maalauttaisin sen lisäksi laittaisin holo sightin AUTTAKAA


    • Help4MeHelp4You

      G&P on parempi ja halvempi, itse ottaisin sen.
      PERUSTELE: G&P hyvä virityspohja ja toimii suoraan laatikostakin.

      • Airsoft

        Okei kiitti vastauksesta, olisko muita vastauksia sillä yksi mielipide on vain yksi :D


    • Itse veikkaisin tuata Magpul:in asetta kestävemmäksi suoraan laatikosta. Mutta paljo on tilaa akulla verrattuna tuohon G&P.....

      • Airsoft

        Eli kääntyisit mangpulliin no sittenhän tää on aika ristiriitasta kumpi on loppu peleissä parempi voisko joku vielä sanoa siis sellanen joka oikeesti tiätää nii saatais ratkaistua


      • VFCftw
        Airsoft kirjoitti:

        Eli kääntyisit mangpulliin no sittenhän tää on aika ristiriitasta kumpi on loppu peleissä parempi voisko joku vielä sanoa siis sellanen joka oikeesti tiätää nii saatais ratkaistua

        soviet.sniper on senverran kokenut jätkä, että sitä on paras uskoa.

        Itse ostasin VFC:n aseen, koska IMO laadukkain merkki mitä on.


    • wwwf333f

      vfc ei todellakaan ole laadukkain. Ei jeesus taas.

      Mä ostaisin ton G&P:n koska en haluisi tuota ERGtä.

    • Magpulfan
      • Airsoft

        Oggei päädyin toho magpulliin koska suurin osa sano niin olis tarkotuksena hommata tohon ris raiteet että saa siihen lampun ja ku akku han on tossa sen jostapidetään kiinni (en muista nimee ) nii laittais sitte siihe rissii akku kotelon


      • VFCftw
        Airsoft kirjoitti:

        Oggei päädyin toho magpulliin koska suurin osa sano niin olis tarkotuksena hommata tohon ris raiteet että saa siihen lampun ja ku akku han on tossa sen jostapidetään kiinni (en muista nimee ) nii laittais sitte siihe rissii akku kotelon

        Oletko koskaan edes kuullutkaan, mitä tarkoittaa IMO?
        Jotenki tuntuu että et..


      • Airsoft
        VFCftw kirjoitti:

        Oletko koskaan edes kuullutkaan, mitä tarkoittaa IMO?
        Jotenki tuntuu että et..

        En oo, mitä se tarkottaa


      • VFCftw
        Airsoft kirjoitti:

        En oo, mitä se tarkottaa

        Viesti oli kaverille joka sano että vfc ei olis laadukkain mekki.
        IMO tarkoittaa In My Opinion


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe