Ongelmana sellainen kun vaihdoin tietkoneen näytön uuteen (samsung s24c300b) nii nyt kuva pätkii vähäsen kokonäytöllä. Etenkin yle areenassa katsotut videot. Asensin adobe flash playerit kaikkii selaimiin (explorer, mozilla ja chrome) eli olen kokeilleut kaikilla. Asensin myös näytön mukana tulleen cd:n ohjaimet. Onko tässä nyt mitään vielä tehtävissä että sais tuon kuvan näkymään kunnolla?
Kuva pätkii
harmittaa1
3
269
Vastaukset
- datis$
Päivitä näytön ohjaimen ajurit. Se on helppoa ja on ratkaisu tuollaisiin ongelmiin 99% kerroista.
- Onse kummaa
Eipä näytä vieläkään toimivan. Ge forcen ajurit asensin ja näyttäs olevan kunnossa siltä osin. Mikähän mätttää? liian hidas kone?
- 45678
Voi olla liian hidas kone.
Luultavammin asia on kuitenkin niin, että videon kehysnopeus/kuvataajuus ei käy näppärästi yksiin näytön virkistystaajuuden kanssa, mistä seuraa jatkuvaa pientä nykymistä. Näytön 60Hz ja videon 25fps esimerkiksi on hankala kombo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20111840
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462877Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k192756- 432488
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342063Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471959Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381865
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71777